@tamasha_blogz4: #viralvideo #creatersearchingsight #tamasha

EsraXTamasha🎀
EsraXTamasha🎀
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 16:58:08 GMT
51100
3064
72
44

Music

Download

Comments

kingsstandfirst
Tamasha Season 5 :
zayb such a nice person 🥰
2026-09-05 23:03:22
28
twinkle.bell854
Gul amber :
hayee zayb Hy itna achaa
2026-09-05 17:26:02
34
sara.muskan71
Sara Muskan :
zaibuuuu 🥰 zayb khan inshallah winner of tamasha season 5 💕
2026-09-06 08:22:26
4
itx.meeee61
😌...itx.mee👑 :
usky sorry bolny sy saqib ki elimination ruk jaye gi bht galat kiya usny agr faisla lena nae ata to q liya 😭
2026-09-05 17:29:34
36
user6615379871761
user6615379871761 :
plzz zyab kho blame nah khry in uncut bohat say log bol rahy tha khe Saqib mah APNA pawoh uthya tha aur zyab nah card waly game mah bhi Saqib kho save kiah woh unka dost tha
2026-09-05 17:56:21
18
gulalaihanji
🤍گلالئی🕊️ :
zayb ki glt ki waja sy nikla 🥺🥺
2026-09-05 17:26:17
20
madnimadnikhan126
Maki khan 5632 :
yar zaib ka koi qasoor nhi hy mujhy bhot dukh hoa zaib ko sb blame kr rhy thy ya badshah slamt bar bar a kr os pr blame dal dety hn
2026-09-05 23:42:31
8
princess72474
princess724 :
pure hearted person zayb Khan 😍
2026-09-06 09:02:29
1
skincarebyhooram
SkincarebyHooram :
zayb ko q ghlt bol rhy ho USS ny toh nhi Kiya eliminate
2026-09-06 04:40:24
5
islamic.world0585
Islamic World :
Hussain ko Jana cheye theee
2026-09-05 19:06:54
2
itsnoortabassum
نور :
jis jis ko vote Kiya wo eliminate hgya 😂😂😂
2026-09-05 23:15:38
4
marym6188
Mم :
Mujhe bura lgrha hai yr y scene dekh k bohot royi Hun main🙂
2026-09-05 17:36:24
11
flowery3873
Flowery🌒🦋 :
~this made me cry 😭
2026-09-05 17:52:27
4
lovely54321girl
lovely girl 💕 :
mujhy Rona aa Raha hai
2026-09-05 17:53:43
5
daniayasir2
Dania Yasir :
nai ye elimination unfair hai mtlb inko ghar mai fasad walay hi chahiye
2026-09-05 19:14:20
3
mirha1613
Anjanlarki :
bhot ghlt kia h sqib bhai ko nh niklna chye ta
2026-09-05 18:32:25
3
user823551497
user823551497 :
Hassan, sherish or Saqib me sy aik ny jana tha,but wo do save ho gye,
2026-09-05 18:04:05
1
user6615379871761
user6615379871761 :
agr Hassan unsave houtha tou Saqib nahi jata aur don't blame zyab he was his friend aur cards waly game mah bhi zyab nah Saqib kho save kiah aur uncut mah log bol rahy hy khe Saqib nah pawoh Thora uthya tha
2026-09-05 17:57:55
22
alonehere123
&&&@ :
very sad elimnation
2026-09-05 16:59:44
6
madnimadnikhan126
Maki khan 5632 :
m bhot roi es elimination pr
2026-09-05 23:43:07
2
pinki91296
dreamy girl :
ya galat howa h saqib bahi K sat
2026-09-05 18:03:38
2
user585281489
Naseem Khan :
very sad elimination
2026-09-05 17:30:16
3
roohk28
𝓒𝓪𝓷𝓭𝔂 🍭 :
song dekh KY lagaya kareib
2026-09-05 18:39:49
2
ayizasheikh8
hammad :
what a fake show
2026-09-05 19:37:12
1
shirazi.birds2
Shirazi Birds :
q k usi ki waja Sy bhr hua
2026-09-05 17:17:21
3
To see more videos from user @tamasha_blogz4, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About