mein b apk sth Mera twins b January mein ah rhy 14 date 🥰🥰🥰🥰 shopping nhi ki abi mny Meri mama kehti NXT month kryn gy ak sth
2026-09-05 19:28:28
1
Urwa Waqar :
Myri dlvri Oct m haaa smjh ni a rheee ha kis fabric m lun drcees....
2026-09-05 17:36:53
1
Noor e jannat :
Meri b shadi hai muje b Dua do Allah muje b jaty hi sahib e ulaad karay 🙏🥰
2026-09-05 14:01:19
31
Ayesha Ikram🙃🧸🧸 :
Api first dress kitnay ka liya
2026-09-05 18:03:51
2
Mussa's Wold🌍 :
sister white starter set kitny Ka liya??
2026-09-05 17:02:51
1
💕💕beauty queen💕💕 :
mashallah Allah naseeb kre pehnna
2026-09-05 16:41:17
4
Mrs Salman :
Allah tala pehnna naseeb kry Zindagi tandrusti wali ulad Dy ameen ❤️sum ameen 💕
2026-09-05 16:48:07
17
Azeen fatima :
Mashallah Allah pak naseb kare amen aur buri nazr sa mehfoz rakhy amen amen
2026-09-06 00:39:39
1
Fareeha Rao :
Allah pak inhen seht tndrusti wali olad dy.. jitny shoq sy shopping ki h.. wesy e phna k or Khushi ho ge.. Ammmeenn
.
2026-09-06 00:56:52
1
zarwish rana :
mashallah mashallah mashallah mashallah mashallah bohat paiyaray hain Allah pak buri Nazar sy bachain aameen suma aameen Allah pak lambi Zindagi Wala saihat tandrusti Wala naik baita dain aameen suma aameen mairay liyai bhi duwa keejiyai ga Allah pak mujhay bhi lambi Zindagi Wala saihat tandrusti Wala naik baita dain aameen suma aameen
2026-09-06 00:35:05
1
Rizwan ki Jan ❤️ :
mara bhi baby January me aye g inshallah
2026-09-05 17:04:00
1
🖤•churail•🖤 :
ap ka baby a gya ya any Wala hai
2026-09-05 16:33:48
3
Hussaini :
Allah apko khushiya dekhna naseeb kry ameen
2026-09-05 18:54:54
1
Mehvish Yameen :
m ny bh kr li shopping 🥰 Alhumdulilah
2026-09-05 17:28:04
2
WE❤️ :
sister date ni btaty hoty aisi batain tb tk ni btaty jb tk a na jaye plzzz na Krain ese
2026-09-05 16:59:47
1
decentshahzadi93747 :
mashallah Allah naseeb kre pehnna
2026-09-05 17:04:12
1
khan G 13517 :
Mani APNA fist baby boy Kya time bhot Kuch liya tha par wo fot he ho gaya us Kya bad 2 batia ha UN Kya liya kabi Kuch nahe liya Mani abi Dua kro Allah pak muja be Bata daa or mare bati ko Bai mil jay Ameen Suma Ameen or abi tak Kuch nahe liya Mani
2026-09-05 16:59:12
1
Mahi Jugni💝 :
MassahAllah khair sa pehna ap ka bacha🥰🥰.. Mane b shopping krni hy abi🥰🥰
2026-09-05 20:56:30
1
اپنے 👑{محترم}🌛 کی ہوں🫀 :
mashallah
2026-09-05 16:54:16
3
syedalishah9496 :
dress kitny ka or kahn se lia sister
2026-09-05 17:02:50
2
Mrs qureshi :
Allah pak naseb kry apky baby ku r baby Khair sy ay amen
2026-09-05 17:19:03
1
Aisha Waqas :
Allah sab k baby ko sehat wali zindagi de Ameen or bohat ache naseeb kare Ameen ❣️🥰 meri bhi due date November me hai 3rd baby
2026-09-05 17:14:26
1
user7777295473634 :
shoping kahan say ki hay
2026-09-05 17:01:20
1
Zaibwaqas :
Allah pak usko use karna naseeb kare, ameen
2026-09-05 16:54:52
1
Abdullah Abdullah :
Mashaallha Allha phna nseib kre sistr
2026-09-05 16:26:18
3
To see more videos from user @userid021295000, please go to the Tikwm
homepage.