@kingoisedit: GREAT MAN SAQIB love u bhai 😭❤️ MENY IN KO VIDEO BAJ KAR KHA H Y KU KAR RHE HU ASY 🥺❤️‍🩹 @Saqib khan Chadhar (MPA PP97) #saqibkhanchannar #unfrezzmyaccount #foryoupage❤️❤️

𝐊𝐈𝐍𝐆𝐎 𝐄𝐃𝐈𝐓𝐙
𝐊𝐈𝐍𝐆𝐎 𝐄𝐃𝐈𝐓𝐙
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 15:51:09 GMT
293081
27062
481
398

Music

Download

Comments

salmanbaloch663
Salman Hoth :
Mard h or khandani aadmi ki tarah baat kr raha h
2026-09-05 18:44:49
654
m_a_n_o_edits
mano😻 :
donu ne piyar to kiya h but shyd rola 3rd person ka h 😳
2026-09-06 09:25:23
18
heer__offixial786
heer__offixial786 :
kitni pyari awz
2026-09-06 03:05:42
54
hinabutt8720
hoori* fatima :
ye Banda Sach Pyar krta tha es ki ankhen dekhyen or us ka Naam b izzat se ly rhy hain
2026-09-05 20:01:50
208
alihamzalasharibaloch101
🌟HK LASHARI ⚔️ :
Banda nasli ha 🥺 great man
2026-09-06 03:17:33
94
choti.sahiba.1
🌺islam ki shahzadi 🌺 :
like kerty jao
2026-09-06 01:29:36
137
anu_official54
A N A B I Y A 💫 :
he's So claim n humble man
2026-09-05 21:26:17
172
alhmdulillah747
گاؤں مسرور شکر گڑھ :
hai to non league ka mgr lgta h sach bol raha h
2026-09-05 18:33:02
342
anta_hayyati
sanober :
haayeee kia bnda h
2026-09-05 18:51:28
92
abdulahad02
Abdul Ahad :
Respect.Saqib Chadar
2026-09-06 05:28:22
8
luxe_studioo
luxe_studioo :
en sy ziayda to mn confused hon momna ko dikhti hon us ka ehsas hota es bhai ko dikhti es ka hota 🥹
2026-09-06 05:17:41
12
danishdani2020
Daniii :
wadi gal kar gya Jawan nasli bnda lag rya
2026-09-06 03:47:16
9
manomis849
Karan aujla :
kitna honest ha ankho MN b Sach dekh ra
2026-09-06 08:20:44
3
maheenrana091
maheenrana091 :
Bhai ap LANt bhjy esy logon py ap saf hen bs Allah py chor den Allah ka insaf bhot acha h
2026-09-06 03:00:58
8
muskan.khalid21
Muskan Khalid :
sab theek but what about his first wife .Jo itnay saalon sy sath thy.dhoka to usay hoa ha
2026-09-06 08:02:13
1
umerr_javedd
umerr_javedd :
He proved real man always respects you even after speration ✨
2026-09-06 07:50:23
1
ranausama7571
MANJ RAJPUT BRAND🇸🇦K.S.A🇸🇦 :
game changer isy kahty han
2026-09-06 06:42:26
1
mukhtar8682
Mukhtar8682 :
SuChi mohabhat as ko kehty han ... Saqib chadar sab your great man ...
2026-09-06 07:00:03
0
mano.qureshi933
Mano Qureshi :
ye suchi mohbt krta hy AJ bi momna Iqbal se
2026-09-06 05:06:25
15
maniaprincess0
Maniaprincess0 :
کاش اِس طرح کے مرد کِسی ایسی عورت کو منتخب کرے جو ساتھ پیار احساس عزت کی حقدار ہو
2026-09-05 23:59:51
22
butterfly235671
Butterfly 🦋 :
Nice bnda hn yr Allah pak inki mushkaly Ahsan kren ameen
2026-09-05 19:57:43
58
beingsaliahmad
𝓐𝓵𝓲 𝓐𝓱𝓶𝓪𝓭 :
Acha insan hy saqib
2026-09-06 07:12:05
16
farahzaid27
Farah zaid :
mjhe lagta he ye bht like karte the momina ko 😳
2026-09-05 21:05:10
59
cmnaveed1
CM-Naveed :
Yadar ha ye
2026-09-05 17:08:35
32
bana.2019
s :
چڈر نے محبت کو بدنام کرکےاچھا نہیں کیا، اگر غلطی مومنہ کی ہی ہے تو چدڑ اسے اس حد تک لایا ہی کیوں؟ میں کو بےغرض رہنے دینا ہی محبت ہے !!
2026-09-06 06:08:58
5
To see more videos from user @kingoisedit, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About