@maloranistudio: Full Song link in Bio Malorani Studio #pakistan #uae #karachi #oman🇴🇲 #viral

malorani studio
malorani studio
Open In TikTok:
Region: QA
Saturday 05 September 2026 07:11:29 GMT
60
11
3
1

Music

Download

Comments

rasheedbaloch807
baloch807 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 07:48:26
0
user5165283236901
Arabi :
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2026-09-05 07:16:51
0
sayid.baloch8
🇹🇷✈ᎦᏘᎽIT꧁꧂ᏰᏘLᎧᏨH✈🇹🇲 :
❤️❤️❤️
2026-09-05 08:42:17
0
To see more videos from user @maloranistudio, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

hhh beremma oreng sebelah mak slalu kepanasan ngabes tang odik🤪 tang abek laheran malah panas ngoce polana tang abek laheran tak e capok biaya ngalkal mad, cakna mon buto dana soro entar ka se gile jeria mara mad,hhh sori ye cok mon tang dana aman² aja masi cok, panas ye masok kulkas dong😂 mon soal BPJS itu memang biasa oy, orang yang kaya² aj di luwar sana lebih dr aku pakai BPJS cok, emangnya kalau pakai BPJS gak bayar gitu setiap bulannya ha? sakit perut tertawa dengar ocehanna bekna cok, mak jek pamassa gillu ka tang odik, iye tentu panas la nangale tang abek laheran, karna abekna tak ngandung abele ngandung, tak laheran abele laheran hhh ap untungnya orang kaya gitu ea mad? hidupnya slalu banyak drama kepalsuwan😂 ngocak ka oreng se atanya anakna gemma ekoa, marena nyaot epatorok ka tuan rumah cakna, takok debbu bede e bebena rentengan hhh jawaban lelucon ea mad? hhh matak la ebbuk sontor🤪 cakna bos tape mak gik tojuk e bebena rentengan ye mad? nyobak sepil lu anakna se ngocak buru laher cok male pro😂 benni malah anakna oreng e posting ben vidiona oreng se e posting cok hhh oreng alek gellein bekna kabbi cok😂molana bekna tabukna tak kera endek kenik arua perrena bekna ngandung sabben bede e malaysia e pagugur bik bekna karna hasil gellappa bekna bik pacaranna cok, tettina tabukna bul tembulen hhh uhuyyyy😂🤪 kalau kamu brani tantangan dari aku cobak sepil tu anaknya yang baru lahiran biar pro cok tunjukkan ke orang biar kamu gk di tertawakan di luwar sana😂🤪
hhh beremma oreng sebelah mak slalu kepanasan ngabes tang odik🤪 tang abek laheran malah panas ngoce polana tang abek laheran tak e capok biaya ngalkal mad, cakna mon buto dana soro entar ka se gile jeria mara mad,hhh sori ye cok mon tang dana aman² aja masi cok, panas ye masok kulkas dong😂 mon soal BPJS itu memang biasa oy, orang yang kaya² aj di luwar sana lebih dr aku pakai BPJS cok, emangnya kalau pakai BPJS gak bayar gitu setiap bulannya ha? sakit perut tertawa dengar ocehanna bekna cok, mak jek pamassa gillu ka tang odik, iye tentu panas la nangale tang abek laheran, karna abekna tak ngandung abele ngandung, tak laheran abele laheran hhh ap untungnya orang kaya gitu ea mad? hidupnya slalu banyak drama kepalsuwan😂 ngocak ka oreng se atanya anakna gemma ekoa, marena nyaot epatorok ka tuan rumah cakna, takok debbu bede e bebena rentengan hhh jawaban lelucon ea mad? hhh matak la ebbuk sontor🤪 cakna bos tape mak gik tojuk e bebena rentengan ye mad? nyobak sepil lu anakna se ngocak buru laher cok male pro😂 benni malah anakna oreng e posting ben vidiona oreng se e posting cok hhh oreng alek gellein bekna kabbi cok😂molana bekna tabukna tak kera endek kenik arua perrena bekna ngandung sabben bede e malaysia e pagugur bik bekna karna hasil gellappa bekna bik pacaranna cok, tettina tabukna bul tembulen hhh uhuyyyy😂🤪 kalau kamu brani tantangan dari aku cobak sepil tu anaknya yang baru lahiran biar pro cok tunjukkan ke orang biar kamu gk di tertawakan di luwar sana😂🤪

About