@fruity_queen15: #unfreezemyacount #trending #goviral #foryoupage #tiktokgrowthchallenge

Animations Queen 👸
Animations Queen 👸
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 20:35:40 GMT
83296
1756
100
28

Music

Download

Comments

user085502716
Ayesha Khan :
han tu a grade tha bally
2026-09-05 07:48:21
0
1223143g
rolling candy :
o bhai momina to bht time se famous hai.
2026-09-05 09:26:07
9
anu_official54
A N A B I Y A 💫 :
Fame to Liya hai no doubt
2026-09-04 22:40:53
58
maya.kpk2
Maya kpk :
nhiii sir g yeah ghalt haiii woh A grade actress haii famous haiii bhut woh 🙏
2026-09-05 05:33:56
19
hussain.ibne.ali1
Hussain :
I have seen whole podcast..this man remain calm and respectable n sensable bht sukoon sy isny sari baat n evidence btaey…no cheekho pukaar no ansu no ghusa👍..bht he tahamul sy puri baat ki saqib ny
2026-09-05 01:20:09
11
kaymunawar.388
KayMunawar 🤍🕊✨️ :
ye bat ghlt hai actress wo achi hn fam ki zrort na the unko
2026-09-05 06:34:32
5
artlover4942
Annie :
c grade sadky yar etna acha momina ka tiktok i know her from very early time she was damn gorgeous and still is
2026-09-05 06:26:36
23
ayesha_khan9897
Ayesha Khan :
I really don’t know her before this controversy.
2026-09-05 11:42:23
1
fatimawaheed0800
Fatima Waheed :
Saqib Sahib very calm personality.
2026-09-04 23:10:24
20
nayabch12345678
Nayab ch :
sir ap ko toh ni janty thy hum as a actress hum usy janty thy
2026-09-05 10:08:14
11
user6189548128721
user6189548128721 :
Saqab great 🥰❤️
2026-09-05 10:32:30
0
musarauf01
Moosa/MPA, :
ji ap theek keh ry hn
2026-09-05 09:02:20
0
arifbhai441
Anmata Arif🥰😍😘😍 :
sir c grade ki nahi top ki actor hy my bi apku UN ki wajah sy jante hu apku kabi dayka nahi ta kabi
2026-09-05 10:55:45
4
anjumsjns
Anjum :
what rubbish so distrspectful
2026-09-05 06:51:34
0
rafia.abbas1
zarka :
mujhe pata hai aap bahut acche Insan Hain main Bachpan se aapko Janti hun main bhi Bhuvana Aati hoti thi
2026-09-04 20:59:43
16
hazel.eyes799
Hazel Eyes❤️‍🩹 :
Mjy to ye bnda pta nai q masom lgta ha
2026-09-05 05:20:38
4
guru009988
MAK :
Saqib right hai 💯💯💯
2026-09-04 22:23:18
11
ibraheemzain41
ibraheemzain410 :
ao bhai jny do
2026-09-05 05:30:25
2
darknight21st
Darkest 🩶🖤🫀 :
gurdy ka kaya rate h bhai
2026-09-05 06:14:57
7
mahibuttofficial4
mahibuttofficial4 :
C grade ke Kaha h uncle
2026-09-04 20:49:27
6
asamakhan2016
DuA 🍀 khan :
اس کا اپنا ایک نام ے
2026-09-05 04:47:58
4
umairbutt_0444
Umair Butt :
اگر میں سچ کہو تو میں مومنہ کو جانتا ہی نہیں تھا لیکن چدھر کا نام سنا ہوا تھا ۔
2026-09-05 06:22:26
0
kashifqamar51
Salim sab :
o bhai vah Pakistan ki top actors mai sy hai 🥰 usko Fame ki zaroorat Nahin the or na hai 😏
2026-09-05 06:47:47
0
.butterfly000
🦋🦋🦋 :
Nhi ye BAAT ghalt hai درشہوار ko koi bhoul nhi skta 😁❤️
2026-09-05 06:34:26
1
anjumjp26
Pakistan to Japan 🇵🇰🇯🇵 :
Pehlay tu us ko koi janta nahi tha Maine bhi us ko kuch din pehlay dekha
2026-09-05 00:50:15
1
To see more videos from user @fruity_queen15, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About