@mr.adil59: قصور والوں کے لیے خوشخبری خوشخبری ❤️❤️❤️#قصور

mr.adil59
mr.adil59
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 03:52:48 GMT
21991
851
47
178

Music

Download

Comments

mohammad.usman0150
Mohammad Usman :
ye to road already clear thi
2026-09-05 05:09:20
4
raeesahmad21
Raees Ahmad :
Regrettable & Meaningful ! Mostly Comments are True Meaningful Answerable & Shameful?
2026-09-05 09:00:39
0
azharshabir5
Azhar Shabir :
sirf aik drone pic K liye passy Barbad ho rahy hain
2026-09-05 05:22:19
0
silent.vibe_77
Shadowdrift :
pehle he road thek thi
2026-09-05 07:04:56
1
muhammadirfanbhat58
M.Irfan Bhatti :
ہمارے ہی چالان کے پیسے ہیں وہ کونسا اپنے گھر سے لگا رہی ہے
2026-09-05 05:45:11
1
meharhamidmunir49
HaMid MuNir MeHar :
کتنے مہینے نکالے گی
2026-09-05 06:32:52
0
bilawal.1988khan
Bilawal Ali Khan :
300gz ka tota Kya poora kasur ha?😁😁
2026-09-05 09:50:32
0
bintesabir0011
Ghulam sabir :
or wo b ak raat main wah kya nt h
2026-09-05 09:21:30
0
javediqbal7128
javediqbal7128 :
کمیشن اچھی نکلے گی اور عوام کی بجے گی۔ایک عام آدمی کو اس سے کیا فائدہ ہوگا؟
2026-09-05 07:48:08
0
ibishvlogs
iBish Travel & Tours :
Uper say Miya Na Nagma Laga diya aap nay bhi Maaf Karo Bhai 😂 🙏
2026-09-05 08:50:54
0
kasuriboys585
kasuriboys585 :
😁😁😁😁
2026-09-05 10:04:27
0
amir.ansari0055
Umar Hayat :
السلام علیکم بھائی جان شیخ وسیم کے گھر کے اگے سے یہ راستہ گزرتا ہے یہ تو صحیح ہونا ہی تھا اس میں کون سی بڑی بات ہے جو کام کرنے والے ہیں وہ کرواتے نہیں ہیں اپنا سوچتے ہیں یہ لوگ
2026-09-05 09:25:30
0
tanveermughal9
Tanveer Mughal :
جہاں کام ہونا چاہے وہاں کام نہیں ہورہا
2026-09-05 08:50:22
0
tariqmehmoodqadri
Tariq Mehmood Qadri :
اس سے سارے ملک کی مہنگائی بھی کم ہوگی اور 200 یونٹ سے اوپر بجلی کا بل معاف ہوگا ۔۔۔ 😁
2026-09-05 06:26:37
0
chshahkasuri
💞شاہ زیب کمبوہ🥰 :
ہمارا پیسہ یہ کونسا پیچھے سے لے کہ آئے
2026-09-05 05:22:06
0
naveedrasool008
naveed rasool :
as sark ko Kya Howa tha.as say zayada to shabaz khan road kharab tha.😳
2026-09-05 05:17:33
0
user320238964
Muhammad Rafique Goh :
2026-09-05 05:44:19
1
kasurrangnews8
قصور رنگ HD News :
pahle tak style ke paise barbad Karke aap saras banaa rahe hain😳
2026-09-05 05:08:56
0
kittypearls4663
kittypearls4663 :
نعرے پھر بھی خان کے ہی لگیں گے😂
2026-09-05 09:08:23
0
danishkhokhar782
@Scorpions :
road na banaye apny Lia Pakistan ma 1 hospital he Bana lan ya apko choona Laga rhy han
2026-09-05 05:36:32
2
synova939734
Synova - Store :
girls college road bi bnni Chey or 2sri side par qatal ghari chownk sy last tk sari road😏
2026-09-05 09:23:17
0
its_me_shan43
Zeeshan Malik 🤞 :
lordy karya mian na 😂
2026-09-05 06:31:47
0
ibishvlogs
iBish Travel & Tours :
Ye Tareeqa Bilkul Qalat Hay Road Kay Uper Road Bananey k leay Pehly Puranay Road ko Khuredna Lazmi hay Aisa ye Road Jaldi Saaf Ho Jaye Ga Lakin Ye Pakistan hy Yaha Sab Chalta Hay 😁 25 Saal Baad Naya Road Bantay Dekha Kasur me Mubarik Ho Kasur walo 😂
2026-09-05 08:50:18
0
user73845397257724
Ali Hassan :
👍👍👍
2026-09-05 04:05:00
0
To see more videos from user @mr.adil59, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About