@arhamsocialwork: Sid Rapper raised questions about Emaan and Rajab Butt’s relationship: “If Rajab Butt was cheating, then why did Emaan accept the iPhone he gifted her?” #EmaanRajab #RajabButt #Emaan #SidRapper #Podcast Disclaimer: This post is shared for news, commentary, and informational purposes only. The views, statements, and actions mentioned belong to the individuals involved. ArhamSocialVibes does not claim ownership of third-party images or public statements and does not intend to misrepresent, defame, or violate anyone’s rights. If you are the rights holder and have any concerns, please contact us for prompt review.

Arhamvibes
Arhamvibes
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 12:18:58 GMT
86178
1177
50
27

Music

Download

Comments

hafsanoor246
Hafsa Noor :
wo past ni tha wo sb present tha or gift cheating ki mafi pe ni tha blk anniversary gift tha
2026-09-05 13:50:15
49
aash2025
aash :
eman is right
2026-09-05 13:58:57
21
adiii.adiii.rao
Momi Rao❤️ :
sid ne bilkul thek kaha hai 💯
2026-09-05 13:22:56
17
moizzoni0
Moiz Zohan :
Mjy tw smjh nh ata dusro s Rajab or Eman k life k bary m q pucha jata h unki personal life h
2026-09-05 19:08:56
0
malikasalman4
Malikasalman :
Bhai ap ny 100 percent sai baat ki os ny pese mob gift sab liye😳phir masla banaya
2026-09-06 00:44:33
0
zayan.chuardy
Leo :
madam paly us ne mafi mangi thi us ne maaf kiya to pir agay bat chali thi
2026-09-05 17:12:24
6
nureseher
Mrs.Mustufa❤️ :
ye us larki ka sbr ha js ne kch kaha hi ni abtk cheat k bare mai or ye mob etc bht chote gifts han cheat k agy
2026-09-06 03:49:53
3
scribimsqfb
Scribb :
Wo keh raha hai ke agar gussa tha to gift bhi nahi lena tha and he is damn right! You take all the gifts and money and than you are like oh no, you dont deserve me because you cheated. Bro, than also dont take the gifts also
2026-09-05 19:24:32
2
ayat37613
ayat :
mobile anniversary ka gift tha there is no justification for cheating
2026-09-05 19:00:53
0
huzailkazmi27
Huzail Kazmi :
good answer aon
2026-09-05 18:54:33
0
shumailasohail4
S&S Queen :
sid is right
2026-09-05 20:08:53
4
mranusshahvilog321
MrAnUsShaHVilOG321 :
sid thek h mobile nh wo to gold gift b le gai yani lalach tha
2026-09-05 13:28:29
6
ayeshajawad8449
Ayesha Jawad :
anniversary gift ko cheat k sath ku mila diya. cheat usnay pregnancy ma kiya thaa aur phone usnay pakistan ma diya kivan hochuka thaa anniversary thii
2026-09-05 20:53:29
2
memoonaahsan11
Memoona Ahsan :
as a mafi ni diya , biwi k hony k naty diya , itny dino baad aya tha tu gift behan ko b diya tha aur biwi ko b
2026-09-05 14:37:29
5
areesha1282
areesha_k :
aon is wrong see girl hi ghar banati hai bcz hamara muashra aesa hai and jahan larki ego laati hai rishte kharab hi hote hain aon ki statements clearly state karti hain ke eman ne ghar banane ki koshish hi nhi ki she always expect ke rajab kare ga
2026-09-05 13:36:26
18
aylinfifimuslima
❤️back to اللّٰہ pak❤️ :
red flag
2026-09-05 14:57:27
3
syedhussain3136
Syed Hussain alam :
mehman bny sy phly yeh tay honi chaheye k aap hum sy hamary mutaliq sawal kren gy kici dusry k bary ny nhe
2026-09-06 03:07:38
2
sido501
Sidra :
Yeh mobile lena jb wo us ki bivi hy kya koi bari baat hu?? Mobile to wo wesy b accept kr skti wife thi us ki tb wo ,
2026-09-06 09:29:21
1
manalbeautytips
Manal Beauty Tips :
Right 💯💯💯💯💯
2026-09-05 17:40:53
2
user18418192750025
Hasnain :
sid is right
2026-09-05 15:24:36
2
pareshy_ch
️ Pareshy :
aurat is situation mein confuse hoti hai ek time wo sochti h main maaf kar deti hun aur FIR bad mein use dobara sab kuch yad aane lagta hai vo confuse hi rahti hai or may b jab us ny phone liya ho to tb uska mind yah ho k main maaf kar dungi Apne bete ke liye theek hai aur vah to ab tak bhi vaise apne husband ke sath hi rahana chah rahi hai FIR is Tarah ke podcast ki kya zarurat hai
2026-09-05 14:45:02
3
rijayasir
Rija Yasir :
not cheat is baat KO bahana banaya hai or apni galtiyan chupaye hai
2026-09-05 12:55:46
3
duahuuykcfc
Maham feenu :
Taali do hatho s bajti ha
2026-09-05 14:27:10
1
momimeeru
momi&meeru :
jiska podcast ho uski bat Kiu Nahi karty her podcast main Rajab eman
2026-09-05 15:20:01
1
browngal4eva
Coco.nO.nO :
2026-09-06 00:53:38
0
To see more videos from user @arhamsocialwork, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About