@wawanfoodie: Memang best ye SDS Bakery & Cafe dah Rebrand dan ReOpening outlet First dorang kat Perling JB! Serious cantik dan selesa sangat, makanan pun sedap. Paling best 6-7 Sept ni dorang siap bagi Buy 1 Free 1 lagi kat Cafe tau. Korang jangan lupa datang ke @SDS Bakery Cafe Perling JB #johorbahru #foodhunting #foodreview #MakanLokal #wawanfoodie
Rebrand ni die tambah makanan ke?sebelum ni SDS pun memg dah banyak kan makanan,dulu suke makan kt SDS kt gelang patah,SDS die besar n macam2 makanan…so ape yg SDS rebrand and reopening?
2026-09-06 09:50:04
1
Nizam Printing :
parking ok ke?
2026-09-06 09:15:56
0
Yan_stellarose :
parking susah. pastu hr tu nampak, byk keta kena Saman dgn majlis. saya penah cadangkan supaya staff & pekerja parking kt tempat lain, mudah utk org awam berurusan dgn bank & Kedai2 lain. tp yg naik apartment jg. 😆😆😆
2026-09-06 03:41:02
1
Ahmad Abdullah :
Parking azab 😡 susah bila dekat dengan bank dan Balai
2026-09-06 10:23:43
0
Pdah :
utk org tua, org yg naik wheelchair & org yg sakit kakisusah nak naik ke atas.. sayangnya..
2026-09-06 08:48:55
0
𝗕 𝗔 𝗕 𝗬 𝗟 𝗔 𝗟 𝗔 :
tkpe kita tnggu outlet adda height je buka sbb nmpk mcm da nk opening da tuu tnggu bkk bru gi sne
2026-09-06 07:55:41
0
ℕ𝕚𝕤𝕐𝕒 ℍ𝕒𝕨ℝ𝕒 ® 🌹 :
area tu parking payah,, selalu penuh
2026-09-06 04:14:15
0
RosJonMon :
dah pergi tadi... nasib baik ada psrking... 👍👍👍👍
2026-09-06 04:37:17
0
Affix :
nasiblah klu parking ada.. 😅
2026-09-06 04:02:24
0
IsHa LoVe :
susah parking
2026-09-06 02:35:32
0
MimiTateh :
Susah parking..yg kat GP mudah sikit
2026-09-06 02:53:49
0
Pakcik Sihat 🇲🇾 :
Sedapss weh
2026-09-05 12:07:36
0
cantik :
makan2 pun buy 1 free 1 ke
2026-09-05 15:12:18
0
Spot Lokal :
wow cantiknye , seriusla sds
2026-09-05 12:51:36
0
emyhertaty1 :
parking payah lah tapi...😏
2026-09-06 13:08:46
0
aisyalemon :
Takde parking
2026-09-05 23:38:30
0
OhhArep :
Cantiknya weh tempat ni
2026-09-05 14:19:42
0
N.Syazwani :
siang parking susah...malam okey lah kot..
2026-09-05 13:21:14
0
Rosnah :
boleh pegi ni
2026-09-05 12:14:33
0
To see more videos from user @wawanfoodie, please go to the Tikwm
homepage.