hnya mampu 😂😂😂 Alhmdulillah, 4 taun da xtengok muka depa. RSA tenang n legaa
2026-09-05 13:29:41
14
Aiza Iman❤ :
hemmm yg duduk dekat mmg akan nampak huduh kan alih2 time minta tlong kita yg laju tolong🥺tulahh perngai jenis cepat kesian dkt org ntahh laa kalau bole nak duduk jauh2 biar anak2 kita pon blek sekali sekala baru org layan macam princess kan. hemmm sedihh tapi xpe laa pendam selagi boleh🥺alih2 kita jgk kene tegur
2026-09-05 14:56:23
12
onlyYunn95 :
nak luahkan sesuatu . tp xpelaa.. simpan je laa dulu... 🥹 ..
2026-09-05 11:24:03
17
Addi😘 :
sakit sngat jadi anak yg sellu slah di mata org tua serta adik bradik..nk g jauh bawa diri kesian dekat mak makin tua..tapi dri aku sngat sakit..patutkah aku trus bertahan walaupun dh tahu sakit?? tlong gusy bagitahu aku apa patut aku buat?
2026-09-06 03:10:01
7
Bidadari syurga :
Jom belajar ilmu fardhu ain in shaa Allah masaalah akan berkurang sebab kita nampak setiap disebalik permasalahan... segalanya dgn izin Allah hanya nampak Allah dan Allah
2026-09-06 11:21:11
1
miko😻 :
jgn luah nti ada yg ckp "buruk2 tetap keluarga kau,xde die kau xde kt dunia ni" kite diam2 telan je
2026-09-05 23:51:30
3
Still Styida :
Jangan kacau harimau yg sedang tidur . Tuje nk pesan .
2026-09-06 18:13:42
0
Yatiiiiii :
hm sy bongsu tp itulaaa ~ kita rest skjp kata kita buat muka dhtu up status memerli aje saya sedih ! kdg org nk kita je fhm dia tp dia pulak sejenis sentiasa betul benda jd isu trs hm sy masih thu adab even dgn kakak ipar tp tksenyum tidak bermakna TAK DE ADAB KAN😭
2026-09-06 05:51:44
1
naddhirazlan :
sbb sy bukan menntu pilhan, kejadian nya layanan Pon x istimewa.dipinggirkan,tiada nama dlm group family,di asingkan...rs hidup serba kekurangan bila berada di kalangan mereka...hmpir 17thun nmun begitula sikap mereka,meminggir kan sy n anak2
2026-09-06 13:15:48
0
epaaaa~ :
Paling tak suka orang cakap “kau tahu aku sape”😌 gelaran tak melambangkan adab🥰
2026-09-06 13:37:06
0
Muaeirashukri :
Ye . Tlg jgn kait suami sy dlm mslah yg xpenting dia ad ank & isterii ..
2026-09-06 11:33:32
0
meorizwan77 :
ngam👍😁
2026-09-06 09:03:19
0
ASfa liza :
ermmm
2026-09-06 08:53:39
0
Zainie96 :
betul
2026-09-06 12:18:59
0
zezu helwah :
Sy dianggap tak matang, budak umur 12 tahun lagi matang katanya haha
2026-09-05 13:22:17
1
Hajjah Ifmadammouseille :
Berbicaralah soal adab dan hormat kita pun akan tempuh tua itu shja 😭😭😭
2026-09-06 11:16:21
0
suaramarlisar :
abah Saya Pernah Meluah Kat saya Apa org buat kat dia.. saya tak tanya dia tapi saya tahu melalui bapa saudara saya gitau saya.Maybe dia dah tak tahan apa dia rasa dia tanya apa dia buat tu salah ke ? saya sebagai anak sulung sangat Terharu bila dia luah dan tanya camtu so saya terus Jawab kat dia dia pun terus rasa lega.. masa sy pergi rumah bapa saudara sy iaitu abg abah saya , saya ucap terima kasih kat dia sebab selalu teman abah. masa tu abah sy baru sedih kehilangan Arwah adik bongsu Sy.
2026-09-05 10:55:15
1
kelaut 🌾 :
'dia gurau je tu'.. taknakkkk patut lagi tua lagi berakal lebih beradab walaupun bergurau..org muda takbole terasa ke, kena anggap positip je ke gurauan mlampau tu
2026-09-06 05:43:02
0
ladybabygirl2820 :
ayat depa, kami mulut je jahat tapi hati baik.. masalahnya mulut & hati sama jahat... 😏
2026-09-06 05:52:42
0
🔴 Ibu Uyaa ™️ 🔴 :
alah dia orang tua je...kena mengalah la..😳
2026-09-06 07:20:17
0
𝓎𝒶𝓃𝒶𝒿𝑒𝓇𝓇𝓇 :
Tenang skrg amalkan hidup love yourself..yg disakiti dianggap menyakiti 🫵
2026-09-06 09:37:41
0
Sis Bibie 🙋🏻♀️ :
kan
2026-09-06 08:35:02
0
Apit✨ :
setuju
2026-09-05 12:21:36
0
To see more videos from user @nra.mdb, please go to the Tikwm
homepage.