sampaikan ada ustazah ni kata kalau laki curang, mesti isteri ada yang tak kena, perlu reflex diri. like i dont understand how can a woman say that 🥲
2026-09-06 01:57:41
11242
kaka :
sape yg guna perkataan "kepamis" tu dah sah2 dia misogynists. kenapa ada je perkataan baru untuk hina perempuan? yg paling sedih bila pp sendiri guna. knp perkataan mcm tu utk lelaki tak pernah wujud?
2026-09-05 18:31:15
4625
𝒞 :
lagi lagi yang pembunuh. laki bunuh girl tu tapi yg salah girl tu sbb kononnya tak terima cinta laki tu like WTH???
2026-09-06 02:35:07
2599
Kamilia⸆⸉ :
misogyny is deeply rooted in malaysia
2026-09-06 03:15:18
512
nawallee :
Cikgu aku dulu cakap en “the enemy of a woman, is a woman herself.” Takleh kata apa
2026-09-05 17:46:34
3613
AtikahZainal😊 :
sama macam di r0g0l semua akan salahkan perempuan sebab tak jaga diri.. padahal kes r0g0l ade je nenek2 umor 80 an.. so nenek tu kena buat apa ? dia pakai tertutup pun kena jugak
2026-09-05 19:30:40
4998
Mii0ka :
to boys : "kawen la nnt tua2 tkde orang jaga"
to girls : "kawen la nnt, lewat sangat nnt tak laku"
2026-09-05 23:24:20
6329
Dina Qis :
and they always say "golongan perempuan lagi ramai dineraka" memang lah ramai dh kalau populasi pp dri dulu lagi memang lebih ramai dri lelaki😭 tapi diorang ckp mcm pp ni dilahirkan untuk jadi pendosa.. sedih tau tak😔
2026-09-06 02:10:05
2940
🖤🖤 :
Im on the right side of tiktok..susah nak jumpa lelaki melayu yg boleh acknowledge misogyny in malaysia
2026-09-05 23:48:28
1831
feefifofum :
yes exactly my thoughts on the cheating issues, cuz why tf only the women got blamed sumpah it takes two to tango
2026-09-05 17:57:32
2506
hana :
internalized misogyny in Malaysia💔
2026-09-05 17:46:30
468
sufi :
the way we got brainwashed by the culture is so sad
2026-09-05 20:05:48
100
beth :
IM SAYING 😭 women always will be on the unfortunate side no matter what
2026-09-06 04:16:45
5
utmost delusional :
when i started acknowledging it, i began to notice misogyny everywhere every single day.. makes me mad cause i know others normalise those things and i cant do anything abt it without being seen as ‘too woke’ but pls women must protect other women not the other way around
2026-09-06 06:05:32
42
viveyy :
Same as afghanistan🥺 praying for them🙏
2026-09-06 03:09:01
6
PinkStars :
Sebab tu I encourage perempuan Malaysia 🇲🇾 to be self-reliant, kalau boleh financially independent. Investing your feelings in a man is still a form of risk management. Love him, build with him, but don’t hand over the infrastructure of your life. If anything happens, you should still be able to walk away with your freedom intact.
2026-09-06 00:15:36
50
Eesya :
Our country is so mysoginistic its heartbreaking sumpah
2026-09-06 01:42:13
193
yin 🩷✨🌷 :
pernah nampak one of my mutuals kat TikTok complain "why SOME parents in Malaysia treats their daughters like maids" and comment dia semua mcm "takyah malas2 ah, buat je kerja rumah" AKU MACAM 😭
2026-09-06 01:56:19
859
notyourgirl29 :
Sedih sgt sbb ada je kaum Hawa yg ada sikap “internalized misogynists”siap put a blame on kaum sendiri ckp tu la sebab kena cerai/curang dgn laki tu sebab bla bla tf??
2026-09-05 17:53:32
817
fufusaurus 🦕 :
Banyak sangat content cosplaying as women just to make fun of them. Bosan balik2 benda sama
2026-09-06 02:51:08
375
farahdoxia :
mahkamah syariah pun lebih menyebelahi lelaki drpd perempuan.
2026-09-06 05:35:46
1787
oo :
kan, majority slalu bash yg pp tu je ckp "dia tau llki tu dah berpunya" then laki tu tktau ke yg he himself dah perpunya??
2026-09-05 20:49:07
493
To see more videos from user @ucuk.acam.meow, please go to the Tikwm
homepage.