betul,,nk sihat nk cari rezeki untuk ank ank bulus saya,,walaupun saya tak dikurniakan zuriat,,,saya bersyukur dberi amanah untuk menjaga ank bulus,,,, Aminnnnmm,,,,
2026-09-05 05:48:49
19
Beeha Riz Iman :
Nk ketenangan
2026-09-05 04:36:59
8
LOLA :
CORRECT 👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰🥰
2026-09-05 09:42:57
0
Cikzah :
yes true dear😳😳😳
2026-09-05 08:31:27
0
Oja_Nordin :
Very True
2026-09-05 09:25:07
0
Is Kulai :
so true
2026-09-05 09:53:55
0
Yuslina Ina532 :
setuju sgt2 sebagai ibu tungl. ank2 hrta. dlm hidup nya
2026-09-05 01:30:29
6
mentari :
betoi sangat
2026-09-05 04:13:45
3
harlinaibrahim713 :
setuju..btl sgt...
2026-09-05 01:05:03
3
sharimah MAT :
betul sangat tu saya setuju
2026-09-05 01:51:34
2
💫✨♓🅾️N£Y✨💫 :
setuju sangat2👍
2026-09-05 01:46:18
2
. Normah 62 :
org berduit bolehlah tenang2...yang kita tak ada duit.ini bagaimana nak tenang.tenangkan....
betul sgt....Sye pun rase cm tu skg...kali pun Sye single mom Sye lebih tenang duk Gan ank2 sebelum ni dugaan cm2 lepas Kuar dari group fmly Sye bawak diri Gan ank2....darah daging sendiri pun leh bermusuh sebenarnya,,
2026-09-05 08:11:03
4
nabila :
betul orang yg berduit blhlah relax sbb suami yg support semuanya.byangkan ibu2 tunggal yg mencari pendapatan sendiri bgaimana?.rupa ada tp nk tambah lgi glowing 🙏🙏tk adalah.
2026-09-05 09:20:28
0
To see more videos from user @bintanghati352, please go to the Tikwm
homepage.