@sergionjaved: Parenting tips #ProfDrJavedIqbal #parentingtips #parentingtip #viral

Doctor Javed Iqbal 2.0
Doctor Javed Iqbal 2.0
Open In TikTok:
Region: GB
Saturday 05 September 2026 05:06:00 GMT
51875
2539
26
817

Music

Download

Comments

user5505425800793
user5505425800793 :
mujhy bten m ghr wlo ko ksy amjhao ...ULTA mre pechy char jty hn
2026-09-05 11:48:27
1
muhammadabrar896
muhammadabrar896 :
mashallah right message Sir 💯💯
2026-09-05 10:21:07
1
muhmad.sulman.raja
muhamad suleman raja. :
itna sabr ksy layin Sr is ke koi dvai day mujy gusa bot ata
2026-09-05 09:42:40
1
sarahmalik291
Sarah Malik :
good advice
2026-09-05 10:14:49
1
maanobilli7860
Maanobilli7860 :
mery sasural Waly bachon k 7 phely marny Waly khyl khylty hn. bara chota sub ko mazaq mazaq m Marty hn. ab 3 sal k bachy ki aesi buri adat ban Gai h .itna bura Marta hai choty Bhai ko .maa ko. koi respect hi ni chori bary choty ki . na maa ki na baap ki . galian alag sekha di.. ab iska Hal batain. .jhot bolna .chogli lagana . apna elzam dosary py dalna .ye sub sekha diya.. ab batain maa Kya kary. Kesy Sahi kary adat. jab k ab bacha bohot mar khany lag gya h. phely khud sekhaya jata h bad m phir bardasht ni hota Kisi sy k ye harkat q kr Raha h aesi.
2026-09-05 09:06:18
1
muhammadumar178
Muhammad umar :
nh mante bht br kosish ki h
2026-09-05 05:35:38
4
homevlog44
Mursal's Kingdom🇬🇧 :
hahhaa me esy e krti hn jbbmjy lga koi chz ly ra mbile ya kich ne frn mzak mzak me kich or okra k udr dhyan kr deti hn
2026-09-05 13:03:02
0
just_natural123
Just_natural 🌿 :
exactly. bucho ko Mana Krny sy buchy nahi manty balky unki tawaja divert krdeny sy wo bhool jaty hen k wo kr kya ry thy 😅
2026-09-05 06:41:04
1
pardesiqalam
Pardesi Qalam :
Dr sahib jo parents sahti kar rahe the- ab wo kya karein? Kya bache ko recover kar sakte hain under 7?
2026-09-05 09:56:33
1
t..r...khokhar
T-R Khokhar :
Mera bcha 2 sal or 7 months ka h isy pehli bat nhi bhoulti chahy kitny b pyar sy kisi or trf dehan krny ki Koshish kr lon
2026-09-05 06:43:34
1
mahad02
mahad jatt :
sir hmary ghr main Punjabi boli jati. mara meta 3 sal ka ha Punjabi hi bolta. mara Urdu Bolna os pa asar hi krta os ny olta Punjabi main jwab Dana hota. main msc chemistry hon muj acha ni lgta asy Bolna .
2026-09-05 07:49:31
1
ibrahim.faisal9028
Ibrahim faisal :
turee
2026-09-05 09:41:37
1
muhmad.sulman.raja
muhamad suleman raja. :
Allah je mujy sabr day
2026-09-05 09:41:08
2
itsmishi856
Misbah ch :
hmm krti hun me esabut kbhi kbhi phanti lgana prti 😳
2026-09-05 06:03:37
1
aqsa_nazar043
AقU🌸 :
Meri beti 2 sal ki hai. Marti hai. mjy gusaa ata h bht. phr m bhi gusaa m AA k Marti hu. Jo k mjy bhtttt bura lgta guilt hota Rona ata
2026-09-05 11:59:29
0
ayyanbabagmail.com
👑 king A :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-05 09:29:58
1
noortales00
Noortles 00 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 06:54:46
1
arinajan103
arinajan103 :
💜💜💜
2026-09-05 08:27:14
1
gujrat__ala7
!🖤 :
🌹🌹🌹
2026-09-05 08:45:53
1
ayesha67476
Princess💗 0000 :
👍
2026-09-05 05:14:47
1
user174452861
Asad Ali Awan :
🤲🌹♥️🥰👍
2026-09-05 05:17:39
1
zainab.noor769
noor :
👌👌👌
2026-09-05 05:25:08
1
user3207013698116
zaib 05 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 12:38:13
0
obz067
Obz :
😁😁😁
2026-09-05 12:45:29
0
To see more videos from user @sergionjaved, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About