@fruity_queen15: #unfreezemyacount #trending #goviral #foryoupage #tiktokgrowthchallenge

Animations Queen 👸
Animations Queen 👸
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 08:29:11 GMT
471555
15463
345
260

Music

Download

Comments

zarar.ahmad66
Zarar Ahmad :
Mobile mobile mobile na hua kia ho gya
2026-09-05 11:04:59
156
femme2024
😍 :
uffffff Sirf mbl ka rola h. lrai us k bd hui h.
2026-09-05 09:29:56
164
mrs.asad.ali.khan
@MRS Asad Ali khan💞 :
sahi kha rishta hamesha orat sy chalta hy
2026-09-05 09:42:16
215
khankhan_804
khankhan_804 :
rajab ne cheating ki eman s maafi mangi or us ne rajab ko maaf b Kiya wo cheating Wala qissa khtm ho gaya q k us k bad rajab Kisi larki k sath involve nae tha us k bad eman ka kaam tha k wo apne rishte ko chalane k Liye mehnat krti apne bete k Liye larki ko bohat kch sasural Mai bardasht krna parta h aik time ata h sab set ho jata hai eman ko apne bete or apni married life k bare mai sochna chahye tha
2026-09-05 13:11:41
167
sehar_khan123
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
jski maa zinda hai alhumdulilah lkhe ❤️
2026-09-05 20:08:13
45
aminabilal67
💯... شیرنی 🦁 :
mobile lany Kay bad vo ghr bi gai the us bi batay naw ap ghr walo nay usy accept ni Kiya gazail bji nay or ama g nay accept ni Kiya usy
2026-09-06 04:14:17
1
23fest4
23fest4 :
Baat ye ha ke agar emaan rajab ki itni bari cheez maaf kar sakti ha tu aon ki ghalti tu us ke samne kuch bhi nhi ha rajab bhi maaf karsakta thaa lekin usko rishta hi nhi bachana thashuru se hi emaan koshish kar rhi thi
2026-09-05 09:25:36
55
marihahussain1
marihahussain1 :
exctly 💯
2026-09-06 10:12:25
0
alishafiyaz5555
Alisha :
Mentality check kro zra hmarii society ki, Lrka fr shadi na kry agr ni bna skta
2026-09-05 11:08:51
51
mannat_0055
Attract🎀 :
Wse b jb un dno mein sub thek tha wo uska anniversary gift tha ok uska haq bnta tha cheating rajab ny ki h !
2026-09-06 03:44:49
1
alinanoor734
Alina Noor :
Point is k eman ne aulad k khatir CHEATING maaf ki jo k aik lrki k liye maut k brabr hoti hai. Ab agr eman se koi jitni bhi bdi ghlti ho gai ho utni bdi ni ho skti k rajab se maaf ni ki ja rahi!
2026-09-05 09:40:02
23
sumanfatima288
Suman :
ye baat aapny Galt ki aap Rajab ki side bol rahy
2026-09-05 18:03:37
7
kaneez.e.nabvi
Kaneez E Nabvi :
2026-09-05 10:17:40
57
somikhan313
Precious :
Tubaa sid rapper
2026-09-05 10:58:41
0
pinksky8410
🦋جَنّت 🦋 :
Jo b aata he orat k khilaf e bolta he,eman to abhi b sulah krna chahti he
2026-09-05 18:58:39
31
user229929200
Ali-a-shah :
exactly
2026-09-05 21:54:24
1
hinahu04
hinavibes :
Sahi kha
2026-09-05 16:50:59
5
falaknaqvi5
😍FalQain🥰😘 :
well said
2026-09-05 14:46:46
1
stylish.queen3903
stylish queen 👑 :
ghalat kaha sid ne kiun k relationship dono bnaty hn
2026-09-05 13:37:12
24
sanasheikh922
Sana sheikh 124 :
emaan ka mobile nazr Raha Rajab ne Jo 20bt chet Kiya uska Kiya khehna chahogy ap
2026-09-05 21:41:38
6
areesha1282
areesha_k :
Ghar hamesha orat banati hai
2026-09-05 11:38:21
27
bushi2012
bushi2012 :
jab shadi larka larki dono karte hain to relation sirf larki hi q bchaye ya bnaye larkey kiya krne aye hain dunya mai
2026-09-05 13:02:57
28
fizzijee
🦁 :
Wo uski biwi thi girlfriend toh nai
2026-09-05 12:02:25
21
pink.heart74
pink heart 💕 :
Sid ko ma bohat acha samhaj rahe thy very disappointed
2026-09-05 17:55:30
9
ayesha.imran7220
Ayeشah Babarian 56👑👑 :
usne to nh kaha main nh rehna chahti
2026-09-05 09:31:07
28
To see more videos from user @fruity_queen15, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About