@lolly_glitters: Not fan of them but yeah I felt bad and sad on his elimination especially when he cares everyone in their lowest>>Hope that he will re-enter 😭🙏 @Tamashaary @ARY SHOW #tamashaghar #tamashaSeason5#zaybkhan #Lolly_glitters#reem_edits

Lolly_glitters
Lolly_glitters
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 10:46:09 GMT
58476
4121
30
82

Music

Download

Comments

unkown_.person5
Unknown Person :
Samiya ky sath zyda close tha🥹
2026-09-05 14:57:35
87
user352149066321
Attitude boy 💪 :
ma to itni Khush ho rhi thi Laila ja rhi ha bhot dukh ho rha ha
2026-09-05 18:46:27
0
arsaln794
@rslan ki Shahzadi ❤️😘 :
sammiya is so close
2026-09-05 16:19:17
30
abdulahgujjar148
Abdullah ._. Guجar :
esra made nashta with him she knew he is a good person so she was really in good bond with him she herself said k wo saqib bhai ki koi bat ni talti
2026-09-05 12:43:02
24
manoooo82641
Manoooo :
samiya is very very close to him
2026-09-05 11:24:43
67
yourbaddy01
"¥@®∆M"☘️ :
i think laila hai hai
2026-09-05 16:59:23
1
diljale121472
Dil Jale :
samiya sab Se zyada Saqib Bhai ke close thi 🥺🥺
2026-09-05 17:01:30
40
tttanzeela
🌷Tnzx #TT🙈💐 :
unfair evection
2026-09-05 19:35:24
0
farooqanwar285
Dr Farooq Haider :
sab ke bhai Saqib bhai😭
2026-09-05 14:00:57
14
sana.irfan45
Sana Irfan :
feeling so bad for saqib Bhai
2026-09-05 16:45:59
2
missdevora_
NAILEA DEVORA :
Saqib daaa real man ,what a man 🤍
2026-09-05 16:35:20
2
faisalg560
faisalg560 :
feeling so sad.....
2026-09-05 18:02:54
1
user456821689oj
user455666 :
sahib bhai ko nh krna tha eliminate unfair hua.
2026-09-05 16:28:56
5
ladybird3.y
LadyBird :
sirf Saqib Bhai hi tou thy Jo Esra ka khial rakhty thy ab Esra bilkul akyli ho Gai hy 🥺
2026-09-05 15:51:07
12
fatima.khan8429
Fatima Khan :
yar afsos hua bht k yeh insan phli baar unsafe tha or awam ne bhi usko safe na kiya💔
2026-09-05 21:52:23
0
whoman418
umar 1234 :
Yasir ki nekal detie hmza ko Nikal detie sehrish ko Nikal detie ese hi ku nikala bhiee
2026-09-05 17:15:27
3
user2447582517955
user2447582517955 :
samiya zidha close thi
2026-09-05 17:59:12
7
manoo78650
✨🥀ک :
hyyyy Saqib Bhai ...ku nikal gaein ...itna acha hai ap to ...ku nai vote Kiya un ko 🥺🥺🥺🥺
2026-09-05 17:31:36
5
abdulkareemmalik51
Abdul kareem Malik :
bhout afsos huwa🥺🥺🥺🥺
2026-09-05 18:43:47
0
asuu_editz8
🥂𝑴𝒐𝒉𝒕𝒂𝒓𝒎𝒂🕊 :
bht glt hua saqib bhai k sath
2026-09-06 00:56:15
0
imama.salar16
Imama Salar🔥✨ :
agr to saqib nikla ha to phr zayb qusurwar ha acha khasa game uska kharab kr dia wo eliminate airf or sirf zayb ki wajah se hoga
2026-09-05 18:06:08
1
To see more videos from user @lolly_glitters, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About