pleas mujay btian miane whieght utha leya tha 26sal phely phir sare ummer shoulder pian Rahi or bad mian shiyatica pian b ho gae ab boht kmzore ha ab to gutno or kohniyo mian b Dard ha
2026-09-05 18:25:36
0
Ajjiz :
I have this problem l4 l5 s1
2026-09-05 11:01:17
3
KING GUJJAR :
raeght
2026-09-05 18:26:52
0
malik lovely220 :
Mere chachu ko Disc ka problem hai wo injection lagwatey hai tu aik half din thk guzarta hai ab bht pain hoti hai chachu ko kindly apna ilm humare sath share kare 🥺
2026-09-05 18:43:58
0
Malik Mudassar Awan :
bhaic5.c6.c6.c7 and right leg pain and leg sooo jati h thori der khray rhnay say please inform
2026-09-05 11:30:01
0
DR-MIAN-MAJID-physiotherapist :
Nasir Bhai physiotherapy k Bary me ap Ki kya ray h ??
me n medicine or surgery k beghair Bht s patients treat kiay hn or MashaAllah zaida tar bilkul thik hn
jazakAllah .
2026-09-05 18:55:12
0
ziddi :
میں ابو ظہبی میں کام کرتا تھا ڈرلنگ کمپنی میں، ڈسک پرابلم ھوئی L4,L5, کا،کمپنی نے آپریشن کا کہا میں نے انکار کر دیا کمپنی نے دھمکایا بھی کہ نوکری چلی جائے گی،نوکری چھوڑ دی لیکن آپریشن نہیں کروایا، اس کا یہ مطلب نہیں کہ مجھے علم تھا کہ آپریشن ناکام ھوتا ھے بس اللّٰہ تعالیٰ نے ویسے ھی ذھن میں ڈال دیا کہ آپریشن نہیں کروانا،
ناصر بھائی پلیز علاج بتا دیں
2026-09-05 11:19:53
5
Haleema Malik :
please petay main pethrian Ka koi elaj btian
2026-09-05 11:36:57
1
Abdul Manan :
jnab wo 4 jarhi botia bta do
2026-09-05 20:28:46
0
WAHEED UD DIN AHMAD :
bhi Allah ap ko bht zayda ajr dy ma apny Husbnd ki waja sy bht prshn ho ma ro Rahi ho Mary Husbnd ko sateeka ki bht pain Hy mj sy dakha ni jata ,,kasy rabta kry,ap es pr hi detl sy exices or jrebotuy bta dy,plz bhi,mj sy un ki takleef dakhi ni jati
2026-09-05 11:45:47
1
Rai zaheer kharal :
ناصر بھائی معلومات تو اپ نے دینی ہے ویڈیو ایک بنا دیں پوری اور ساروں کو بتا دینا کہ یہ یہ معلومات ہیں اس کے حساب سے جس جس نے جو کرنا ہے وہ کر لے گا اپ کے مہربانی ہوگی
2026-09-05 11:59:10
5
saleemHAjiwala :
sar es ka elaaj mra operation 3 Saal pehly Huwa he magar ab phir operation bol Rahe he L4L5 ka huw tha ab usi jaga py phir disc bulg he
2026-09-05 20:22:00
1
parigull :
mujhy be baty mari sari hadun ka masl ho gya phly mari kamr m darad thi dr ne kha tha k opereshan karma par mn ne ni karwoya ab sary jism k hadun kamzor ho gi hy mn kia karo mujhy baty plz
السلام علیکم ناصر بھائی ہمارا مریض ہےc5 c6 MRI ان کا پورے جسم میں حرکت ختم ہو گئی ہے ان کے لیے کوئی علاج ہے تو بتا دیں
2026-09-05 15:16:35
1
꧁ خرم چدھڑ ꧂ :
Sir nujy bh msla h L4 aur L5 ka
2026-09-05 19:23:35
0
Muhammad ertza Gujrati :
Aslamualykum sir please bta dyn Kya kana hai medicine
2026-09-05 19:01:25
0
M Khalil :
:ustad g mjy b bht zada masla hai subah jab uthta hon TU boht zada dard hota hai L4 or L5 ka issue btaty Hain Doctor to please kuchh rahnumai farma den shukriya Janab
2026-09-05 11:29:17
1
أؤۓ عباسی تو۔ 🤠 :
bhai muje b ilaj bataein 2saal se ziyda ho gaye hain .kamar dard .sciatica pain hain tang tak ...
2026-09-05 18:55:50
0
user2201748581235 :
Bhai mujh L4 L5 disc bulg hai tail born Mai bohat pain rehta hai
2026-09-05 20:56:32
0
HAREEM GOLD Pvt Ltd. :
mje pain please bta dain
2026-09-05 20:49:50
0
saleemHAjiwala :
abi tangy sun ho Rahi he thori thori es ki waja Sy kamar me kafi jaga py dard he or gardan me b akrao he plez elaaj btay k me operation Sy Bach jaou
2026-09-05 20:23:53
0
syed fakhar abbas51214 :
@ناصر بھائی یہ بہت اہم موضوع ہے اس پر تفصیلی ویڈیو بنائیں آجکل یہ مرض بہت تیزی سے عام ہو رہا ہے پلیز پلیز لازمی اس کا علاج بتائیں میرے والد کو بھی یہی مسئلہ ہے
2026-09-05 18:58:43
0
Dilawar khan :
2026-09-05 20:19:25
0
To see more videos from user @nasir.ali.jhelum.uk, please go to the Tikwm
homepage.