Bhi agr hmara usa ki domain pe koi violation aati ha tu kya sirf usa ki domain suspend hogi sirf ya phir usky sath uk ki domain bhi suspend hogi ye bta dein thora clear kr k means k 1domain suspend hogi ya phr dono suspend hongi
2026-09-05 19:10:36
2
🅵🅰رو🆀 🅰🅷م🅰🅳 :
sir konsi country best rahy gi new account k liye
2026-09-05 15:08:39
1
★♡Mr_Introvert♡★ :
sir sb pr same listing kr skte hein
2026-09-05 16:19:21
1
H :
me sari classes lerii Hun
2026-09-05 14:58:26
4
🦁رانا عبداللہ راجپوت🦁 :
1st class Miss he
2026-09-05 18:12:10
0
علی🖤 :
sir har country k lia alg listing krni pary gii??
2026-09-05 15:47:30
1
maha Ansari :
sir jab account ko switch krte hen dusri country me to kia waha b product ki listing same Rehti Hy Jo pehly account pr Hoti Hy
2026-09-05 15:12:36
1
🍂Ch Abrarლ :
acha bhi agr ek domain pa account suspend ho ga to sub domain pa ha jai ga na
2026-09-05 19:15:53
0
zee121 :
sir at time count show TU Kisi ik country mein hi ho ga na
2026-09-05 15:28:02
1
persnal boy😘 :
or sir 1 question or plz
hunting or Listing kerne per bhi class bana do plz sir
2026-09-05 15:33:51
1
khan :
sir uk Wala account banane ka method be Bata dere jaise switch Karne ka bataya
2026-09-05 16:36:11
0
@abdul rehman09 :
sir mara account USA and Australia ke domain py hai already mein na UK mein Kam karna hai Kiya mein 3rd py switch krlon ka na ?
account TU suspend nahi Hoga?
2026-09-05 15:49:46
1
◦•●◉✿Hanzala✿◉●•◦ :
thank you 👍
2026-09-05 18:48:09
0
🥷🥷کہتے تو رانا ہیں 🥷🥷 :
sir🌹
2026-09-05 18:10:26
0
China :
ys
2026-09-05 15:41:49
1
〽️uneeb 🦅 :
bhai apne account bnana tou sikhaya nhi main account kesa bnay abhi humne sirf buyers account bnaya ha usse aagy nhi move kiya ...!
2026-09-05 17:11:36
0
M.Ruhan :
hunting seeekha dooo
2026-09-05 14:51:31
0
umiii🫠💞👀 :
assalamualaikum sir ya bata da plz mara under 18 id card ha or us id pa bank acc ha father ka sath to us pa ebay ban sakta ha reply plz plz 🙂
2026-09-05 16:56:44
0
ALRAFAH :
koii account h chalta
2026-09-05 18:35:09
0
Mobeen Mobeen :
Bhai thank uu
2026-09-05 16:58:43
0
musayyab :
order ate h
2026-09-05 17:16:09
0
SHAZU🙃 :
good bhaii
2026-09-05 17:07:36
0
Syed Eesa :
account creation k kitne time baad switch krna hai?
2026-09-05 16:58:51
0
☆ A R I S U 🎧 :
Sar G
2026-09-05 15:02:09
0
To see more videos from user @ihtishamuzairllc, please go to the Tikwm
homepage.