2000 to 2026 born genz singles community respect🫀🥀
2026-09-05 17:49:20
125
ganney :
we need her side of the story too
2026-09-06 04:14:30
12
Just :
Mujy ya samaj ni ata log jhoot kune bolty jb koi apsy past k sawal puchata ha toh ya baat ek larki ko samaj leni cahhiya k larka apko kbi b apky past k sth accept ni kry ga or agr aj ya sawal puchy ja rahy kl b hongy or shadi k bd agr kuch such nikal aya jo k apny jhoot bola tha problem ban jae gi is lia saaf saaf mu pr keh do taky har insaan apko apky past k sth accept kry its not who is wrong just be straight forward therefore you cannot face any problem in future or larkon ko b ya baat baata deni cahhiya k kesy wo accept kry ga
2026-09-06 07:25:30
1
Umair :
My opinion That's why Cousin marriage is better you know everything about eachother since childhood Always try to get married in relatives
2026-09-06 09:44:21
3
Olivia Dawson :
ye baatein to hoti rhy gy, un bhai sy ye pochy k systems limited my reference chahie fresh graduate ko... wo to dila dein 😭🥀
2026-09-06 02:39:48
2
Operator 1 :
same things happen with me. 11 month later I caught red handed. it's soo painful. I spend a lot of money even I am earning very hard. 🥹
2026-09-06 07:48:31
1
Shobi :
past ka sawal he kio pucha jab pasand agai thi for shadi? aur itna personal sawal ke past ke relationship ka puchte howe physical hone tak ka puch kia larki ke past ka? itni insecurities? jab wo past main mujood nahi tha tu past ka puch aur zimmerdar aur haqdar kese ho sakta hy? shadi ke liye pasand aai hoi larki se past puchna he kio hy?
2026-09-05 19:58:55
9
Thisissaif :
Agli reeel??????
2026-09-06 05:59:01
1
Sehrish.Ailia :
Ap kisi bhi scholar sa pooch lein woh yeh he kehty hein na larkay ko aur na he larki ko apna past ya ak dosay k past poochna chahyeh.... Jb ap ak halaal ridhtay mein aajaty hoo aur sehi rastay pa chal kr zindagii guzarty hoo... that mean k they both want to strt good and pious life. Han agr dunoo mein sa ak bhi shadi k baad ghalat kaam krta hai tuo alag ho jana chahyeh.....
2026-09-06 10:14:37
0
ALi Ajmal :
systems limited ke ha dono
2026-09-06 01:56:11
0
PRETTIEST 👑🦋 :
That’s called Jealousy on the speak seriously 😡 first thing is that if you are getting married someone so you don’t need to asked about past just accepted without asking . Or yeh past relationship ki batee wohi mard krte hn Jin k apne past Bhot mashkooq Hu .
2026-09-05 17:12:15
8
جاسم🇶🇦♟🚩 :
Normal hogaya ha pakistan may phir larkiya kahti hmny wo life nahi guzarni
2026-09-05 20:11:54
7
زهيب :
no seal no deal
2026-09-06 06:39:21
1
Osama kamal :
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 daniyal Bhai tu cheta Hein
2026-09-05 16:48:08
4
🌸 :
oh shet
2026-09-05 22:54:09
1
Hamza 👑 :
Bc banda kis py yaqeen kary 😳
2026-09-06 08:43:00
0
Rizu :
No seal no deal
2026-09-06 05:56:25
1
🧩 :
❤️❤️❤️
2026-09-05 17:49:55
4
𝓤𝓶𝓪𝓲𝓻 𝓐𝓫𝓫𝓪𝓼𝓲 :
💔💔🔥🔥🔥
2026-09-06 02:39:32
1
TEDDY BEAR 💗🫶🏻👀 :
💗💗💗
2026-09-05 16:36:39
2
Danial Ghazali :
😂😂😂
2026-09-06 05:07:41
0
To see more videos from user @danyalshaukat7, please go to the Tikwm
homepage.