@zaibi.is.real: It’s already 2026 — have you really never gotten £0 items from Temu? AD. Download the Temu app ➡️ search code kov8732 in the search bar➡️get your £0 items! With qualifying orders on the promotion page. T&Cs apply. #temufinds #temu #shoptemu #shopping

romana
romana
Open In TikTok:
Region: GB
Saturday 05 September 2026 12:28:39 GMT
153144
2280
59
378

Music

Download

Comments

british.butt
ÃH$ÄÑ🇬🇧 :
0£ ki koi shopping nai hoti humy 4 chezy free milti ha agar hum 50£ ki shopping kary or agar apka cord lagay to is may apko faida ha humy nai
2026-09-06 00:15:44
0
warda.noor8
Noor :
jb ya sb add kro to wo khty hn play shopping kro 5000 ki phr hi Kuch ho ha ga
2026-09-06 04:02:27
0
numsh1
namal shaharyar :
10 pound ke shopping ke phir 1 free mila wo b 75p wali spray😂
2026-09-05 23:27:01
0
bubly7916
user53794169998 :
Idon’t like temu its cheaper but not good things.
2026-09-05 16:02:29
0
nayaab650
𝙂𝙤𝙝𝙧-𝙚-𝙉𝙖𝙮𝙖𝙖𝙗 :
checkout nhi hota
2026-09-06 04:42:18
0
bravemom271
Bravemom🤍 :
Temu is always a fraud 😏
2026-09-05 21:50:19
0
bintehawa_47
ᥫ᭡𝑩𝒊𝒏𝒕-𝒆-𝑯𝒂𝒘𝒂 ᥫ᭡ :
check out hi nhi hota
2026-09-05 15:47:43
2
kayaly11
kay,🖤 :
dete hein lekin kete hein saath kuch buy karo tab
2026-09-05 14:57:35
2
account_not_found07210
Account not found :
zero ki mlti ha lkn sth m apki 7/10 k ki chezy khredna b prti
2026-09-05 16:06:35
1
tanzeelasaif84
tanzeelasaif84 :
mai online quran parhati hu agar kisi ko zaroorat hai
2026-09-05 19:21:39
6
fatimahayyat804
Fatima Hayyat :
Yes 0£ show hota h but her ek item ko free hasil krne k kiye ek item buy krni prti hai
2026-09-05 12:33:52
3
monika.khosla2
Monika Khosla :
Cord lagne ki baad cheeze bhi mile jati hai but baad mei paise bhi mangte haine
2026-09-05 20:25:13
1
mrssattttti
Mrs_sàTtî🐣 :
Pakistan mn b milygaaaa🥲
2026-09-05 20:02:16
1
khichi.boss
♥️ Khichi 💔💕 :
ni yar asa Kuch ni hota
2026-09-05 12:35:09
4
hoor.fatima8339
ا ن ا بیہ🥰 :
Pakistan my available ni ha
2026-09-05 16:36:04
0
kouser324
Kouser :
I did this but in the end it makes to add more things to pay
2026-09-05 14:50:33
1
suzain22jak
Suzain :
Fake
2026-09-05 13:42:08
2
user513800374873
❤️‍🩹مر گئی محترمہ 🥺 :
temu sy kao be Chaz say ni ate Mani 5000 ki shopping ki thi
2026-09-06 03:50:40
0
ayzalumar33
Ayzalumar :
2026-09-05 19:09:16
0
ukdropship.co
Uk Dropship :
Bhn fake hy
2026-09-05 17:39:43
0
itx00990
🖤 :
bilkul Sahi kaha
2026-09-05 19:48:22
0
jannatyasir35
Jannat :
Kuch cheezy lengy gy phir Kuch Cheezy free Mily gi😏
2026-09-06 05:46:21
0
ayeshaw007
Ayesha :
Usa k liye koi code hai?
2026-09-05 23:24:02
0
soft.heart74
soft heart :
zero me kase lyn cod laga k bhi cheze lyn bad mekhte 20 pound se oper ki chez psnd kren 3 pjr bheje gay jo k aram se 30 pound tak Kat lyte
2026-09-05 19:09:05
0
.bhatti36
Musfira arain :
pata nh apko kesy milti sahi chez Hume toh nh milti odr Kiya karte hn Ata Kiya h 😂😂😂😂
2026-09-05 22:20:01
0
To see more videos from user @zaibi.is.real, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About