@engrbabar2024: How do you make a better career in the IT field domain ?

Engrbabar1987 🇩🇪  🇵🇰
Engrbabar1987 🇩🇪 🇵🇰
Open In TikTok:
Region: DE
Saturday 05 September 2026 13:53:31 GMT
17098
603
35
202

Music

Download

Comments

callmewarrior10
GC Ali :
What about cybersecurity plz guide kar dein
2026-09-06 00:14:23
0
white1217
山卄工匕モ :
sir please cloud engineering ka bhi bhata do
2026-09-05 17:40:31
1
jawad.tahir96
Jawad Tahir :
sir yeah certificate bhut expensive hain
2026-09-06 00:51:24
1
miskeen.mehtab
Mehtab :
sir Pakistan me Konsa institute ye courses krwata hy? any idea?
2026-09-05 17:29:56
0
hamzasatti12
💥ستی💥 :
Already down but at this time to much Taugh in gulf markets situation
2026-09-05 21:55:06
0
01233.5
Her_Journey✨ :
clinical psychology?
2026-09-05 22:43:17
0
hasanexplores1
Hasan :
bs new field bta diya krain sb ko, aur awam phir usi k pechay par jati hay, pesa lgati hay, lakin phir complete nai kr sktay. bs usi field mai jao, jis mai interest ho, pesa hat field mai hay, agr ap expert ho too BTW mai bhe CCNA he kr rha hoon, lakin mujhe ye field bachpan sy pasand hay
2026-09-05 18:16:08
2
atifali04992
Atif Ali Akonzada :
O bhai mai nay BS IT kia hy or 40k mai kr rha hun or mera aik dost hy jo Saudi ja kr water tanker driver hy us k salary 4800 riyal hy... Khana peena sab kuch company dayta hy😂
2026-09-05 21:13:14
0
almani928
【عبدالرحمان المانڑیں】 :
Great Sir🫡👍🏻
2026-09-05 15:49:41
2
kaxhe8188
AR Malik :
Well Done 👍
2026-09-05 16:34:16
2
luckykhannnnnn89
Ronaldo69 :
25 se upar waly na krein?
2026-09-05 23:08:16
0
waseemkhanmeskink
waseem khan :
ccna g
2026-09-05 20:57:09
0
user10029734810015
user10029734810015 :
sir plz answer without degree scop he ccna??
2026-09-05 19:35:28
0
ajnabi77
ajnabi :
age 34 year 5 year experience in software development. ab mujy kunsy course krny chay ? bhr country k ly ? please reply
2026-09-05 19:22:40
0
user811541586
Bilal Khan :
sir Mera field business and finance me master Kya he Kya me ab ye krsktA hu ?
2026-09-05 20:23:57
0
jananan003
️ :
CCNA Kya Hy?
2026-09-05 19:20:13
0
waqarjutt5714
waqarjutt :
Pakistan ma KO SA department ha Jo ja kr ta ha diploma????
2026-09-05 16:36:56
0
amir.umar26
Amir Umar :
Bakwas hn sb
2026-09-05 23:02:34
0
pti4408
PTI :
sb joth ha
2026-09-05 19:20:43
0
al.ghatreef
غِطْرِیف :
Halwa ha kya?
2026-09-06 00:37:36
0
http.zillyshah.313
✨𝙈!𝙣𝙙 𝙓𝙥10!𝙩€𝙧💫 :
💝💝💝
2026-09-05 16:53:42
1
harunmollah22hskdg
harunmollah22hskdg :
👍👍👍
2026-09-05 15:08:58
2
bilal.dar92
Bilal Dar :
🙏🏻
2026-09-05 18:01:22
1
kalimullah4835
کلیم اللہ :
🥰🥰🥰
2026-09-05 21:15:17
0
To see more videos from user @engrbabar2024, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About