Bhai Mera 19 digits ka psid number a Raha hai Lekin jazzcash ma 17 digits enter krne ki limit hai too kindly AP Bata sakte hai k me kaisa pay kru 1000 rupees
2026-09-05 11:51:56
1
KING OF THE (mighty kite) :
good work✌️
2026-09-05 19:34:03
1
Sonu Rajpoot :
Bhai Payment issue a raha ha
2026-09-05 22:34:00
0
imran butt :
good information video
2026-09-05 16:26:10
0
MUHAMMAD 🕶 :
fee kasy pay krni ha option nhi arha bank app pr GoPb ka??
2026-09-05 13:33:01
0
ALi Butt :
payment issue a rha h
2026-09-05 12:26:25
0
Sultan Iftikhar :
Rawalpindi kya district nah han
2026-09-05 17:03:34
0
FYME\FAHADop :
seller or transport kese milna
2026-09-05 17:19:57
0
꧁༒Ȓáɲá Iмɍáɲ༒꧂ :
Bhai bohat Shukriya apka humy guide krny KY Liye apki video bohat help full thi mainh vaha sy dekhky kiya ha apply
Lekin Bhai ik masla ha vo payment nai ho rhi jazzcash sy bhi Uska koi solution batady
2026-09-05 12:51:39
0
SAQIB🙃 :
payment Karna ka katna time bad issues ho ga
2026-09-05 22:23:05
0
Bïĺلï❣🦎❣ :
@all
2026-09-05 13:52:48
0
Shoaib Ansari :
excellent 👍
2026-09-05 18:53:54
1
user700891 :
yah kub tak online application rahay gi kuck idea
2026-09-05 13:52:03
0
Shahzad :
aslamulakm amir bhai sellar ka portal open kb ho ga
2026-09-05 18:26:05
0
oₘₐᵣ :
is ka liya lahore ka rihashi hona zarori ha?
2026-09-05 18:01:32
0
Dr Rizwan Malik :
Gujranwala ka option kahan show hoga website pe nhi araha
2026-09-05 17:51:50
0
MUHAMMAD 🕶 :
PSID code 19 digits ma arha but form ma 17 digit ka likha hua ha
2026-09-05 14:03:48
0
FYME\FAHADop :
seller license kese milna
2026-09-05 17:19:08
0
Abi official :
Bhai ebiz login hi nae ho raha
2026-09-05 12:11:43
0
R A N A A W A I S 🔥 🐅 :
bahi apny Jo 10 city ka name batai hn division wise hn I mean ap NY FSD ka name lia ub us ma fsd ka sary zilly aa jai gy
2026-09-05 11:52:01
0
Azhar_khan :
bhai tehsil select nahi horhe
2026-09-05 23:16:19
0
Dr Rizwan Malik :
bhai bs lahore ka ban raha
2026-09-05 18:06:49
0
Fake_bunny ⚜️ :
Bhai kya police waly shop ko verify krny aty hain??
2026-09-05 12:45:19
0
abdulbasit_0278 :
payment ka bad kitni deer ma license bn jaha ga ? certification mil jaha gi
2026-09-05 11:59:30
0
Amir Ansari :
jis ne dor or gudy dono bnany ho wo kn c pictures de
2026-09-05 11:39:50
0
To see more videos from user @amiralibawa, please go to the Tikwm
homepage.