@saher_writes877: #urduline #Urdu #urdupoetry #aesthetic #Foryou

نفسیاتی لڑکی 💔🥺
نفسیاتی لڑکی 💔🥺
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 13:26:31 GMT
231287
11301
56
4485

Music

Download

Comments

.fatima.shehzadi3
Fatima shehzadi :
orat itni mjbor kyoo hai😭😭😭
2026-09-05 15:52:32
9
user6113205349872
🍂^_^🍂فاطمہ🍂^_^🍂 :
waqia shuker allhandulellah mra husband ny to ab wo km chor dey h jissy me tklf m rho bus wo mjbr tha tb yeh b such h
2026-09-05 19:20:37
1
user164041309
Muhammad :
yaha Tu Jo answer dyny Ka man hi so sary answer or bath Tu yaha kese na kese k comments may moojod hi . Kia leko wo sub mere taraf SE k kash ham b en ke tra laparwa hoty etny majbor na hoty jub sber or byizate py bat ate Tu Chor chaly jaty . per b society may urat he badnam urat he badtamez urat he ghalat
2026-09-06 16:49:38
0
mohammedumarfarooq18
Umar,s mommy☺️👑❤️ :
han bilkul such ha 💔
2026-09-05 20:23:57
2
mudam.afridi92
Mudam afridi92 :
Completely opposite
2026-09-05 17:49:44
2
nobodyhere123xyz
🧸ل ا ء ب ا🧸 :
right agree
2026-09-05 16:13:05
3
lifeisbabies
A.S.A...my life :
💯 sai taklef dy k khushi hoti h
2026-09-05 14:15:57
7
sajjadjabbar7
sajjad :
music
2026-09-06 18:08:41
0
syeda_265
✨ سَیِّدہ❤️‍🔥👀 :
Kash hum b inki tarha be parwah hoti hum b inko chor skti jab dil krta inki tarha sabar krleti lekin nahin hota 😭💔
2026-09-06 03:15:22
2
ladlyazeemdhuddi
لاڈلا🔥ڈھڈی🔥 :
mard ka lyi ore husbnad ka lyi bi yhai bat ha
2026-09-05 14:27:50
4
uesrname655
? :
bilkul ❤️‍🩹
2026-09-06 18:04:26
0
user589549295
𐙚 𝐏𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𐙚 :
right
2026-09-06 02:21:56
1
ainoorfatima21
➤⃝Ainoor ➤⃝Fatima🇵🇰💖🇪🇸 :
g bilkul ab ma b bht achy se smjh gyi hn or 3.5 k arsy ma se 3 sal to is BT ko smjhny ma guzr gy mgr ab smbhal b liya khud ko or smjh b gyi
2026-09-05 18:33:14
1
riwaayat.fashion
Riwaayat Fashion :
hmm
2026-09-05 14:07:23
4
angel1245.2
KhaAni💫♥️ :
jbh
2026-09-05 16:15:07
1
chhassanmangat786
only for you ❤️❤️786 :
jhout ha sachi ni ha
2026-09-05 19:51:50
1
muntahaali12345678
Mrs Ali Raza :
bilkul aisa e hai😭
2026-09-06 05:25:37
0
its.pretty27
Aizel jannat &Mommy🤗 :
right
2026-09-05 15:53:46
1
backlinkers2
linkbuilders :
wo derta hy wo lazmi derta hy aurat ky chor janay sy lekin wo us ko yeh feel nahi kerwana chahta ky us ki is ky liye imp hy aur yehi sb sy beri weja benti hy jo aurat phr mard ko chor deti hy
2026-09-05 17:43:38
1
user386767134
saadzafar :
Agr nard ko bhi taklif ho bar bar bv k kam sy to
2026-09-06 16:52:35
0
sadia.kiran76
Sadia Kiran :
right
2026-09-06 18:03:37
0
karbalaiirfan4
karbalai irfan :
fr kia kry?
2026-09-06 17:36:02
0
izal8040
Izal ❣️ :
right
2026-09-06 17:55:30
0
zubairkiwife4
zubair ki wife 💗🥰🫀🫂🫵 :
mere husband bahut acche Hain mashallah vah asa bilkul Nahin karte bahut mohabbat karte Hain mujhse 🥰🥰
2026-09-06 17:01:52
0
user807646490
Rizwan Ali :
Agree
2026-09-06 17:01:00
0
To see more videos from user @saher_writes877, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About