Hai gdp k number fake b ho sktay hain asal purchasing power decide krti hai 🥰
2026-09-05 10:33:21
0
Abdullah Asif :
بھائی آسان مثال سے سمجھاتا ہوں اگر ایک آدمی کے پاس دس بارہ فارچنونر اور دو چار لینڈ کروزر گاڑیاں اور اور دو تین پلازے ہوں تو اور اس کے اوپر ایک کروڑ قرضہ ہو تو مسئلہ نہیں
ہمارے اوپر ایک تو قرضہ ہے دوسری سائیکل ہے وہ بھی پینچر ٹیوب ٹائر ڈلوانے کی طاقت نہیں 😃
2026-09-05 15:24:42
18
Ahsan Elahi :
M to song enjoy kr rha hu. 😂😁😂 🤸🤸💃🕺💃💃💃🕺🕺🕺🕺🕺💃💃🙆🙆
2026-09-05 10:59:24
3
🔥🔥ARHAM..§HEHZADA🔥🔥 :
it's not realty
2026-09-05 17:24:34
0
Tanveer Hanif :
bahi India America to APNA karz uotar bhi sakte hain kia Pakistan me koi karobar chal Raha hai Jo yea uotrey ga
2026-09-05 05:24:31
11
😎Malik shahezad jani😎😎 :
پھر تو پاکستان کو اور لینا چاہیے 🤪🤪🤪
2026-09-05 13:10:39
11
𓊈𒆜🅽🅰🆅🅴🅴🅳𒆜𓊉꧂ :
ghlt information ℹ️
2026-09-05 11:32:40
1
Bilal Ahmad :
mjy smj ni aa rhe k is py khush hona ha ya nhe
2026-09-05 13:48:36
0
Khawaja Hassan 590 :
fake news
2026-09-05 21:32:51
0
꧁✰𝙽𝚒𝚣𝚊𝚖𝚞𝚍𝚍𝚒𝚗✰꧂ :
leken onke paas wapas wasail hai aur on par farq nh parhta hamaray walay to sirf letay hai wapas detay nh
2026-09-05 15:18:27
1
Salman baloch :
wahan to mehgai nhn unki karasi bhi mazboot hy
2026-09-05 14:59:53
1
Sabir Ali :
GDP
پر تقسیم کرے پھر پاکستان پر بوجھ زیادہ آتا ہے
2026-09-06 06:18:49
0
Rehmat Butt :
Pakistan ko un ka mukabla karny k ley abi bohat qarza lena pary ga
2026-09-06 13:03:34
0
Waqas Awan :
ager un per itna qarza chara b ha tu unhun nay apni awam per kharch Kiya unki awam ki zindgiyan asan hui hmaray mulk may qarza aor taxes is leay lgaey jatay hain ta k asrafiya ki Marat may izafa Kiya ja sakay
2026-09-05 11:51:27
2
ہشام عاطف لنگڑیال یوسف کا :
❤️❤️🤲🤲
2026-09-06 09:46:57
1
Kashif Ijaz :
Mai 3 marla k ghar mai rehta hoon family bussiness hai 75 saal se aaj tak 1 rupay ki curruption nahi ki 17 mulazim kaam kartay hain mai sirf filer nahi hoon saath main invome tax payer bhi hoon utility bills or doosre tax nikaal k mai ne is saal 6 lakh 17 hazaar 300 tax pay kiya hai btanay ka maqsad ye hai k govt direct indirect itna tax laiti hai or phir bhi hm maqrooz hai or 2nd humai china se ab apni jaan churwani chahiye china ne hamari hr qisam ki industry ko damage kiya hai or 3rd india or america chahay 10 hazar arab dollar qarza le lain wo qarza utaar saktay hain kyon k wo export kr rahay hain or hm log import taraqi ka seedha formula hai import ko minimum kiya jaye
2026-09-06 04:52:14
0
Mohammed Farooq Farooq :
kia hum nay muqbla karna hai, keh hum nay agay nikalna qarz lay kar , unki papolation dekhain aur apni, unki facilities dekhain, aur hamari , wahan ka judicial system aur hamara, sharm phr bhi hum ko ni aati ,
2026-09-06 04:50:13
0
Saghar :
masla ye nai ap 70 Saal pehly ka America china Dekho fir usy compare Karo Pak sy
2026-09-05 17:38:08
0
mian abid mehar :
kisi bhe mulk k qarzy ka hisab kabhi bhe raqam say nh lgya jata hamsha mulk mushat or GDP k tnasib ko napa jata hai
so ab ap pakistan or india py ayn apko pta bhe hai indian ki muasht dunia 4th no py agai hai itni strong hai . so is liye ager kisi bat ka pata na ho pehly search kia kryn
2026-09-05 17:05:51
0
nadaan malang :
oh bhai lkn mehngai dekho na kaha phonch gaye pakistan to chand per na phonch paya lkn mehngai phonch gaye baqi mamalik jitna bhe qarza kiya ho mere sth indian kam krty hai kehty hanra ghr ka kharcha 15000 hazar hai maheena ka or hamra kumse kum ek lac hai
2026-09-06 00:34:03
0
Nomi Saeed :
Bhai mere ye batao in Mai Pakistan k ilawa Kisi ka qarza IMF pr nhi.. orhaan India ke fareign reserve 700billion dollar hai or Pakistan k 12billion dollar hai..
wo qarz lete hain to qarz utarne ki taqat bhi rkhte hain.. Pakistan qarz dene k lye naya qarz leta hai...
2026-09-05 22:34:22
0
👑RaeeS LaGHaRi✔️ :
frbe wahan ese mehngaye ese halt nhe merey bhai
2026-09-06 13:12:03
0
Hamza Khan :
امریکہ میں انسانوں کا خون نہی چوسا جاتا وہاں قانون ھے یہاں جنگل کا راج
2026-09-05 17:06:32
0
Master Solar & Electric :
unhay IMF Control ni krta
2026-09-06 03:00:04
0
To see more videos from user @miankheel786, please go to the Tikwm
homepage.