@callmemahrani: 🇵🇰 DEFENCE DAY SALE IS LIVE! On @klean Beauty 🇵🇰✨ Your sign to finally grab your skincare faves because you’re getting FLAT 26% OFF + FREE DELIVERY using my code 🤍 🛍️ Stock up on your favourites before the sale ends! 💸 Use my code Ghazala10 for 26% OFF with free delivery. Don’t miss this one! 👀🔥 #DefenceDaySale #PakistanSale #SkincareSale #SkincarePakistan #SkincareDeals
dear ghazala Meri shadi hai 3 month baad normal to dry skin hai age 24 hai koi issue nhi skin pe bas Thora color fair ho jae or skin glow hou Kuch suggest krde or hand feet ke lie b Kuch bta de plj zaroor reply Dena itna bara msg likha hai maineee
2026-09-05 15:48:32
1
Aᡣ𐭩ir khan 👮 :
bhen mjhe please koi achi skin care product recommend kr do meri shadi he 3 months bad or skin py pimples he or colour dull hua wa he..last vedio me meny apko apni details bta d thi jo apny pucha tha 😭😭😭
2026-09-05 12:20:53
1
⚜️🇨 🇭 🇺 🇿 🇦 🔥 :
reply ni krti 1 months hony wala khod bola k inbox me problem bthyo or jab problem bthyi to koi response ni ☹️☹️☹️☹️viral hony k sath Sath logon ka attitude b berh jata
2026-09-05 13:41:24
1
Urwa Sani :
api please btaiye k wisdom pharma ka oil free NG moisturiser combination and comedones prone skin k lye ksa hy?
2026-09-06 04:19:15
0
Alishaa :
MashaAllah your skin💓
2026-09-06 03:43:24
0
𝐒͍͊ӈ͛ɑ͢ӈ͛͢ 𝐊𝛆֟ 𝐇͍͌๏፝֟͢ƞ𝛆ɣ :
Ghazala sis ma klean beauty ka peptide serum use krti hon abhi eik bottle half huwi ha mjhe bht acha lgaa serum ma restock kr lon ya khrb to ni hoty na????
2026-09-06 03:46:08
0
<•*AbDuLmAnAn*•> :
sister mara face par glow ni ha face bhot rokha rokha lagta ha plz koich bta dy
2026-09-05 12:26:28
0
Little Angel 🧚💫 :
Mera for head bohot dark hai es serum se thk ho jaiga?oily to sensitive skin hai Meri
2026-09-05 19:59:16
0
ꪑ𝘳𝘴 ꪖꪀ𝓳ꪊꪑ ✨ :
finaly ap a gae 😒
2026-09-05 14:58:05
0
King :
Acne hai face pe use ker sakti hu serum?
2026-09-06 00:53:28
0
thebiya.skinstories :
api main NY bhi ap ko inbox kia Hy ap NY reply ni dia
2026-09-05 14:33:46
0
Urwa Sani :
mri skin combination and comedones prone hy kya m winter m enka moisturiser use kr skti hn please btaiye ga?
2026-09-05 13:19:52
0
ꪑ𝘳𝘴 ꪖꪀ𝓳ꪊꪑ ✨ :
apki eyes bhut pyri
Maa Shaa Allah
2026-09-05 15:03:43
0
فاطمہ زہرا 🚩 :
day 3 for Free gift@Selfcare with Ghazala.
2026-09-05 14:41:26
0
To see more videos from user @callmemahrani, please go to the Tikwm
homepage.