@amiralibawa: Basant 2027 Portal update complete Video #basant #2027 #portal #update

Amir 42
Amir 42
Open In TikTok:
Region: AE
Saturday 05 September 2026 11:33:09 GMT
9669
338
63
122

Music

Download

Comments

alfatah8960
ab :
Bhai Mera 19 digits ka psid number a Raha hai Lekin jazzcash ma 17 digits enter krne ki limit hai too kindly AP Bata sakte hai k me kaisa pay kru 1000 rupees
2026-09-05 11:51:56
1
crosemaster
KING OF THE (mighty kite) :
good work✌️
2026-09-05 19:34:03
1
sufyanrajpoot786
Sonu Rajpoot :
Bhai Payment issue a raha ha
2026-09-05 22:34:00
0
imranbutt3322
imran butt :
good information video
2026-09-05 16:26:10
0
muhammad_302.x
MUHAMMAD 🕶 :
fee kasy pay krni ha option nhi arha bank app pr GoPb ka??
2026-09-05 13:33:01
0
buttop40
ALi Butt :
payment issue a rha h
2026-09-05 12:26:25
0
su.ltan4545
Sultan Iftikhar :
Rawalpindi kya district nah han
2026-09-05 17:03:34
0
fyme777
FYME\FAHADop :
seller or transport kese milna
2026-09-05 17:19:57
0
ranaimran0314
꧁༒Ȓáɲá Iмɍáɲ༒꧂ :
Bhai bohat Shukriya apka humy guide krny KY Liye apki video bohat help full thi mainh vaha sy dekhky kiya ha apply Lekin Bhai ik masla ha vo payment nai ho rhi jazzcash sy bhi Uska koi solution batady
2026-09-05 12:51:39
0
saqibjamil295
SAQIB🙃 :
payment Karna ka katna time bad issues ho ga
2026-09-05 22:23:05
0
billix0007
Bïĺلï❣🦎❣ :
@all
2026-09-05 13:52:48
0
shoaib.ansari07
Shoaib Ansari :
excellent 👍
2026-09-05 18:53:54
1
user70089197
user700891 :
yah kub tak online application rahay gi kuck idea
2026-09-05 13:52:03
0
shahzadruffenshah
Shahzad :
aslamulakm amir bhai sellar ka portal open kb ho ga
2026-09-05 18:26:05
0
omar.92112
oₘₐᵣ :
is ka liya lahore ka rihashi hona zarori ha?
2026-09-05 18:01:32
0
rizwanmalik358
Dr Rizwan Malik :
Gujranwala ka option kahan show hoga website pe nhi araha
2026-09-05 17:51:50
0
muhammad_302.x
MUHAMMAD 🕶 :
PSID code 19 digits ma arha but form ma 17 digit ka likha hua ha
2026-09-05 14:03:48
0
fyme777
FYME\FAHADop :
seller license kese milna
2026-09-05 17:19:08
0
abi1477
Abi official :
Bhai ebiz login hi nae ho raha
2026-09-05 12:11:43
0
awaisofficial10
R A N A A W A I S 🔥 🐅 :
bahi apny Jo 10 city ka name batai hn division wise hn I mean ap NY FSD ka name lia ub us ma fsd ka sary zilly aa jai gy
2026-09-05 11:52:01
0
azhar_khan104
Azhar_khan :
bhai tehsil select nahi horhe
2026-09-05 23:16:19
0
rizwanmalik358
Dr Rizwan Malik :
bhai bs lahore ka ban raha
2026-09-05 18:06:49
0
azzee_bee
Fake_bunny ⚜️ :
Bhai kya police waly shop ko verify krny aty hain??
2026-09-05 12:45:19
0
abdulbasit_0278
abdulbasit_0278 :
payment ka bad kitni deer ma license bn jaha ga ? certification mil jaha gi
2026-09-05 11:59:30
0
amir_ansari.official
Amir Ansari :
jis ne dor or gudy dono bnany ho wo kn c pictures de
2026-09-05 11:39:50
0
To see more videos from user @amiralibawa, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About