@billa.editz02: Pakistan All out 55 Runs 😭💔..A very disappointing batting performance! 😭🏏..........(Video editing course)( Video Reposting) ( Xml File Available) #Billaeditz #billaeditz313 #billa_editz56 #billaeditz900 #Cricketlover

Billa Editz
Billa Editz
Open In TikTok:
Region: GB
Saturday 05 September 2026 16:02:56 GMT
45653
3514
108
153

Music

Download

Comments

gclvlzqdga3
M.B.baghi 🇦🇫 :
India🇮🇳 vs Afghan🇦🇫 zindabad🥰
2026-09-05 16:16:03
8
ambqwerty
AMB :
muje phely he PATA tha 😂😂
2026-09-05 16:36:25
0
farhadkhan4810
ASIF afridi :
I love India cricket team 🥰
2026-09-05 16:49:48
1
kamrankhanzada123
Kamran Ahmad kz :
kuch ziada hii one-sided hogaya
2026-09-05 16:36:58
5
imdadpathan33
☄️🩵 imdad__Pathan 🩵☄️ :
Power of India 😏
2026-09-05 17:34:33
6
lastword155
༄✿𝙇𝗮𝗶𝗯𝖺么 :
furqan bhatti to live ni Aya tha is match Mai ??? aghr wo aya tha to pak will definitely lose 😁
2026-09-05 17:51:33
2
fahad.jan1031
Fahad Jan ❤️ :
Ronaldo iska kia Karna he
2026-09-05 18:31:09
1
nawabdashey
🇵🇰Dashey🇸🇦 :
Unko bejta kon hai
2026-09-05 16:13:49
2
syedzeeshanbacha18
SyEd ZeEsHaN BaChA46 :
Maine to pahle kaha tha India aur team ke khilaf yah kuchh bhi Nahin kar sakti😁
2026-09-05 16:06:32
3
bilal_kamboh408
B_1 🪐 :
paisa ka jakar tha bhai 🥺
2026-09-05 16:10:58
3
ijazhussein555
Account not found :
2026-09-05 16:11:17
1
misssweety7792
ᗪ乇卂尺 ꒒ꀤꌗꍏ :
Thora khel Kay tu haartay asay shak ho jata hn
2026-09-05 17:49:19
0
mrsajidullah1
MR💕SÀjÏĎ❤️Jhane🇵🇰🇵🇭happy. :
❤️❤️❤️
2026-09-05 19:13:32
0
notforothers1
reality✍️🫶💌 :
😂😂55 all out
2026-09-05 18:27:55
0
sanam01__
صنم🪐 :
120/120 NH Bhula tha 😭
2026-09-05 17:48:32
1
weshi360
WEHSHI :
afsos
2026-09-05 18:57:00
0
syedzeeshanbacha18
SyEd ZeEsHaN BaChA46 :
yeh hai Pakistan team Dekho junior team se match Jeet Gai bahut kuchh ho rahi thi India ki helaf ye perpomens hai 😂😂😂😂
2026-09-05 16:06:06
2
janubaba2
Janu baba2 :
mohsin naqvi sahab kujh karen kab tak har har dekhen hum
2026-09-05 16:50:46
0
fahadi866
fahadi awan(&) :
Ni khalna ata cricket chor ku ni data cricket 🥺🇵🇰💔
2026-09-05 20:03:48
0
umarkashif810
umarkashif810 :
ye toh yaar na insaafi hai Bhai 😭 hamari Pakistan team mai sab womens or India ki team mai men's ball ker wa rahey hai😭
2026-09-05 17:09:30
0
waqar_ali_81
waqar_ali_81 :
poor batting ok next match on Monday must win for semi final that's all
2026-09-05 17:25:44
0
parwansafi2
parwan :
55😂😂😂😂😂
2026-09-05 16:35:07
0
To see more videos from user @billa.editz02, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About