@drhanafee: #creatorsearchinsights Wanita 30an, kenapa nak bazirkan duit beli berpuluh supplement, sedangkan 3 ni pun dah cukup? Jangan bazir duit beli banyak sangat supplement untuk cantikkan kulit. sebab kalau nak cantikkan kulit, 3 supplement ni dah lengkap, pertama astaxanthin, kedua collagen dan ketiga vitamin c. Kenapa awak kena consume astaxanthin ni, sebab dia adalah agent antioksidan yang sangat baik, 6000 kali lebih berkesan dari vitamin c untuk lawak radikal bebas. Dan radikal bebas adalah punca sel2 jadi tua & penyakit2 bahaya. So Untuk kulit yang cantik memang sangat sesuai. Collagen pulak sesuai untuk awak yang dah mula nampak garis kedutan dekat muka, sebab dia adalah sejenis protein yang memperbaiki tisu dekat kulit, rambut dan kuku. Vitamin C pulak kuatkan immune, protect dari cahaya UV dan bantu pembentukan collagen. Bottom line, ketiga2 botol ni sangat baik untuk kesihatan kulit, & immune kita, boleh consume seawal 25 tahun, tapi ingat, ini bukan pengganti ubat ya. Jangan risau sebab ada HACCP, GMP, FDA registered dan halal. Paling penting, dah lulus kkm. Sekarang tengah flash sale, bayar harga sebotol, dapat 3 botol, tapi untuk masa terhad, grab sekarang dekat link video ni ok. #astaxanthin #oxyenergy #zlch #drhanafee
Dr Hanafee
Region: MY
Saturday 05 September 2026 02:23:19 GMT
Music
Download
Comments
BOSS AB :
WAH TERBAIK MANTOP SERTA PADU
MEMANG BERBALOI BALOI
MEMANG RECOMMENDED
2026-09-05 02:26:36
0
To see more videos from user @drhanafee, please go to the Tikwm
homepage.