dear mujhe ye nhi smjh arhi k jb threads mulzim k ghr waly nhi de rhy thats mean k "system k indr se hi log h jo threads de rhy h tu in threads se ya mulzim ko phansi se bacha k system ko kiaa faida"q nhi de rhy ye saza ??q bacha rhy h ye qatil ko??? kia faida ho skta h??q de rhy wo threads asani se mamla clear kry... kindly mujhe btaiye ga zrur m wqt kr rhi hu ....mujhe sara din wait tha k aj 5th date h aj peshi ho gi but mujhe bht dukh hua is bt py k judge nhi aye
kindly btaiye ga zrurr plzplzplz🙏🏼🙏🏼🙏🏼
2026-09-05 18:58:14
0
Nida Sajjad :
Q nai aye jaj ya kia bt Hain
2026-09-05 10:20:56
2
sitara✨ :
justice for aizal ND ayut noor 💔😭
2026-09-05 10:38:17
0
Naimal Aimal :
q ni ahy realy poor system in pakistan
2026-09-05 10:18:37
1
Beeee437860 :
sis aizal ki DNA report ka kya bna wo b ni ai kya abi tk?
2026-09-05 10:26:33
0
Rescue with Aamir :
2026-09-05 10:21:34
0
Adv kainat :
why judge is on leave , yaha poori qoom aik faislay kay liya baithii hai , ajeeb log hai n