@ady_huzaidi13mcn: Ini “pekerja” pertama saya ni namanya Pakcik Hassan. Semoga Allah permudahkan kehidupan pakcik, lindungi pakcik di mana mana dan gantikan doa pakcik dengan rezeki yang tak disangka-sangka 🤲🏼❤️ #adyhuzaidi #rm50 #alhamdulillah #fyp #doa

Ady_huzaidi
Ady_huzaidi
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 05 September 2026 10:02:18 GMT
1224992
117281
2975
11516

Music

Download

Comments

sepul.03
saiful :
aku yang rider shopeefood ni pun nangis. apatah lagi korg yang suka salah pin location
2026-09-05 13:03:54
5071
hifzan.ismail
Hifzan Ismail :
minta2 anak pakcik ni cari balik pakcik ni.. seteruk mana bapak tu.. tetap bapak kita..
2026-09-05 10:45:08
7701
lizaseni_85
AuniNuhashop :
aku isteri solehah ni Pon nangis telah LG korg yg tak bpe solehah
2026-09-05 11:56:01
1823
miss.jie07
Miss Jie 💐 :
Acik tu baca quran tadi dik.. terkejut dia, kau ajak g pesta joget.. 😂
2026-09-05 11:48:15
2320
s.priya84
Priya :
So touching.. great guys may god always bless all of you 👌🥰
2026-09-06 02:29:15
0
ren60657
انيسه سلوى عثمان :
Pakcik pandai mengaji. Boleh la upah dia ajar mengaji.
2026-09-05 12:41:37
1258
c.nurull
✧ 𝓗𝓸𝓷𝓮𝔂𝓑𝓮𝓮🍯 :
Aku tengok bag pak cik ni terus berjurai air mata 🥹😭.
2026-09-05 16:37:12
1012
aspiranza18
𝔸𝕤𝕡𝕚𝕣𝕒𝕟𝕫𝕒_𝟙𝟠 :
miss u dad
2026-09-06 01:54:52
0
syed.697
Dato S* :
jikalau x de tmpt utk org mcm p cik ni,meh hanto kt Pondok sy di. perak gua tempurung... InsyALLAH tmpt tggl,mkn mnum Siap...blh dm sy
2026-09-05 17:23:00
560
shanborntowin23
𝙲𝚘𝚊𝚌𝚑 𝚂𝚑𝚊𝚗🏃‍➡️🇲🇾🏆 :
I really appreciate it 🥰 May God bless n keep safe you and your family brothers ❤️
2026-09-06 02:11:51
0
syaz0885
Syaz Aniee :
contents yang positif .Sy suka influencer mcm ni.Bawa imej y baik.Semoga kita semua di murahkn rezeki.
2026-09-05 11:02:10
849
shaz_eida96
mommy_doubleA :
Dia dibuang 2anak lelaki... Allah hadirkan dia 2anak lelaki utk 1hari bagi meraikan dia😢
2026-09-05 17:19:20
438
ammara_109
AmaNRa :
respect this people
2026-09-06 02:35:28
0
zyedd_
syedaiman_ :
Allahuuu sebak tengok vid nii…btw comel beg pakcik
2026-09-05 11:57:32
460
oyotbuathal
OYOTbuathal :
banyangkan pakcik tu ddk situ susah...bukak juga al-quran...kita ?? jgn kata bukak...pandang pon tak😭😭😭 ya rabbal'alamin 🤲 maafkan kami😭😭😭
2026-09-06 01:53:17
29
fid.studio
⋆˚✿˖° D!£a °˖✿˚⋆ :
Rezeki mmg tak salah alamat ❤️
2026-09-05 11:18:00
153
mhdmuizz.__
مويز :
Ya Allah , kau makbulkan la doaku ni dan sesiapa yang membacanya , Ya Allah , kau permudahkan la segala urusan kami didunia mahu pun diakhirat , ampunkan la segala dosa dosa kami Ya Allah , kau murahkan la rezeki kami Ya Allah , jika jauh maka dekatkan la , kalau dekat maka keluarkan la , dan berikan kami kesihatan yang baik , Ya Allah yang maha permurah lagi maha penyayang , makbulkan la doa ini Ya Allah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
2026-09-05 12:39:11
325
fhmidzhm
ف :
aku tk salah org kan ? 😭
2026-09-05 19:21:49
846
fakar565
FAKAR :
Part dia tanya "boleh ke aku buat kerja " ..Kita semua sedia maklum umur 50 ke atas memang susah orang nak ambil kerja.Jadi aku faham pakcik ni macam terkejut orang cari dia bagi kerja 😭
2026-09-05 11:27:01
213
nelly_nellydia1
nelly_nellydia1 :
Bermkna pakcik ni betul perlukan duit sbb tu dia nk kerja.
2026-09-05 11:41:52
121
lemon_pudina1
Lemon pudina🤗 :
Lindungilah Pakcik tu ya Allah...walau dimana pun die berada..sebak tgok sy dh tak ade abah🥺..terima kasih org baik
2026-09-05 11:03:20
230
jiah_zulaihah
jiah_zulaihah 🟥🟨🟥 :
Mana nak cari pakcik ni. Jum kumpul duit bagi pakcik ni
2026-09-05 12:37:25
981
To see more videos from user @ady_huzaidi13mcn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About