@pkbikes: 2 Lakh 32 Hazar Lao Or Ye Bike Lay Jao...😱 #zsmotovlogs #superstar200 #pakwheels #unitedautosmotorsports #pkbikes

PK BIKES
PK BIKES
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 14:25:50 GMT
49768
1068
56
258

Music

Download

Comments

user540851617
Aamir Khan :
installment pe derhe ho to pehle hi batao na, time wast kerwa dya
2026-09-05 17:07:57
4
sameersaim66
Sameer@ :
finally ab Honda walon ga zawal Shuru ho geya ab Pakistan me bi bike ki Kafi variety a Gai hy
2026-09-05 16:32:30
1
iazlan0
اذلان 🖤 :
front and rare Tyre match hi nii hoo reee😁😁
2026-09-05 16:08:42
0
muhammad_wasib1
محمد واصب شبیر :
Aftersales services in bikes ki achi hojayn tw Honda nzr b nhi ayga kch arsy mein
2026-09-05 17:18:57
0
ahmad.rajp0ot
Ahmad Rajput :
non custom hn
2026-09-05 17:23:04
0
mrbugtpnybo
..........😈 :
kia faida china ka mall lene ka jab saman in m bhi honda ka hi use hota ha 😅😅
2026-09-05 15:25:36
2
nasirali9189
Nasir Ali :
mileage?
2026-09-05 17:25:03
0
pg.rizwan
PG RIZWAN :
4 lakh 65 End pe nai bolna tha 😂
2026-09-05 16:38:04
2
nomibutt72
Nomi Butt :
جس نے باۓ چانس خرید لیا وہ پھر ساری زندگی یہ ہی چلاۓ گا کیونکہ مارکیٹ میں تو سیل نہی ہونا 🤭
2026-09-05 17:30:01
0
k.kashi24
Nature Lovers🍁 :
yeh jhut bolte hain men united autos gaya tha yeh installment men bike dete hi nai hain 50% down payment dene pe bi yeh inkar kr dete hain
2026-09-05 17:25:27
0
salmaniqbal612
salman :
front thuk jae parts nhi milte
2026-09-05 17:32:28
0
syedmuzammilalishah
🫀مزمل س🫀 :
like indian ktm
2026-09-05 17:29:09
0
farooqshaikh476
Farooq Shaikh :
Total amount if bike ????
2026-09-05 17:24:02
0
user6222617743110
user6222617743110 :
o bhai ek hi banda bethe ga
2026-09-05 17:20:04
0
malikzubairahmad3
Malik Zubair Ahmad Khan :
china ha kuch arsa ma khtm
2026-09-05 17:31:27
0
ahmad.rajp0ot
Ahmad Rajput :
location
2026-09-05 17:24:21
0
asifali10001
asifali :
ma ny q dakhi ya video time zaya kiya 😂😂
2026-09-05 17:16:22
0
khanjanan_95
Khan janan :
copy of honda Malaysia rs150
2026-09-05 17:13:37
0
zeeshan.haider8361
Zeeshan Haider Qureshi 🦁 :
Royal GPX py Jao original bike ha At least ya Replica may lena
2026-09-05 17:22:10
0
sufiyanxkhan29
yb_rx29 :
Isa acha Gpx n lala banda
2026-09-05 17:32:29
0
musataimour1
Musa Taimourr :
parts available hi nhi hy is k
2026-09-05 17:18:38
0
umargee675
UMAR Gee 😍😍🔥 :
me Khush ho gya tha 2 lakh 32 sun k phr pta chala ye installment plan ki first payment ha😒😒
2026-09-05 17:16:52
0
unitedautomotorsports7
United Autos Motorsports :
Bilkul Such hai bhai🙃
2026-09-05 15:04:04
0
To see more videos from user @pkbikes, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About