rajab ne cheating ki eman s maafi mangi or us ne rajab ko maaf b Kiya wo cheating Wala qissa khtm ho gaya q k us k bad rajab Kisi larki k sath involve nae tha us k bad eman ka kaam tha k wo apne rishte ko chalane k Liye mehnat krti apne bete k Liye larki ko bohat kch sasural Mai bardasht krna parta h aik time ata h sab set ho jata hai eman ko apne bete or apni married life k bare mai sochna chahye tha
2026-09-05 13:11:41
167
𝑺𝒆𝒉𝒂𝒓 𝑲𝒉𝒂𝒏 🦋✨ :
jski maa zinda hai alhumdulilah lkhe ❤️
2026-09-05 20:08:13
45
💯... شیرنی 🦁 :
mobile lany Kay bad vo ghr bi gai the us bi batay naw ap ghr walo nay usy accept ni Kiya gazail bji nay or ama g nay accept ni Kiya usy
2026-09-06 04:14:17
1
23fest4 :
Baat ye ha ke agar emaan rajab ki itni bari cheez maaf kar sakti ha tu aon ki ghalti tu us ke samne kuch bhi nhi ha rajab bhi maaf karsakta thaa lekin usko rishta hi nhi bachana thashuru se hi emaan koshish kar rhi thi
2026-09-05 09:25:36
55
marihahussain1 :
exctly 💯
2026-09-06 10:12:25
0
Alisha :
Mentality check kro zra hmarii society ki, Lrka fr shadi na kry agr ni bna skta
2026-09-05 11:08:51
51
Attract🎀 :
Wse b jb un dno mein sub thek tha wo uska anniversary gift tha ok uska haq bnta tha cheating rajab ny ki h !
2026-09-06 03:44:49
1
Alina Noor :
Point is k eman ne aulad k khatir CHEATING maaf ki jo k aik lrki k liye maut k brabr hoti hai. Ab agr eman se koi jitni bhi bdi ghlti ho gai ho utni bdi ni ho skti k rajab se maaf ni ki ja rahi!
2026-09-05 09:40:02
23
Suman :
ye baat aapny Galt ki
aap Rajab ki side bol rahy
2026-09-05 18:03:37
7
Kaneez E Nabvi :
2026-09-05 10:17:40
57
Precious :
Tubaa sid rapper
2026-09-05 10:58:41
0
🦋جَنّت 🦋 :
Jo b aata he orat k khilaf e bolta he,eman to abhi b sulah krna chahti he
2026-09-05 18:58:39
31
Ali-a-shah :
exactly
2026-09-05 21:54:24
1
hinavibes :
Sahi kha
2026-09-05 16:50:59
5
😍FalQain🥰😘 :
well said
2026-09-05 14:46:46
1
stylish queen 👑 :
ghalat kaha sid ne kiun k relationship dono bnaty hn
2026-09-05 13:37:12
24
Sana sheikh 124 :
emaan ka mobile nazr Raha Rajab ne Jo 20bt chet Kiya uska Kiya khehna chahogy ap
2026-09-05 21:41:38
6
areesha_k :
Ghar hamesha orat banati hai
2026-09-05 11:38:21
27
bushi2012 :
jab shadi larka larki dono karte hain to relation sirf larki hi q bchaye ya bnaye larkey kiya krne aye hain dunya mai
2026-09-05 13:02:57
28
🦁 :
Wo uski biwi thi girlfriend toh nai
2026-09-05 12:02:25
21
pink heart 💕 :
Sid ko ma bohat acha samhaj rahe thy very disappointed
2026-09-05 17:55:30
9
Ayeشah Babarian 56👑👑 :
usne to nh kaha main nh rehna chahti
2026-09-05 09:31:07
28
To see more videos from user @fruity_queen15, please go to the Tikwm
homepage.