BAHI Zahid FF kehta Hy ke me desert king ho😁 inko kia para mr Abu Jab Apne prime me tha💀
2026-09-05 19:45:18
2
LonelyVerse :
I understand everything, but what is the benefit to me by doing this? 🤔
2026-09-05 15:31:27
1
Apki shakal to nhi but still I :
ap k enemey itna time de rahe hain mere wale to pata nahi kaha se aate hain aur one tap mar k chale jate hain
2026-09-05 15:18:35
4
RICO FF 444 XP :
kash ap se milna pata
2026-09-05 14:07:49
3
مُحترم🚩 :
Bhai j.biebs character hi nhi hai yar
2026-09-05 16:43:28
0
Black-Reaper :
@Black-Reaper: I am new alien creator 🥰
2026-09-05 14:39:21
2
,Mighty, :
Mr Abu app kabhi kabhi jump shot Marty ho ASA mat karo agr hum old log hi jump shot marny lag jaygy to sit-up glowwall or old style sy Kon khely ga phir💀
2026-09-05 18:54:40
1
JaxXo X FreeFire :
aj ff repost him zero ego man 🗿
2026-09-05 16:25:21
1
𝑺𝒂ج𝒐𝒐 🐼 :
love you ho hua bhai
2026-09-05 14:16:16
1
hussain_yousafzii :
2026-09-05 19:21:20
1
rouf 97 :
Yar j biebs character nahi ha
2026-09-05 14:15:57
0
MAHOUZ تنولی :
Mr Abu kingg
2026-09-05 14:14:41
1
Bʀᴏκᴇɴ〆么W么IS 🌒 :
ajj kal player ko kiya pata who is Mr abu NOMI FF AURA😳😳😏
2026-09-05 14:09:33
2
Mysterious :
Abubakar bhai 1sttt
2026-09-05 14:06:48
2
꯱ׁׅ֒υׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻꩇׁׅ݊ɑׁׅ֮ꪀׁׅ✌️ :
j.biebes Kon ha
2026-09-05 16:56:51
0
𝚁𝙴𝙷𝙰𝙽 𝙰𝚁 :
ma new boy creator hu 🙁
2026-09-05 19:39:49
0
no. 3 :
Abubakar bhi link q show ni ho rha pls trll me😳
2026-09-05 17:08:22
0
~faizannn~ :
Mr. Abu nai ya
2026-09-05 14:13:58
0
S H A D O W :
Mai ghareeb hoo 🥹
2026-09-05 18:13:04
0
To see more videos from user @real_mr.abu, please go to the Tikwm
homepage.