so roamer dah ada . goldlane amziq . mid rookie siapa yg solid ? tak silap aku mid BTR tu . lupa nama dia . jungler ada error . exp rookie siapa lg yg tgh on top ?
2026-09-05 04:23:43
57
Kuihkoci🐼 :
Mesti berabut team nakkan JZ ni kalau RRQ lepaskan
2026-09-05 02:59:36
42
arewattrollalala :
mohon fans 2024 sedar
2026-09-05 04:03:25
7
Fitri Neykan :
LETSS GO RRQ ROARRRRR
2026-09-05 04:09:24
0
kingblaze :
menang lawan srg full squad kot 🤣 mau tak bangga
2026-09-05 05:45:49
2
Roronoa Takumi :
Proud of you JINZHAO
2026-09-05 04:55:07
4
N°oah :
sbgi fans SRG mmg nak SRG kalah supaya x rasa selesa kita nak tgk draft yg pelik2 keluar dari SRG.. bila terlampau selesa di ats sukar nak nmpk kelemahan
2026-09-05 04:08:33
9
℘ąŋʝąŋɠ🦒 :
Error 404 pon dulu dari tier 3 kan.., power jgk main dkt mpl .., so nk cari player kena cari player tier 3
2026-09-05 04:54:54
6
embun :
y komen pasal sunfrost dgn rain focus time last iv JZ tu betul..cara dia jwb tu grab mata n telinga nak dengar..igt ke aku je focus time bdk tu cakap..🤣😂
2026-09-05 03:58:02
26
Azeri :
the best rookie roamer...
2026-09-05 03:56:03
0
§π\\ :
Mudah mudahan ada jungler,mid,exp dan marksman prospek macam Jinzhao ni
2026-09-05 05:31:19
1
Tun Najmi :
mantap srg boleh jdikan ini peganti yums kalau yums dah bersara nanti🥰
2026-09-05 04:48:09
5
MAD :
Menang sekali terus melambung pujinya
2026-09-05 05:29:06
0
Ahmadmad :
jinzhao player bagus wehh,roamer masa depan negara
2026-09-05 04:53:06
2
Masbcz :
padahal kena troll. beria fans rrq.
2026-09-05 04:56:01
1
LUMEA :
LFG CINCAU!!!🔥
2026-09-05 05:09:44
1
miki's :
guys tier 3 tu apa? dia macam MPL TIER 1, MAL TIER 2 and last sekali TIER 3? tier 3 tour apa
2026-09-05 05:14:52
0
Markocop :
Jadi hype sebab tumbangkan srg 2-1 . Tahniah RRQtora sbb beri saingan yg terrrrrrrbaik 🔥🔥🔥
2026-09-05 04:53:20
2
:
Setuju do nak cari hidden gem ni mostly kat tier 3. Bak kata orang, main MAL ni nak pukul nama. Sebab rasa perjalanan nak masuk MPL lagi mudah sebab dah main MAL. Yg dari tier 3 ni main bersungguh sebab memang main tier 3 susah nak nampak
2026-09-05 04:01:53
3
E.sanji :
sapokah beliau, mmg padu. dia ak tmakbul sb minx adr team yg bole saing ngan srg.. borink jugk asyk team yg sama je win
2026-09-05 04:47:20
1
𝑴𝒂𝒓𝒄𝒐 𝑴𝒐𝒓𝒆𝒏𝒐⁶¹⁹ :
bakal pengganti Yums di SRG satu hari nanti.Begitu juga dengan Error 404 bakal pengganti Sekys satu hari nanti
2026-09-05 04:31:02
1
aas :
Dia akan menyerlah satu hari nnt jika dia konsisten lebih lg. Lg bnyk pengalaman dia dpt kt mpl lg bnyklah improvement dari JZ. Semoga maju jaya JZ. Pelapis roamer yums 👍🏻
2026-09-05 04:52:24
1
z :
Pelapis local, setiap role
Gold - Amziq
Mid - Ziey
Roamer - Jin Zhao
Jungler - Error 404
Exp - Sizka/Ye3
2026-09-05 05:32:03
0
ᥫ᭡ κ :
kalu rrq menang lawan flash hari ni,bru sya pcaya rrq dah mula bmain 🤣...kalu kalah lwn flash kiranya srg hanya troll smlm tanpa sengaja,last2 srg kalah 😂....
2026-09-05 05:34:28
0
To see more videos from user @kaizokusama8, please go to the Tikwm
homepage.