@mastechofficial: Bad News for Mobile Buyers! 😱 Phone Prices Rising in Pakistan 🇵🇰 #samsung #infinix #redmi #mobilephone #trending

MAS TECH
MAS TECH
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 16:05:40 GMT
175962
7274
210
1037

Music

Download

Comments

abbasizada013
『US么M么90 :
boycott karo
2026-09-05 16:33:52
168
pathaan87626
️Ʊsɱʌƞ Kʜʌƞ :
aj infinix ka note 50 use me ly kr aya hn 66k neat condition me... 10 month warranty me..... kiya ye decision theek ha?
2026-09-05 17:23:54
0
final.boss786
FINAL | BOSS :
s22 ultra ka kya price hai
2026-09-05 20:47:09
0
m_k.8384
Mubeen Khan🖤 :
one plus 9 5g 12/256 35000 sy 40000 main mil Jana hy
2026-09-05 17:03:23
20
rashidali54000
[email protected] :
hum ab nh len ghy bechty rahy
2026-09-05 20:56:26
0
prince_sajjad1
𝙎𝙖𝙟𝙟𝙖𝙙 𝙎𝙤𝙤𝙢𝙧𝙤 🥀 :
new pricess 🥹
2026-09-05 16:57:13
14
o3453127079.03162502749
ISLAM IS ONLY TRUE RELIGION ❤ :
I have Redmi 40k gaming 12/256 recently purchased 50k
2026-09-05 20:50:29
0
m.nauman.younas
Muhammad Nauman Younas :
2 mahiny pehly Samsung A07. 4/64 men 30 ka lia
2026-09-05 16:39:34
2
feroz723
Kings Rajpoot :
no buy this type
2026-09-05 16:51:20
37
user_ali_001
👑𝐀𝐥𝐢_𝐌𝐮𝐠𝐡𝐚𝐥❤️ :
boycott 💔😥
2026-09-05 17:48:55
24
aliagha055
Ali Agha 🦅🚩 :
hum achy ... 45k me 50 pro+ lia😂 camon 2o 32k kaa
2026-09-05 16:57:08
0
naveedanjum9t2
NAVEED :
دنیا آگے جارہی ہے ہم پیچھے کا رہے ہیں
2026-09-05 19:13:17
2
bhutta.army
Garrison🇵🇰⚔️ :
infinix zero 30 kitne ka mile ga used mein?
2026-09-05 19:03:08
0
butane.the.goat
BUTANE🇵🇰 :
hot 60 pro 50k ka lya tha ab 88k ka ho gya ajj 😂😂
2026-09-05 18:19:21
0
onlynazakat3
ONLY NAZAKAT :
mana 25k ma samsung s10+ 8gb 512gb liya ha
2026-09-05 18:08:40
0
zubairabro485
Zubair Ali abro :
bhot achi hua Thoda or price barni chai
2026-09-05 17:05:15
0
mr__star313
️ :
Tecno go 2 price Kya hai
2026-09-05 16:14:26
1
laiba_hurain
SWEETY :
mene abhi abhi 44 ka lia he
2026-09-05 18:54:54
1
saad_ahmad_02
𝓓𝓻 𝓢𝓪𝓪𝓭 𝓙𝓪𝓿𝓮𝓭 :
koi pagal hoga jo 40 k ki range mein 4)64 lega headphone le lo 40 se 50 hajar ke andar aisa mil jaega ki aap chalate hi rah jaaoge aur gaming bhi acchi karega battery life hogi
2026-09-05 16:35:56
10
wahabrazzaq
Wahab Razzaq :
no
2026-09-05 16:37:06
1
bhattiera
OG HASSAN :
hello
2026-09-05 16:09:57
1
aliharaj14
ALI ABBAS :
ALI BHI BIG RESPECT BUT BABLO LHORI KAB SY KYA BTA RHA HA KY BYCOOT KERO
2026-09-05 16:36:46
4
muslim.villa4
Villa 11 :
me ne acha kia samsung note 20 36k ka leya🥰
2026-09-05 16:39:55
2
saim71578
🔥SAIM.ALI.33.🔥 :
Tecno caman 30
2026-09-05 16:27:32
1
To see more videos from user @mastechofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About