@butter.551: उहाँ एकदमै राम्रो मनको मान्छे हुनुहुन्छ। ❤️ त्यसैले कृपया उहाँलाई नराम्रो कमेन्ट गरेर चोट नपुर्याइदिनुहोला। कसैको रूप, अनुहार वा बाहिरी देखावटभन्दा ठूलो कुरा उसको मन र कर्म हो। राम्रो गर्न सक्नुहुन्न भने कम्तीमा नराम्रो नभनौँ। कसैलाई उठाउन नसके पनि, खसाउने काम नगरौँ। मानवता यही हो। 🙏❤️#alizehjamali #godblessyouall🙏🏻😇❤️
She is just a normal human being with extraordinary heart! Stop judging her
2026-09-06 05:57:12
0
Ganga tailoring & training ctr :
beutiful heart girl great salute your great work🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰
2026-09-06 06:09:27
0
༄།༼࿂ མིག་དམར་་࿂༽ :
She is beautiful face with beautiful heart. Keep it up, sister.💕
2026-09-06 05:07:20
1
Limbunigrl(Chemjong)🌙🌸 :
Neutral beauty hamri Nepali buhari 💗💗💗💗💗💗💗
2026-09-05 16:22:14
47
Chhaya Kaphle Ghimire :
Such a beautiful girl
2026-09-06 05:58:50
0
Queen👸of Happiness 💫✨ :
God bless you ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤗🤗
2026-09-06 06:05:06
0
mariam_78371 :
It’s disappointing how some people choose to criticize instead of appreciating someone who is genuinely trying to help others. May Allah accept your efforts and help everyone affected by the floods. Ameen 🤍
2026-09-05 19:50:45
28
ROYAL CASHINO. :
She is beautiful with big heart,being Nepali buhari 🙏🙏🙏🙏
2026-09-05 18:46:56
23
Razzoo shah :
Beautiful girl with beautiful heart thank u so much
2026-09-05 11:51:17
57
وکیل صاحبہ :
Most of the people are thankless .she is doing her best to help the needy one but some people who are sitting on their sofas are criticizing her without any reason . so shameful
2026-09-05 21:38:27
22
Mermaid manita🧜♀️ :
She is still beautiful without makeup and filters ❤️
2026-09-05 16:39:09
17
(Roji💖💐 :
बिना मेकअप पनि अति राम्री छ 🙏 उनले काम राम्रो गरेको देख्न नसकेर उसलाई गिराउन लाई बोलने हुन😏
2026-09-06 00:35:15
18
pukuli485 :
Wow beautiful lady😘😘😘😘😘😘😘
2026-09-06 00:18:24
0
MØØNSHØT :
sister, Slowly you will understand how racist peoples are in Nepal , even you do helped them with full effort in this critical situation, how this media treated to you, and peoples comments you,
Thats why please don't give a chance to talk with cheap peoples, they don't deserve it,
2026-09-05 17:50:35
2
dilugrg :
Yo edit garera lagaxa Hami le dekhe ko xani kati ramroxa
2026-09-05 15:45:10
11
🍒🧿...?🕊️ :
Kati ramri natural 🥰🥰
2026-09-05 16:31:49
7
Sakina Shrestha :
Makeup nagarda ni ramro chaaaa ❤️❤️❤️❤️
2026-09-05 12:00:26
29
Sewa maya man :
बिना मे्क्प बिना पनि कति राम्री बुहारी नानी 💝. कसै ले पनि नराम्रो coment नगरी दिनु हर बखत दुख पर्दा सहयोग गर्नै मन नेपाल प्रति को माया यो बुहारी मा छ !
2026-09-05 14:06:13
16
sanjanajst4u :
She is beautiful in n out
2026-09-05 16:30:52
7
Faiz Hashmi :
It’s editing watch carefully then you’ll know
2026-09-05 18:48:16
5
Jamuna Devi Gautam :
राम्रो भन्नाले मनको हुन पर्छ,,❤️🥰👍 हामी नेपाली हरु ले पनि मन् राम्राे पार्नु पर्छ aroko कुरो काट्ने काम गर्न हुँदैन,, 🙂🙂😪भगवान पनि दाई ने हुनेछन् 🥰🥰🥰🙏🙏🌹🌹🙏 बिचार buwari नानी,, राम्ररी छि न 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
2026-09-05 14:47:37
5
धारणा विजी(DharanaBG) :
natural beauty Alizeh Buhari ❤️❤️
2026-09-05 17:45:10
5
@sabbulimbu3 :
tetro lamo bato aako xa anuhar thakit xa bichara kk vaneko xa manxele ramrai xata man Kati safa xa tyo Pani hernu ni🤌🤌🤌🤌😍😍😍
2026-09-06 03:23:54
1
To see more videos from user @butter.551, please go to the Tikwm
homepage.