@nosheens_diary: Abh prhne ka Dil hi nhi kr rha phele paglo ki trha parhne ka bhi kuch faida nhi hua abh kiya hi ho jaye ga 😭🤌🏻 I gave my best but didn't get as many marks as I had hoped for despite all the hard work I put in but Alhamdulillah ✨ #9thclassresult #viralvideo #foryoupage #100kviews #nosheens_diary
apka kia results aya lakin agr asy toot kr baith gaye aga ab buht mehnat ki zaroorat tu kasy kr paye gay isliya ab ziyda himmat krni ju toot kr jurta whi insan huta isliya don't be sad 😢
2026-09-05 17:49:14
1
ᑌᗰEᖇ ᛕᗩSᕼIᖴ :
Mera b 😭 prhny ka dil hi ni krha ab
2026-09-05 08:34:01
39
Arain :
expectation 530 reality 494😭
2026-09-05 11:56:49
0
~𝑆𝑎𝑚𝑎𝑟🍷 :
Mera bachaaa don't be sad... Allah pak sab behtr krein ge... Board walo ne mayoos kia hai lekin Allah to kbhi mayoos nai krta nai.... Kia pta is mai hi Allah ki koi maslihat ho gi... I know bhot ki tm ne maine khd dekha na yeh sab.. Allah pak kbhi tmhari mehnat zaya nai hony dein ge in shaa Allah 😭💗✨
2026-09-05 11:05:00
8
pasta 5 :
dont worry i scored 220 in 9th but i put so many effect in 10th gain 510 out 550 . you can also do that .keep it up .keep moving 🥰
2026-09-05 09:29:54
3
{khan}🚩 :
us bro us
2026-09-05 09:56:32
1
cute girl🦋🦋 :
awaz uthao or board wala silsla khtam krwao 😭
2026-09-05 10:18:24
3
lovely cham :
الحمدللہ میرا رزلٹ بہت اچھا ایا ہے بس میں نے دو ماہ پڑھا ہے میرے 439 مارکس آئے ہیں کہاں جاتا ہے نا دوا کے ساتھ دعا لازمی ہوتی ہے تو بس امید لگانے سے کچھ نہیں ہوتا بعض اوقات سجدے بھی بہت بہت زیادہ کام اتے ہیں تو اس لیے دوا کے ساتھ دعا لازمی ہوتی ہے نماز تو اکثر لوگ پڑھتے نہیں ہیں تو امید کیوں لگاتے ہیں اپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا مومن کی نشانی یہ ہے کہ وہ نماز قائم کرتا ہو گا تو اس لیے سجدے میں مانگی ہوئی چیز خدا کبھی بھی رد نہیں کرتا ہے جن کے مارکس کم ائے ہیں تو وہ نماز نہیں قائم کریں گے تو اگلی بار بھی ان کے مارکس کم ائیں گے جب اپ اللہ کو یاد نہیں رکھیں گے تو اللہ اپ کو کیسے یاد رکھے گا یہ اللہ نے قران میں فرمایا ہے
2026-09-05 19:12:06
4
🫠❤️🕊️ :
💔same
2026-09-05 08:41:42
3
میرب غوری🎀😊 :
meri beti k saath saath mery b bht khub toot gy
2026-09-05 12:04:24
1
🎀 سکون قلب 🎀 :
acha nhi kiya board walon ne
2026-09-05 16:16:04
1
cricket :
koi baat ni, 10 mei full mehnat karey aur 1100+ number ley
2026-09-05 08:05:10
2
legend of narnia :
same dear 😢😢😢😢
2026-09-05 18:42:29
0
ح✨🫶 :
mere Sath bhi aisa hi hua hai but 10th main mehnat krni hai full Kya pta 9th ki mehnat bhi 10th k result main mil jye
2026-09-05 08:29:06
1
Arain :
same yarr
2026-09-05 10:05:15
1
️ :
Same 😭😭
2026-09-05 09:02:58
1
𝐁𝐞𝐚𝐫 ✪ :
Harsh reality😭💔
2026-09-06 00:40:29
0
Rana Zara :
Allhumdullillah 531 han mery 🌸
2026-09-05 17:13:21
1
mama papa😭💔 :
Really 😭
2026-09-06 00:03:48
0
Kirateman :
Bas itna batada sach sach ka ap pass hain ya fail
2026-09-05 19:07:05
0
𝐀𝐧𝐧𝐢𝐞🎀 :
ithnee achyyy papers diye ithni mehnat ki Lekin peher bi 2 supplies hai
2026-09-05 22:02:58
0
ashuu :
same😭😭
2026-09-05 18:35:34
0
◌⑅⃝♡꯱tׁׅυׁׅժׁׅ݊ꫀׁׅܻ݊݊ꪀtׁׅ ♡⑅⃝◌ :
𝒔𝒎𝒂𝒆😭😭😭
2026-09-05 07:48:51
0
To see more videos from user @nosheens_diary, please go to the Tikwm
homepage.