@oldptvdarma: کبھی کبھی پیچھے مڑ کر دیکھیں تو لگتا ہے ابھی تو بچپن تھا… اور دیکھتے ہی دیکھتے زندگی کے اتنے سال گزر گئے۔ کچھ لوگ راستے میں بچھڑ گئے، کچھ یادیں بن کر رہ گئے، اور کچھ لمحے واپس کبھی نہیں آتے۔ 😭 "زندگی بہت تیز گزر گئی، ہم تو ابھی اپنے بچپن سے نکلے ہی تھے… 🥹💔" #ptv #پاکستانی_ٹیلیویژن #fypシ #ClassicPTV
muje bi yad he ye is ki awaz sunty hi muje Rona agea
2026-09-05 16:14:42
7
Seven owaski :
I wish tb humay pata hota k ya time b hum yad karyngy tb to bht jaldi thi bary hony ki
2026-09-05 10:26:53
1
Rashida Malik :
Kash K hum us time mn wapis ja skty.jub myre pyare Abu Jan bhi humare sath thy.y yaadyn Myri saans BND KR dyti hn 😭
2026-09-05 11:40:44
3
K A PRINCE :
😭😭😭😭😭😭 dil krta hy cheekh cheekh kr roo do 😭😭😭😭
2026-09-05 05:59:22
1
Afshan Alam khan :
😢rona he agya
2026-09-05 11:13:10
3
naveed :
os waqt ye awaz achi nai lagti thi.
aaj kitnay saal guzar janay k baad.
pata nai is ko suun k sakuon Mil raha ha. jis tarhan is awaaz mein kitnay hi log apnay thy. kaya time tha. 🥰
2026-09-05 12:26:05
43
B Baloch :
me TV chla k wet krti thi 3 bajy k abhi tilawt ay gi
2026-09-05 05:31:40
7
Syed bukhari :
kash ye time wapis aa Sakta.....
2026-09-05 06:14:04
64
🫀🖤 :
mujy wapas jana hai us zamany mai
2026-09-05 10:50:45
35
Hafsa Btl :
پتہ ہی نہیں چلا زندگی کے 30 40 سالہ سے گزر گئے
2026-09-05 15:37:05
11
خرم اعوان :
بہت افسردہ کر دیتی ہے بچپن کی آواز
2026-09-05 04:21:29
63
ₗᵢfₑ_ₘₑₐₙs_ₑₙd🥀 :
Kash k sada maika Abad rehta Kash k MAA baap kabi is duniyan say na jaty ...mujhy AJ b yaad hy Ramzan Mai ami sehri bana kar hum sab ko kitchen Mai hi garm garm parathy deti thi or Sath Sath hum ptv dekhty thy....Raat ko sab Behan bahi PTV per movie ka wait karty thy....😢😢😢😢hayee vo MAA baap ka Ghar hayee vo bechpan Jane Kahan kho gya ....bad Mai bad Mai Kuch nahi rehta bad Mai hum bare ho kar babul k angan say uar jaty hain naye barsere sajane bad Mai hum sab Kuch kho dety Hain Yahan tak k apna AP apna mukam APNA sakoon apne AP k lie jeena😢😢😢😢i miss you Abu Jann😢😢😢
2026-09-05 14:57:07
11
islamik queen❤️🥀 :
کیونکہ ہمارا بچپن تھا ہی اتنا پیارا اج کل وہ بات نہیں ہے اس لیے زیادہ یاد اتا ہے کیونکہ لوگ بھی اپنے تھے ہر کوئی محبت کرنے والا اج کل سب بیگانے سے ہو گئے ہیں
2026-09-05 11:58:34
16
fatimabatool011 :
کیا یاد کروا دیا 😭
2026-09-05 06:23:04
6
itx Me :
hyyy kash ye waqt wapis ajy kash
2026-09-05 06:32:52
6
Hassan Khokher :
Serdio k dino ma subah sawaeray sehan ma girti hoi dhundh dekhna. Or Maa k hathon say garam garam paratha or unki khushboo. Or sath ye TV ki awaz or intezar ma bethna k ptv ki nashriyaat kab shoro hogi. Khab sa lagta ha ya shaib khaab hi tha woh.
2026-09-05 06:11:32
16
نوید خان نیازی :
haye kash yeh waqat wapis lot ata 😭
2026-09-05 07:05:32
9
Shah Muhammad :
hyeee rona ajata hy bchpan yd aajy to
2026-09-05 06:32:29
7
🌟 :
kash insaaan bachpan bhool saktta
bohat pain hotti hai jab yaaad atti hai bachpan k3eee
🥺🥺🥺
2026-09-05 05:54:01
7
Tajhaider :
@واجد علی المصباح: 😭 واقعی اس آواز سے میں خود خیالوں اور یادوں کی دنیا میں کم از کم 40 45 سال پیچھے کے زمانے میں چلا گیا مگر آپ کی جانب سے اس پر لکھی ہوئی حقیقت پر مبنی باتوں نے آنکھیں نم کردئیے۔
2026-09-05 10:02:53
13
ziddirajpoot6532 :
Qasam se tb ghussa ata tha is awaz pr Lakin aaj pata chala k woi din achey they
2026-09-05 10:16:38
5
واجد علی المصباح :
😭 واقعی اس آواز سے میں خود خیالوں اور یادوں کی دنیا میں کم از کم 40 45 سال پیچھے کے زمانے میں چلا گیا مگر آپ کی جانب سے اس پر لکھی ہوئی حقیقت پر مبنی باتوں نے آنکھیں نم کردئیے۔
2026-09-05 09:07:50
6
Maha Mughal :
Kash yeh waqt wapis aajaye or phire kabhi na guzray ameen
but aisa namumkin hai
2026-09-05 10:34:51
3
Khalid anjum🌸 :
50 sal pahlya ka yahi aghaz hota tha tive ka
2026-09-05 10:37:00
4
Sohail Solangi :
yaad hi yaad
2026-09-05 07:08:24
1
To see more videos from user @oldptvdarma, please go to the Tikwm
homepage.