@.tamasha.vibes: The most emotional elimination of Tamasha Ghar… this one really broke our hearts. 💔🥺 #tamashaseason5 #fyp #viewsproblem #millionaudition #foryou

🎬 Tamasha Vibes
🎬 Tamasha Vibes
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 05 September 2026 17:19:14 GMT
69191
3442
35
119

Music

Download

Comments

khokhar12567
khokhar :
esra last handshake 🤝 heart broke 💔
2026-09-05 17:48:29
22
jamshaid.bhatti487
Jamshaid bhatti :
inshallah Saqib Bai wapis ay ga jasa zanib ai the
2026-09-05 17:49:07
29
asuu_editz8
🥂𝑴𝒐𝒉𝒕𝒂𝒓𝒎𝒂🕊 :
He was the pure and genuine person in the house🥺
2026-09-05 20:00:09
0
sahar.khan163
Sahar Khan :
kch nhi krraha tha yai most fair elimination
2026-09-05 18:53:20
0
maryammaqsoodm416
Maryam Malik :
literally meri ankho se anso nikal gye
2026-09-05 19:19:23
1
mahimirza112
마히 :
Bhot hi emotional thi elimination yr elimination dekh kr to mjy rona aagia we really miss u saqib bhai he is too much positive person in tamasha
2026-09-05 20:04:12
1
mahnoor_5562
𐎠𒀀𒀂𒐖𒆸𒆸𒇲👽 :
saqib Bhai rula dia apny🥺🥺🥺
2026-09-05 19:23:17
6
kainatbhatti766
kainat🦋 :
Yrrrrrrr nai jana chahiye thaaaa😭😭😭😭
2026-09-05 19:14:34
1
samiyo266
Attitude girl😎 :
hyee Allah Saqib bhai buhut acha insaan haii😭😭 Yasir Meri jaan ro naii
2026-09-05 18:17:10
9
its_shahzadi31
★⁂⁙Āϻ𝕓𝐞𝗿⁙⁂★ :
ye ni ho skta 🥺
2026-09-05 18:40:55
2
dhnbuufgjcxgmb
✨✨ :
Jo mukaam Saqib Bhai tamasha house Mai bana gai Hain, mujhay nhi lagta is season Mai koi Banda bana sakay ga
2026-09-05 18:24:12
3
ahsan.shuki
zarmala ✨ :
Saqib bhi Maja bhot acha lagta thi wo ersa k Sath data thy I miss you
2026-09-05 18:32:56
2
silent.soul709
🄿🅁🄴🅃🅃🅈 🄳🄾🄻🄻..🩷🤎 :
uff🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-09-05 17:31:56
3
stranger.986
it's_ stranger 🥀💖 :
bnda great hai
2026-09-05 19:25:58
2
hidden_girl013
🥀ʜɪᴅᴅᴇɴ_𝓰𝓲𝓻𝓵✨ :
ye wakhid insan thy jesny larai ni ki
2026-09-05 18:28:46
1
heyitsibrahim1
Ibrahim :
😳😳😳😳😳😳
2026-09-05 17:42:09
2
ganikhan551
Ganikhan551 :
laila ko nekal lety
2026-09-05 20:02:58
0
asuu_editz8
🥂𝑴𝒐𝒉𝒕𝒂𝒓𝒎𝒂🕊 :
[Sticker] I was not ready for this elimination
2026-09-05 19:59:37
0
manojutt9446
Manojutt :
main q ro Rahi hu
2026-09-05 18:36:02
1
ahsan.shuki
zarmala ✨ :
Maja lagta Jo insan be tamasha deakha thi sab ko Saqib bhi le jana k doak hova ho Maja bhot acha lagta thy
2026-09-05 18:34:32
0
hanan73633
Hanan❤️ :
saqib ko nai jana chaye th galt ha ye
2026-09-05 21:34:12
0
princesskapur123
princess 😊✨ :
zayb said sorry Saqib Bhai ufff heartbeaking 😭😭😭 zayb very nice person
2026-09-05 21:52:53
0
twinkletulip489
Meer :
hyeeee Allahhh 😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-05 18:38:13
0
abdulahgujjar148
Abdullah ._. Guجar :
esra bs unko jata dekhti rhi rok ni skti thi 😭 wo smjhty thy usko unho ne bahar ake bhi uski tareef ki ke wo genuine hy jesi hy wesi hy
2026-09-05 22:08:14
1
aizal5636
aizal :
Saqib bhai na sab ko emotional kare diya 🥺🥹
2026-09-05 17:55:34
2
To see more videos from user @.tamasha.vibes, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About