I have Redmi 40k gaming 12/256 recently purchased 50k
2026-09-05 20:50:29
0
Muhammad Nauman Younas :
2 mahiny pehly Samsung A07. 4/64 men 30 ka lia
2026-09-05 16:39:34
2
Kings Rajpoot :
no buy this type
2026-09-05 16:51:20
37
👑𝐀𝐥𝐢_𝐌𝐮𝐠𝐡𝐚𝐥❤️ :
boycott 💔😥
2026-09-05 17:48:55
24
Ali Agha 🦅🚩 :
hum achy ... 45k me 50 pro+ lia😂
camon 2o 32k kaa
2026-09-05 16:57:08
0
NAVEED :
دنیا آگے جارہی ہے ہم پیچھے کا رہے ہیں
2026-09-05 19:13:17
2
Garrison🇵🇰⚔️ :
infinix zero 30 kitne ka mile ga used mein?
2026-09-05 19:03:08
0
BUTANE🇵🇰 :
hot 60 pro 50k ka lya tha ab 88k ka ho gya ajj 😂😂
2026-09-05 18:19:21
0
ONLY NAZAKAT :
mana 25k ma samsung s10+ 8gb 512gb liya ha
2026-09-05 18:08:40
0
Zubair Ali abro :
bhot achi hua Thoda or price barni chai
2026-09-05 17:05:15
0
️ :
Tecno go 2 price Kya hai
2026-09-05 16:14:26
1
SWEETY :
mene abhi abhi 44 ka lia he
2026-09-05 18:54:54
1
𝓓𝓻 𝓢𝓪𝓪𝓭 𝓙𝓪𝓿𝓮𝓭 :
koi pagal hoga jo 40 k ki range mein 4)64 lega headphone le lo 40 se 50 hajar ke andar aisa mil jaega ki aap chalate hi rah jaaoge aur gaming bhi acchi karega battery life hogi
2026-09-05 16:35:56
10
Wahab Razzaq :
no
2026-09-05 16:37:06
1
OG HASSAN :
hello
2026-09-05 16:09:57
1
ALI ABBAS :
ALI BHI BIG RESPECT BUT BABLO LHORI KAB SY KYA BTA RHA HA KY BYCOOT KERO
2026-09-05 16:36:46
4
Villa 11 :
me ne acha kia samsung note 20 36k ka leya🥰
2026-09-05 16:39:55
2
🔥SAIM.ALI.33.🔥 :
Tecno caman 30
2026-09-05 16:27:32
1
To see more videos from user @mastechofficial, please go to the Tikwm
homepage.