@melroses_96: takat yg aku dok perati trend ni, kbykan anak2 ada yg ikut muka pak ada yg ikut muka mak. kiranya salah satu la. tapi mai tang aku, aku dok nampak dlm muka setiap anak tu dok ada rupa kami laki bini. ka mata aku yg problem 🤣 tapi anak sulung tu pi mana2 pon org dok panggil "apit junior" ..muka sampai perangai semua turun pak dia 😆 habih, ibu dia nak tauk mana? ye dok @Mohamad Syafiq #melroses #familymelroses #butikmelroses