@ihtishamuzairllc: Class 16 | Learning of Ecommerce | ebay Dropshipping

Ihtisham Uzair LLC
Ihtisham Uzair LLC
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 14:38:17 GMT
4589
471
56
35

Music

Download

Comments

zaini.khan621
Zain Ali86 💔🥀 :
sir kya ab hum account bna lain...?
2026-09-05 18:12:07
0
malik_anass1
malik_anass1 :
Bhi agr hmara usa ki domain pe koi violation aati ha tu kya sirf usa ki domain suspend hogi sirf ya phir usky sath uk ki domain bhi suspend hogi ye bta dein thora clear kr k means k 1domain suspend hogi ya phr dono suspend hongi
2026-09-05 19:10:36
2
itx_farooq_366
🅵🅰رو🆀 🅰🅷م🅰🅳 :
sir konsi country best rahy gi new account k liye
2026-09-05 15:08:39
1
it_shadow_king
★♡Mr_Introvert♡★ :
sir sb pr same listing kr skte hein
2026-09-05 16:19:21
1
hurryy129
H :
me sari classes lerii Hun
2026-09-05 14:58:26
4
rana_abdullah_49
🦁رانا عبداللہ راجپوت🦁 :
1st class Miss he
2026-09-05 18:12:10
0
zaibyy03
علی🖤 :
sir har country k lia alg listing krni pary gii??
2026-09-05 15:47:30
1
maha.ansari17
maha Ansari :
sir jab account ko switch krte hen dusri country me to kia waha b product ki listing same Rehti Hy Jo pehly account pr Hoti Hy
2026-09-05 15:12:36
1
chabrar433
🍂Ch Abrarლ :
acha bhi agr ek domain pa account suspend ho ga to sub domain pa ha jai ga na
2026-09-05 19:15:53
0
qaiserrizvi38
zee121 :
sir at time count show TU Kisi ik country mein hi ho ga na
2026-09-05 15:28:02
1
persnalboy2
persnal boy😘 :
or sir 1 question or plz hunting or Listing kerne per bhi class bana do plz sir
2026-09-05 15:33:51
1
khan4250122
khan :
sir uk Wala account banane ka method be Bata dere jaise switch Karne ka bataya
2026-09-05 16:36:11
0
abdulrehmanakberali
@abdul rehman09 :
sir mara account USA and Australia ke domain py hai already mein na UK mein Kam karna hai Kiya mein 3rd py switch krlon ka na ? account TU suspend nahi Hoga?
2026-09-05 15:49:46
1
nothing__why3
◦•●◉✿Hanzala✿◉●•◦ :
thank you 👍
2026-09-05 18:48:09
0
usama.usama.usama1
🥷🥷کہتے تو رانا ہیں 🥷🥷 :
sir🌹
2026-09-05 18:10:26
0
fahadjue
China :
ys
2026-09-05 15:41:49
1
1_muneeb_1
〽️uneeb 🦅 :
bhai apne account bnana tou sikhaya nhi main account kesa bnay abhi humne sirf buyers account bnaya ha usse aagy nhi move kiya ...!
2026-09-05 17:11:36
0
m.ruhanoffical09
M.Ruhan :
hunting seeekha dooo
2026-09-05 14:51:31
0
umairali4016
umiii🫠💞👀 :
assalamualaikum sir ya bata da plz mara under 18 id card ha or us id pa bank acc ha father ka sath to us pa ebay ban sakta ha reply plz plz 🙂
2026-09-05 16:56:44
0
alrafah6035
ALRAFAH :
koii account h chalta
2026-09-05 18:35:09
0
mobeen.mobeen964
Mobeen Mobeen :
Bhai thank uu
2026-09-05 16:58:43
0
musayyab793
musayyab :
order ate h
2026-09-05 17:16:09
0
shahraz745
SHAZU🙃 :
good bhaii
2026-09-05 17:07:36
0
1_syedeesa
Syed Eesa :
account creation k kitne time baad switch krna hai?
2026-09-05 16:58:51
0
qasim5341
☆ A R I S U 🎧 :
Sar G
2026-09-05 15:02:09
0
To see more videos from user @ihtishamuzairllc, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About