saamin wala talagang mediator, mga ano lang predator, alligator, dictator, radiator, calculatorrrrrr😭😭😭 trigger dayun mga amaw giddd😂
2026-09-05 12:20:13
4974
pr3sh0s :
I'm this kind of friend, pero tbh noh deep inside kay nagsapot napud ko😭
2026-09-06 00:51:52
3611
honeywhatevahh :
Manananggal man ang mediator et 😅
2026-09-05 12:57:36
1585
Yourjem :
The Id, Ego, and Super Ego ang chika!
2026-09-06 05:54:27
148
Lalang_Cha :
Ikaw na ikaw jud ni 😂😂😂
2026-09-05 11:37:36
929
sam :
samoka oy 😭😭😭
2026-09-05 11:39:26
266
Kimmy :
relateee
2026-09-06 08:33:09
0
12:51 :
pwede magtanong?
2026-09-06 07:22:14
5
Raff :
3rd wheel can relate
2026-09-06 07:17:02
1
... :
Ang Libra ng groupo HAHAHAHHA
2026-09-05 17:31:48
48
:
early mæmmm
2026-09-05 11:38:29
22
Tim🦜 :
ing ani gyud mi kagahapon😂, ako gyud ning naa sa tunga😂
2026-09-05 13:44:25
62
🧿٭𝓣𝓮𝓱𝓢𝓱𝓲٭ :
This is me with my two daughters 🤣🤣🤣🤣
2026-09-06 06:55:15
0
𝐫𝐨𝐬𝐞𝐭𝐭𝟎𝐱 :
mo ingon tkog early pero daghanag comments nya ang likes gamag pa😭
2026-09-05 11:39:25
78
Dayanara Maturan 🇵🇭 :
Meeeeeeeee
2026-09-06 08:58:04
0
Clar :
early maem. you're so pretty.
2026-09-05 11:54:15
1
Mi2 :
HAHAHAHAHAHA LIBRA
2026-09-05 14:25:01
5
... :
id
who
superego
???
2026-09-05 14:10:24
1
watatopss :
related, mang loud pana sila😂
2026-09-05 11:38:31
7
hehe :
“murag gi tuyo bitaw” Hahahahaahahahahaha so intense, dumog dumog dumog 😭😂
2026-09-05 13:02:42
13
ig:_theadeline :
say lippie nimo aris miss mam?
2026-09-05 11:44:23
18
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 :
te, makeup vlog be pls! gwapa kayka huhu
2026-09-06 09:45:04
0
🐾 ryskyy_. :
"maypag manguli nata"
2026-09-06 05:56:31
2
LaiqaBæb 🤎 :
inani ko dati, tung bata bata pa ko. pero karong tretahin nako, wa na oi. hagu na kaau maging mediator ahahahaa pag naa nay inganing eksena, maguna2 nakog exit AHAHAAHAH gosh, importnte na kaau akong mental health and energy ron ahaha
2026-09-06 06:29:55
4
To see more videos from user @msscarbonara, please go to the Tikwm
homepage.