@billa.editz02: Pakistan Better Hassan Khan 62* Runs off 28 Balls Unbelievable Batting today CPL league 🔥😱 | 6 Sixes | ..........(Video editing course)( Video Reposting) ( Xml File Available) #Billaeditz #billaeditz313 #billa_editz56 #billaeditz900 #Cricketlover

Billa Editz
Billa Editz
Open In TikTok:
Region: GB
Saturday 05 September 2026 00:55:03 GMT
101312
16032
273
135

Music

Download

Comments

mianji92
میاں زوہیب :
Hasan khan America ki taraf se khelta hai Pakistan ko vah chhor chuka hai
2026-09-05 01:15:46
21
fanubablo4708503593302
Malaysian munda🇲🇾 :
Not Pakistani bhai USA bro
2026-09-05 01:23:15
4
user894259594
Muhammad Umar Farooq :
pehli Baar caption walii baat correct nikli 😂😂😂
2026-09-05 03:12:56
2
rao.waqas.431
Rao Waqas 431 :
sorry bro not the Pakistani vricketer he is an American cricketer Pakistan is just his birth place
2026-09-05 01:31:25
1
zero_conversation_56
Zero_Conversation56 :
ya America k ha bahi pakistan ni ha ab 😅
2026-09-05 01:40:05
1
alisherani12
ALiBhai :
Wasted talent
2026-09-05 01:35:35
4
alialishah56
ALI 56 👑 :
babar ki ek cover drive or hasssan ka pura career or puri duniya me dar ka mahol or kohli ka pura career 😏
2026-09-05 01:16:20
3
emons_01
EMON :
Best broooo... 15 over 96-6 20 over 159-8🫶🏻
2026-09-05 01:00:51
3
aamir.mohmand
Aamir Mohmand :
Pure Talent 💪.......
2026-09-05 02:03:51
3
waqas.kiani05
Waqas Kiyani :
live dekha hai yaar chaskara di ladke ne
2026-09-05 01:06:03
8
user6992843297806
Yasir king :
good luck
2026-09-05 03:09:53
0
haseebkazmi_572
🍓🥀Haseeb :
american h pakistani ni
2026-09-05 02:26:45
3
zohaibjutt.455
ZOHAIB JUTT🖤 :
Pakistani ni USA bolo ab🥰
2026-09-05 02:47:50
2
hussnain_190
Hussnain Ali :
USA ka player hai
2026-09-05 01:19:04
3
arif.gashkori5
Hamayoun nawaz :
sab zero hain apne mulk k liye nahin balke apne liye khelte hain
2026-09-05 03:44:12
0
prosperity9097
🦅 :
ye PSL mein as a spin blower aya tha tab isko kisi ne ghaas nhi dala afsoos
2026-09-05 02:52:02
2
junaid_rajpoot56
junaid_rajpoot56 :
now
2026-09-05 00:57:37
2
sayer082
sayer ali 🫶💪♥️ :
nice
2026-09-05 01:35:47
1
tayyebkhan563
𝘽𝙀𝘼𝙎𝙏 𝙈𝙊𝘿𝙀 🦁🔥💪 :
please mere story deko koi 🥺🥹😭
2026-09-05 03:46:49
0
a.k.......04
A)🫀🌴(K 🫶 :
Pakistan wali Khud heye. esy talent ko khooo dete Hain Q ke Inko jetna nhe h 😂
2026-09-05 03:45:45
0
raaz1r0
ÀbrÀHäm Raza :
Pakistan ne es talent par Nawaz Jase bht bre be kaar player ko khelya aur khelte rhe muslsal
2026-09-05 02:30:32
1
user3739957749920
Football ⚽ :
He's not Pakistani batter
2026-09-05 01:37:51
1
basitawan998
Basit --Awan :
koi faida nahi selection phir be damad khan or perchii master ke hony
2026-09-05 02:50:12
1
user390621531
Abdul Hadi Kori :
❤️❤️❤️
2026-09-05 01:55:43
2
peerzada869king0
💔💔💔 پیرزادہ کہتے ہیں :
🥰🥰🥰
2026-09-05 01:36:44
1
To see more videos from user @billa.editz02, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About