@msscarbonara: Tama na!

Kerstine
Kerstine
Open In TikTok:
Region: PH
Saturday 05 September 2026 11:34:33 GMT
408589
69459
397
15907

Music

Download

Comments

justssshhh
renbee :
saamin wala talagang mediator, mga ano lang predator, alligator, dictator, radiator, calculatorrrrrr😭😭😭 trigger dayun mga amaw giddd😂
2026-09-05 12:20:13
4974
ezzm03
pr3sh0s :
I'm this kind of friend, pero tbh noh deep inside kay nagsapot napud ko😭
2026-09-06 00:51:52
3611
honeywhatevahh
honeywhatevahh :
Manananggal man ang mediator et 😅
2026-09-05 12:57:36
1585
reaufferjemc
Yourjem :
The Id, Ego, and Super Ego ang chika!
2026-09-06 05:54:27
148
gemini30_chacha
Lalang_Cha :
Ikaw na ikaw jud ni 😂😂😂
2026-09-05 11:37:36
929
lwvrxy
sam :
samoka oy 😭😭😭
2026-09-05 11:39:26
266
kimhalliwell08
Kimmy :
relateee
2026-09-06 08:33:09
0
wyokira
12:51 :
pwede magtanong?
2026-09-06 07:22:14
5
ralphjosephrosaur
Raff :
3rd wheel can relate
2026-09-06 07:17:02
1
gwho000
... :
Ang Libra ng groupo HAHAHAHHA
2026-09-05 17:31:48
48
rxby4ever
￴￴ ￴￴ ￴￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴￴ ￴ ￴￴ ￴ :
early mæmmm
2026-09-05 11:38:29
22
tim603555
Tim🦜 :
ing ani gyud mi kagahapon😂, ako gyud ning naa sa tunga😂
2026-09-05 13:44:25
62
mama1988.pubgm
🧿٭𝓣𝓮𝓱𝓢𝓱𝓲٭ :
This is me with my two daughters 🤣🤣🤣🤣
2026-09-06 06:55:15
0
ser3nity_mlbb
𝐫𝐨𝐬𝐞𝐭𝐭𝟎𝐱 :
mo ingon tkog early pero daghanag comments nya ang likes gamag pa😭
2026-09-05 11:39:25
78
dqueen1690
Dayanara Maturan 🇵🇭 :
Meeeeeeeee
2026-09-06 08:58:04
0
clarrisce
Clar :
early maem. you're so pretty.
2026-09-05 11:54:15
1
tomitoochi
Mi2 :
HAHAHAHAHAHA LIBRA
2026-09-05 14:25:01
5
maqupeco
... :
id who superego ???
2026-09-05 14:10:24
1
chocz.m
watatopss :
related, mang loud pana sila😂
2026-09-05 11:38:31
7
rahrah0812
hehe :
“murag gi tuyo bitaw” Hahahahaahahahahaha so intense, dumog dumog dumog 😭😂
2026-09-05 13:02:42
13
_sheenadeline
ig:_theadeline :
say lippie nimo aris miss mam?
2026-09-05 11:44:23
18
eliseechin
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 :
te, makeup vlog be pls! gwapa kayka huhu
2026-09-06 09:45:04
0
tomkaulitsexy
🐾 ryskyy_. :
"maypag manguli nata"
2026-09-06 05:56:31
2
laiqasy28
LaiqaBæb 🤎 :
inani ko dati, tung bata bata pa ko. pero karong tretahin nako, wa na oi. hagu na kaau maging mediator ahahahaa pag naa nay inganing eksena, maguna2 nakog exit AHAHAAHAH gosh, importnte na kaau akong mental health and energy ron ahaha
2026-09-06 06:29:55
4
To see more videos from user @msscarbonara, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About