@farafaiz85: Wangian yang bila lalu depan orang, terus orang pandang. 👀✨ Bau dia fresh, harum dan ada aura tersendiri. Bukan jenis bau yang terlalu kuat, tapi cukup untuk buat orang perasan bila kita lalu. 😍 Sesuai pakai pergi meeting, majlis rasmi, kenduri kahwin atau family day. Kalau guys suka perfume yang buat orang tertarik nak tahu “eh pakai perfume apa tu?”, boleh cuba yang ni. 🔥