Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@bandu17_: #xyzbca #storytime #foryoupage #promomakangajian #bismillahfyp
AD Bandu
Open In TikTok:
Region: ID
Friday 04 September 2026 23:48:48 GMT
144202
17655
33
781
Music
Download
No Watermark .mp4 (
0MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
0MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
hati_galau :
waktu adalah tanggung jawab kita jadi kalau waktunya terlambat berarti kita udah siap dengan tanggung jawabnya 🙏
2026-09-06 00:28:43
10
zi anak baik :
pas sampe ditempat kerja mata panas pengen cepat cepat pulang trus tidur eh pas sampe kost malah melek nih mata 😂
2026-09-06 12:36:45
4
denzzxshit :
niat gak tdr malah ketiduran alhasil bangun jam 6 setengah sadar
2026-09-06 11:09:21
1
111 :
2026-09-05 15:26:04
4
thisyourzik :
scroll dikit gue tau 🗿
2026-09-06 07:41:04
1
REYVANJULIAN SAPUTRA :
selagi ga demam😁
2026-09-05 20:45:38
0
Faizunnas5815 :
izin pakek kata² nya bg
2026-09-06 03:21:50
0
Ryan Adriansyah :
🗿kumpulin banyak uang 🤑💸💵💴💶💰💳 belik mesin ATM sendiri🗿
2026-09-06 03:01:31
0
TOKO SANDAL FYP :
ko vt Nya kek kenal
2026-09-05 12:03:22
0
srndi :
ijin mabil bang wkwk
2026-09-05 23:10:14
0
Yoga.: :
asal jangan demam aja semua kerjaan kita hantam😂
2026-09-06 03:51:26
0
@riadibrad :
sepakat
2026-09-05 04:56:03
0
𝙆𝙮𝙮𝙣𝙤𝙣 :
tidur jam 4 masuk kerjam jam 6 apa gak menyala🗿
2026-09-05 23:59:57
0
F1 :
loyo tapi ayo wkwk
2026-09-06 13:25:48
0
Gar :
dlm keadaan tidak mandi pun ketua tetap meluncur😁
2026-09-06 03:23:05
0
M. SUKRI🍁 :
@alol
2026-09-05 13:02:02
0
To see more videos from user @bandu17_, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Duta kita, Nabila Razali pun pakai produk Olive House! Korang bila lagi? 🤭 #olivehouse #olivehousehq #doubledigitsale #megasale #antioksidan
Challenge closed 😂🏍️🏍️#zx10r #mt10 #goviral #fyp #fyppppppppppppppppppppppp
Deviens bilingue grâce à @Emma #fyp #langue #anglais #voyage #Running
#wutheringwaves #wuwa #qingxao
Kalau korang sejenis kalau buat kerja tu kena ada makanan standby tu kan, kalini cuba korang jadikan kek batik ni sebagai makanan standby kat ofis. Sebab kek batik ni dah siap dipotong dah, lepastu kek ni memang jenis tak melekit jadi bila nak makan tu dia memang tak akan sepahkan work station awak. Bila perut dah terisi barulah kerja boleh buat dengan tenang kan? 🫶 #KekBatikFekson #KekBatik #LembutChewy #KurangManis
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy