sama sis ... pantang day 17 .. nak sendawa payah , baru menyusu tapi nak susu lagi , tak suka bedung , suka buat mulut O .. macam² lhaaa
2026-09-06 00:14:26
41
Mek Nujum :
Ada lagi sis..
Suka ajak sembang.
Suka kentut..
Malam2 mata bulat cerah..
2026-09-06 05:11:20
0
Misi Anis :
exactly same!!! 😂😂😂
2026-09-06 03:34:25
0
shahida@eida :
geng hadir ✅ 4/8
2026-09-06 08:54:00
7
Fir❣️ :
Baby 28/7/2026 ..
2026-09-06 13:15:10
2
scha@zee :
bab nangis x leh tahan, padahal dia bru celik mata,dah nangis neran2 mcm kena cubit 😅.. sabar je
2026-09-05 13:00:42
30
Dheashiieeyy :
tanda hadir✅. sama la anak sy.. 27/8/26 haritu lahir 😂
2026-09-06 00:36:17
9
Syaz_waniey :
Same wei ank saya 3/8 lahirye . Klo marah suareye da mcm trex 🤣 tkleh lmbt skitt
2026-09-06 01:01:27
6
ibuaisyrayyan :
masyaallah sama lah dgn anak Sye . brnok bulan Ogos . aduhhh ingtkn die TGH berak ,rupanya MMGgitu hahaha
2026-09-05 12:32:41
6
Ummi afeeya :
Hadir 5/8 .. sama la dengan anak saya .. 😂
2026-09-06 07:42:32
0
cekodok_. :
special edition gen beta nii🤣saya pown msih dlm pntang 23 hri..ank saya punya lma menggeliat ghisau ingtkn nk bangun dh alih ii smbung tidoq blik..kdng trjaga ingtkn knpa nk reyau elok buang bedung selimut tidoq blik😌😆
2026-09-06 03:49:42
3
Teaah :
Aaa sama. 1:30 pgi bgn nk susu 2:30 pgi nangis nk susu 3:30’pgi nangis lgi😭. Last2 mak yg menangis
2026-09-06 03:35:10
5
NurHidayah :
betol la..tepat sekali..baby Sye esok Bru sebulan..7/8 lahir nya😅 klu dpt mnagis ya Allah..haru ibu nya..berak..mandi terkena air biase..Lmbt DPT susu..huihh dye pnya mngis..merah2 muka😂
2026-09-06 03:21:11
2
Ms Fasha🥰 :
sama gen beta 11/8🤭
2026-09-06 01:08:28
1
nurfaraqueen :
no 1 dgn last je tak sama 🤣🤣 anak i takde bunyi trex , senang sendawa . Lain lain sama 🤣🤣
2026-09-06 07:24:54
1
F@uzi@ziz :
semua ciri2 ada pada bby saya..😂😂😂
2026-09-06 04:37:58
2
😎ijat583😎 :
mmg tak dpt dinafikan lagi.. gen beta lain dr yg lain.. alhamdulillah esok genap 2 bulan. smga anak² gen beta sihat sll
2026-09-06 03:58:58
2
eshal :
keluar² ja.. riuh 1 bilik ot . soqa kalah T-Rex 🤣🤣.. bangun tak start enjin..dia tekan myk terus
2026-09-06 11:13:50
0
Raynara ✨ :
Yee lagi-ii waktu malam . Naik biru kepala mak mak yaa nk baru nak lena dia berbunyi mcm ni . Bila angkat urut perut apa diam kjp letak blk baru nak baring eh berbunyi lgii
ya Allah sama la dgn anak saya, pantang day 19 . fuhh smpai suami ingat bnyak kahak dalam tekak dia tu ye . sikit2 bunyi 😭😂
2026-09-06 03:18:53
2
miza_sharudin :
Sama wehhh semua tu .. hahaha yang mencabar xreti nk sabar lepas tu menangis ny yaampunnn mcm kena dera .. die nagis 1 rumah dtg tengok 😅
2026-09-05 16:35:50
4
🍗nick〆'aSHAA'.🍗 :
tido PON x nak dibedung..KLU bedung gigih nk kluar sampai merah muka..
KLU berak/kentut kuat kite yg terkejut siap ada bunyi.. pernah Kene aritu..newborn yg kentut nurse tgk mak nye..terus malu muka AQ..kne pedajal NG kentut anak sndri😅
2026-09-06 05:46:21
2
tyndiaa7 :
Hahahahah first baby mcm ni . Tapi org tua tua kata baby boy yg selalu gini 😅
2026-09-06 02:42:32
0
To see more videos from user @saleemaseth, please go to the Tikwm
homepage.