@🖤:@🖤:ma ys100 trade kar raha hou tu aksar dekhana ko mil raha ha ka misal ka tour par aik low ha wou forex com fxcm ma chart ma sweep hou chuka hota lakin capital.com wala ma nahi is ka koi solution tu batya , kia ma us liquidity sweep ko valid lou ya nahi?
And bro agr hou skaa tu mujhe inbox ma reply kare mujhe is masla ma thori confusion haa ma pa sa discuss karna chata hou
2026-09-06 18:14:14
0
UMER ⚜️ :
Kab kron comback phir ?
2026-09-05 17:38:56
10
𝗠. :
kbhe aapke mentor thy flash Bhai😌
2026-09-06 02:59:35
1
Haseeb :
brother 🥰
2026-09-05 19:20:01
1
Ather⚡ :
Ma Sha Allah ❤️
2026-09-05 17:04:00
1
️ :
Bhai ICT mai umer bhai se zyada ache analysis gohar bhai ke hai
2026-09-06 19:12:00
0
FX ❤️🔥 :
kon kon tha Sath me
2026-09-05 19:03:05
1
رئحان گوندل ✨ :
MX kis ki 😁
2026-09-05 21:19:01
1
👑 Farhad King 👑 :
Mashallah ❤️❤️❤️
2026-09-06 07:44:56
1
jaaschan :
account wash 100+ time [sulk]
2026-09-06 09:38:21
0
👑BILAL👑 :
❤️❤️❤️
2026-09-06 05:50:22
1
AßD ️𓃵 :
💀📈
2026-09-06 02:45:16
1
♛𝐑𝐈𝐙𝐖𝐀𝐍♛ :
❤️❤️❤️
2026-09-06 04:47:35
1
👿᭄ 𝘫𝘢ن𝘢𝘯 𝘬𝘩𝘢ن᭄😈 :
💕💕💕
2026-09-06 05:17:09
1
Nightmare :
🥰🥰🥰
2026-09-06 03:34:09
1
Uzair305 :
❤️🙂
2026-09-06 02:05:04
1
Saقib Huسain Afرidi⚜️🐐 :
🔥🔥🔥
2026-09-05 17:32:03
1
🌸ᴀʏᴇᴀʜᴀ🌸ғғ :
🖤🖤🖤
2026-09-05 20:07:33
1
Saقib Huسain Afرidi⚜️🐐 :
❤️❤️❤️
2026-09-05 17:32:08
1
Arbaz Zafar :
🥰🥰🥰
2026-09-05 18:31:26
1
AhmedAli :
🥰🥰🥰
2026-09-05 17:15:23
1
AbDuLwAhAbQuReShI :
💗💗💗
2026-09-05 17:32:39
1
To see more videos from user @faizy.fx, please go to the Tikwm
homepage.