mujhy bten m ghr wlo ko ksy amjhao ...ULTA mre pechy char jty hn
2026-09-05 11:48:27
1
muhammadabrar896 :
mashallah right message Sir 💯💯
2026-09-05 10:21:07
1
muhamad suleman raja. :
itna sabr ksy layin Sr is ke koi dvai day mujy gusa bot ata
2026-09-05 09:42:40
1
Sarah Malik :
good advice
2026-09-05 10:14:49
1
Maanobilli7860 :
mery sasural Waly bachon k 7 phely marny Waly khyl khylty hn. bara chota sub ko mazaq mazaq m Marty hn. ab 3 sal k bachy ki aesi buri adat ban Gai h .itna bura Marta hai choty Bhai ko .maa ko. koi respect hi ni chori bary choty ki . na maa ki na baap ki . galian alag sekha di.. ab iska Hal batain. .jhot bolna .chogli lagana . apna elzam dosary py dalna .ye sub sekha diya.. ab batain maa Kya kary. Kesy Sahi kary adat. jab k ab bacha bohot mar khany lag gya h. phely khud sekhaya jata h bad m phir bardasht ni hota Kisi sy k ye harkat q kr Raha h aesi.
2026-09-05 09:06:18
1
Muhammad umar :
nh mante bht br kosish ki h
2026-09-05 05:35:38
4
Mursal's Kingdom🇬🇧 :
hahhaa me esy e krti hn jbbmjy lga koi chz ly ra mbile ya kich ne frn mzak mzak me kich or okra k udr dhyan kr deti hn
2026-09-05 13:03:02
0
Just_natural 🌿 :
exactly. bucho ko Mana Krny sy buchy nahi manty balky unki tawaja divert krdeny sy wo bhool jaty hen k wo kr kya ry thy 😅
2026-09-05 06:41:04
1
Pardesi Qalam :
Dr sahib jo parents sahti kar rahe the- ab wo kya karein? Kya bache ko recover kar sakte hain under 7?
2026-09-05 09:56:33
1
T-R Khokhar :
Mera bcha 2 sal or 7 months ka h isy pehli bat nhi bhoulti chahy kitny b pyar sy kisi or trf dehan krny ki Koshish kr lon
2026-09-05 06:43:34
1
mahad jatt :
sir hmary ghr main Punjabi boli jati. mara meta 3 sal ka ha Punjabi hi bolta. mara Urdu Bolna os pa asar hi krta os ny olta Punjabi main jwab Dana hota. main msc chemistry hon muj acha ni lgta asy Bolna .
2026-09-05 07:49:31
1
Ibrahim faisal :
turee
2026-09-05 09:41:37
1
muhamad suleman raja. :
Allah je mujy sabr day
2026-09-05 09:41:08
2
Misbah ch :
hmm krti hun me esabut kbhi kbhi phanti lgana prti 😳
2026-09-05 06:03:37
1
AقU🌸 :
Meri beti 2 sal ki hai. Marti hai. mjy gusaa ata h bht. phr m bhi gusaa m AA k Marti hu. Jo k mjy bhtttt bura lgta guilt hota Rona ata
2026-09-05 11:59:29
0
👑 king A :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-05 09:29:58
1
Noortles 00 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 06:54:46
1
arinajan103 :
💜💜💜
2026-09-05 08:27:14
1
!🖤 :
🌹🌹🌹
2026-09-05 08:45:53
1
Princess💗 0000 :
👍
2026-09-05 05:14:47
1
Asad Ali Awan :
🤲🌹♥️🥰👍
2026-09-05 05:17:39
1
noor :
👌👌👌
2026-09-05 05:25:08
1
zaib 05 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 12:38:13
0
Obz :
😁😁😁
2026-09-05 12:45:29
0
To see more videos from user @sergionjaved, please go to the Tikwm
homepage.