@___aasu___: Is it just me, or are we all so done? 😭 The restaurant was a solid 9/10, but the food? 4/10. Sorry, but I really have to speak the truth! Nepal ma chef lai ramro pay garne culture nei chaina bhanya. #food #foodreview #disapointment #newmom #thakali
@Monalisa Thakali KTM: You should try ours mam .. ☺️soon we are reopening inside naxal bhatbhatini 4th floor food park .. hope you will enjoy mam!!
2026-09-06 07:04:08
1
RIYA🌷 :
that's why many of us like to eat strret food kina vne tyha yeti dherai tamjham navyera bii khana chahi price vnda badi ko delicious hunxa unlike these big hotels
2026-09-06 05:27:20
0
swostha bharati :
Same thing happened with me. I had thakali khana and it was basic, I said to waiter daju khana ta ghar kai jasto bhayo. He replied hamro main goal nai home food ho. I mean if I am paying 1600for food I will expect it to be good. Worst!
2026-09-05 14:11:52
34
Bimlablon_Mrs.Moktan :
Very true I had very bad experience at daura thakali 🥺🥺🥺😡😡
2026-09-06 01:02:54
0
asuhehe0 :
Hami Sorkhutta branch gako,hamrothulomummy lai khana khannu maan veg burger order garseko chicken burger laideko zindagi masu nakhako manche lai k bhanu aba 5% discount dinchu sorry matrai bhaniyo kaile jaidainam aba kei
2026-09-05 14:55:46
3
Bulbul❤️❤️❤️ken :
Ho euta mitho chaina n staff in teti ramro chaina
2026-09-05 14:09:48
1
Arha Dahal :
कुन ठाउँको दाउरा थकाली हो यो ?
2026-09-06 09:44:21
0
🌻🦋 :
Bajeko sekuwa nai best ho the "OG " Food there never disappoints.
2026-09-06 01:35:10
0
pooja🌸 :
True when I visited Nepal we went to Pepsi-cola branch the food is not good at all they really need improvement 😬
2026-09-05 21:02:44
0
Almost Architect :
Honi sis.. mani hejo gako thye. I saw you pani. Ani talking about food yesto disappoint vayo ki k vannu .. 😅😅😅
2026-09-05 13:06:59
2
Lingevastra :
Awww 🤍 A little self-promo from your Desi fashion girlies 🤭✨ Lingevastra
2026-09-05 16:30:33
1
🐢 :
if disappointment was a restaurant
2026-09-06 05:02:27
0
Usha kharel :
You’re right 😭
2026-09-05 13:30:26
2
yash mitaaa_ :
truee ali expensive xa khana haru ko quality ra quantity herii testoo khasai wauu panii xaina alii thauu ra entertainment matraa ramro xa.
2026-09-05 17:09:14
0
salvatoreeee008 :
Worst haii
2026-09-05 13:35:43
1
Anju_Tuladhar :
enjoy garna samma garyo khanu samma khayo 😗😗
2026-09-06 04:45:11
0
yubarajgaranja :
pokhara ho vane jankpirya thakali janush khana babal x lake side ma x
2026-09-06 03:30:35
0
Yunaaa :
Daura thakali ko khana ta last namitho 😭😭😭
2026-09-05 16:09:37
0
avinab :
True
2026-09-05 16:08:08
0
Anita Yonzan :
😁😁😁
2026-09-05 16:16:59
0
BabuShahebJee :
😂😂😂
2026-09-05 15:37:07
0
kanxi ❣️❣️ :
🥰🥰🥰
2026-09-06 08:08:54
0
Trendy Pick-Mom & mini :
Idk manxe hype maatra vako thaau visit garna vanda underrated restaurant visit garda better mah chai thakali ko laagi 1thaaau maatra janxu mero comfort place ho tya baby haru lagye ni tyaako bainiharu le masta herdinu hunxa one of my fav place for thakali khana Thakali Ghar aagan opposite of Gangalal …..100ota thakali gayo hola but mero taste chai just tya meet garxa 🥺in my n my husband’s opinion hai ….must try chai yak item haru ani mutton bhutan chukauni ra aluko achar
2026-09-05 16:55:34
0
To see more videos from user @___aasu___, please go to the Tikwm
homepage.