@kaizokusama8: Reaction Warga Thread Atas Kemenangan RRQ Tora vs SRG MPLMY S18 #MYTIMEMYERA #MPLMYS18 #rrqsmooth #rrqjinzhao

Kaizoku_Sama ☠️
Kaizoku_Sama ☠️
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 05 September 2026 02:47:33 GMT
69324
3995
87
113

Music

Download

Comments

angahiszuan_
angahiszuan_ :
so roamer dah ada . goldlane amziq . mid rookie siapa yg solid ? tak silap aku mid BTR tu . lupa nama dia . jungler ada error . exp rookie siapa lg yg tgh on top ?
2026-09-05 04:23:43
57
kokoci3009
Kuihkoci🐼 :
Mesti berabut team nakkan JZ ni kalau RRQ lepaskan
2026-09-05 02:59:36
42
arewattrollalala
arewattrollalala :
mohon fans 2024 sedar
2026-09-05 04:03:25
7
fitri.neykan
Fitri Neykan :
LETSS GO RRQ ROARRRRR
2026-09-05 04:09:24
0
k1ngblaze
kingblaze :
menang lawan srg full squad kot 🤣 mau tak bangga
2026-09-05 05:45:49
2
edmund_666
Roronoa Takumi :
Proud of you JINZHAO
2026-09-05 04:55:07
4
wilzanomilan
N°oah :
sbgi fans SRG mmg nak SRG kalah supaya x rasa selesa kita nak tgk draft yg pelik2 keluar dari SRG.. bila terlampau selesa di ats sukar nak nmpk kelemahan
2026-09-05 04:08:33
9
pszfz
℘ąŋʝąŋɠ🦒 :
Error 404 pon dulu dari tier 3 kan.., power jgk main dkt mpl .., so nk cari player kena cari player tier 3
2026-09-05 04:54:54
6
embun8259
embun :
y komen pasal sunfrost dgn rain focus time last iv JZ tu betul..cara dia jwb tu grab mata n telinga nak dengar..igt ke aku je focus time bdk tu cakap..🤣😂
2026-09-05 03:58:02
26
azzeri47
Azeri :
the best rookie roamer...
2026-09-05 03:56:03
0
ketupat045
§π\\ :
Mudah mudahan ada jungler,mid,exp dan marksman prospek macam Jinzhao ni
2026-09-05 05:31:19
1
tunss_tn
Tun Najmi :
mantap srg boleh jdikan ini peganti yums kalau yums dah bersara nanti🥰
2026-09-05 04:48:09
5
mad.alip.lisukun
MAD :
Menang sekali terus melambung pujinya
2026-09-05 05:29:06
0
ahmadmad425
Ahmadmad :
jinzhao player bagus wehh,roamer masa depan negara
2026-09-05 04:53:06
2
masbcz
Masbcz :
padahal kena troll. beria fans rrq.
2026-09-05 04:56:01
1
lumea.tv
LUMEA :
LFG CINCAU!!!🔥
2026-09-05 05:09:44
1
notsogud_
miki's :
guys tier 3 tu apa? dia macam MPL TIER 1, MAL TIER 2 and last sekali TIER 3? tier 3 tour apa
2026-09-05 05:14:52
0
markocoptonggek
Markocop :
Jadi hype sebab tumbangkan srg 2-1 . Tahniah RRQtora sbb beri saingan yg terrrrrrrbaik 🔥🔥🔥
2026-09-05 04:53:20
2
user838838939
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
Setuju do nak cari hidden gem ni mostly kat tier 3. Bak kata orang, main MAL ni nak pukul nama. Sebab rasa perjalanan nak masuk MPL lagi mudah sebab dah main MAL. Yg dari tier 3 ni main bersungguh sebab memang main tier 3 susah nak nampak
2026-09-05 04:01:53
3
jabit10
E.sanji :
sapokah beliau, mmg padu. dia ak tmakbul sb minx adr team yg bole saing ngan srg.. borink jugk asyk team yg sama je win
2026-09-05 04:47:20
1
marcothephoenix_619
𝑴𝒂𝒓𝒄𝒐 𝑴𝒐𝒓𝒆𝒏𝒐⁶¹⁹ :
bakal pengganti Yums di SRG satu hari nanti.Begitu juga dengan Error 404 bakal pengganti Sekys satu hari nanti
2026-09-05 04:31:02
1
aasnnnz
aas :
Dia akan menyerlah satu hari nnt jika dia konsisten lebih lg. Lg bnyk pengalaman dia dpt kt mpl lg bnyklah improvement dari JZ. Semoga maju jaya JZ. Pelapis roamer yums 👍🏻
2026-09-05 04:52:24
1
zulfadhliahmad8
z :
Pelapis local, setiap role Gold - Amziq Mid - Ziey Roamer - Jin Zhao Jungler - Error 404 Exp - Sizka/Ye3
2026-09-05 05:32:03
0
silentalwayswonder
ᥫ᭡ κ :
kalu rrq menang lawan flash hari ni,bru sya pcaya rrq dah mula bmain 🤣...kalu kalah lwn flash kiranya srg hanya troll smlm tanpa sengaja,last2 srg kalah 😂....
2026-09-05 05:34:28
0
To see more videos from user @kaizokusama8, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About