@userid021295000: MASHA ALLAH.kesi lagi meri shopping 🛍️ abhi to bohat kuch baki h .. #babyshopping #19weekspregnant #shoppinghaul #foryoupagе #🍼baby🍼

Mom to be🩵
Mom to be🩵
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 10:52:27 GMT
83865
2290
158
101

Music

Download

Comments

manikibella
Mani ki bella 🥰 :
mein b apk sth Mera twins b January mein ah rhy 14 date 🥰🥰🥰🥰 shopping nhi ki abi mny Meri mama kehti NXT month kryn gy ak sth
2026-09-05 19:28:28
1
urwawaqar
Urwa Waqar :
Myri dlvri Oct m haaa smjh ni a rheee ha kis fabric m lun drcees....
2026-09-05 17:36:53
1
noorejannat081
Noor e jannat :
Meri b shadi hai muje b Dua do Allah muje b jaty hi sahib e ulaad karay 🙏🥰
2026-09-05 14:01:19
31
aishaikram537
Ayesha Ikram🙃🧸🧸 :
Api first dress kitnay ka liya
2026-09-05 18:03:51
2
mussakidunia
Mussa's Wold🌍 :
sister white starter set kitny Ka liya??
2026-09-05 17:02:51
1
killertiktokqueen1
💕💕beauty queen💕💕 :
mashallah Allah naseeb kre pehnna
2026-09-05 16:41:17
4
mrs.salman509
Mrs Salman :
Allah tala pehnna naseeb kry Zindagi tandrusti wali ulad Dy ameen ❤️sum ameen 💕
2026-09-05 16:48:07
17
azeenfatima2
Azeen fatima :
Mashallah Allah pak naseb kare amen aur buri nazr sa mehfoz rakhy amen amen
2026-09-06 00:39:39
1
fareeharao
Fareeha Rao :
Allah pak inhen seht tndrusti wali olad dy.. jitny shoq sy shopping ki h.. wesy e phna k or Khushi ho ge.. Ammmeenn .
2026-09-06 00:56:52
1
zarwish.rana
zarwish rana :
mashallah mashallah mashallah mashallah mashallah bohat paiyaray hain Allah pak buri Nazar sy bachain aameen suma aameen Allah pak lambi Zindagi Wala saihat tandrusti Wala naik baita dain aameen suma aameen mairay liyai bhi duwa keejiyai ga Allah pak mujhay bhi lambi Zindagi Wala saihat tandrusti Wala naik baita dain aameen suma aameen
2026-09-06 00:35:05
1
sweatgirls25
Rizwan ki Jan ❤️ :
mara bhi baby January me aye g inshallah
2026-09-05 17:04:00
1
churail4572
🖤•churail•🖤 :
ap ka baby a gya ya any Wala hai
2026-09-05 16:33:48
3
kishmishedits
Hussaini :
Allah apko khushiya dekhna naseeb kry ameen
2026-09-05 18:54:54
1
mehviy
Mehvish Yameen :
m ny bh kr li shopping 🥰 Alhumdulilah
2026-09-05 17:28:04
2
397550gcuniversity
WE❤️ :
sister date ni btaty hoty aisi batain tb tk ni btaty jb tk a na jaye plzzz na Krain ese
2026-09-05 16:59:47
1
decentshahzadi9374
decentshahzadi93747 :
mashallah Allah naseeb kre pehnna
2026-09-05 17:04:12
1
user56018504342398.2
khan G 13517 :
Mani APNA fist baby boy Kya time bhot Kuch liya tha par wo fot he ho gaya us Kya bad 2 batia ha UN Kya liya kabi Kuch nahe liya Mani abi Dua kro Allah pak muja be Bata daa or mare bati ko Bai mil jay Ameen Suma Ameen or abi tak Kuch nahe liya Mani
2026-09-05 16:59:12
1
mahijugni2
Mahi Jugni💝 :
MassahAllah khair sa pehna ap ka bacha🥰🥰.. Mane b shopping krni hy abi🥰🥰
2026-09-05 20:56:30
1
javedyusuf8
اپنے 👑{محترم}🌛 کی ہوں🫀 :
mashallah
2026-09-05 16:54:16
3
syedalishah9496
syedalishah9496 :
dress kitny ka or kahn se lia sister
2026-09-05 17:02:50
2
mrsqureshimrsqure
Mrs qureshi :
Allah pak naseb kry apky baby ku r baby Khair sy ay amen
2026-09-05 17:19:03
1
aisha.mghal
Aisha Waqas :
Allah sab k baby ko sehat wali zindagi de Ameen or bohat ache naseeb kare Ameen ❣️🥰 meri bhi due date November me hai 3rd baby
2026-09-05 17:14:26
1
user7777295473634
user7777295473634 :
shoping kahan say ki hay
2026-09-05 17:01:20
1
zaibwaqas5
Zaibwaqas :
Allah pak usko use karna naseeb kare, ameen
2026-09-05 16:54:52
1
user996374395
Abdullah Abdullah :
Mashaallha Allha phna nseib kre sistr
2026-09-05 16:26:18
3
To see more videos from user @userid021295000, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About