afta hogya husband k khane pe pure month ki pocket money lagha di ab ik rupya b nahi diya 😏😏
2026-09-06 12:09:12
1
iqraaqueen468🇩🇪 :
Mei to deti nae is liye…..😂😂😂
2026-09-05 13:08:34
4
Mrs hassnain 😇😇 :
😂😂😂😂 mry husband b wapis kr dty hain
2026-09-06 15:02:32
1
🎀 🎀 :
lekun hamry maomaly main olta hai wahna khati ghar ja k day dn ge ghar a k kahti hn apke tarf se gift hoga😂😂
2026-09-06 16:32:37
0
Komal Zahid :
same😁😅
2026-09-05 18:22:55
2
meesam ali :
aisy he hai😂😂
2026-09-06 13:32:46
0
ArainZaadi002 :
Mujhe laga k bus mera hi banda he ab pata chala is parcham k saye tale hum aik he hum aik he 😂
2026-09-05 14:36:10
3
Rana Saleem🇩🇪🇵🇰 Hamburg :
😁😁😁
2026-09-05 19:46:00
1
Hussain :
👍👍👍👍👍👍
2026-09-05 12:44:55
1
khadi g :
mein kahon hen mery pass to kehty wo kangal Bank he sambhal k rakho un ko pata uper uper se keh ri 😁😁😁
2026-09-05 18:14:49
1
iqraaqueen468🇩🇪 :
2026-09-05 13:08:46
1
Muhammad Abdullah :
m t 50 lgau to 100 leti hn😂
2026-09-06 09:44:06
2
Vlogs :
Yaar husbands ko bhi aese hi zaleel karna chaiye apni wife ko. Bas guzare wale pese do upar aik cent nahi its just best. Guzare wale hi quran me likha hai na ke zewar lekar do ya kuch or. Just rehan sehan thore but kapre bas
2026-09-05 18:31:31
0
simi shahzad :
😂😂😂😂😂
2026-09-05 14:06:54
2
🇵🇰Faizan❤️Goraya🇴🇲 :
[Big LOL][Big LOL][Big LOL]
2026-09-05 12:45:13
2
⚔️IGI⚔️ :
😂😂😂
2026-09-05 12:53:41
2
میرب شہباز :
😂😂😂
2026-09-06 10:17:50
0
Maryum :
😂😂😂
2026-09-06 10:42:35
0
To see more videos from user @a.aliyah_17, please go to the Tikwm
homepage.