sir ap bohat kabil sir hain ap jo samjhata ha wo ek bar ma hi samajhe a jata thank you sir I am student of Punjab board 9th class
2026-09-06 08:53:29
10
ŠŲƝĄ MŲŊĐĄ :
sir ap muje study karway ke bas math
2026-09-06 09:39:16
0
🦁Yasir gill265 naga🦅 :
Sir g 10th class math Ex.no.2.4 lachare dan
2026-09-06 08:12:28
0
amberkhan :
sir plz oxford second edition b krvaien class 7
2026-09-06 08:10:31
2
mirzasahil286 :
Thankssss sirrr ye bht Axha kaam kiya apne is tarha samjhne ka thankssssssss😭🤍
2026-09-05 20:29:40
3
bajwaofficially :
2026-09-06 05:09:40
4
♡°Mehar Queen°♡ :
Thanks sir Boht achii Samaj ai h thanks sir 🥰🙂
2026-09-06 01:27:06
2
AHMED CHUKRA :
sir grde 10 Punjab board plz
2026-09-06 03:16:37
1
absolutely not 804 👑@? :
1.2
2026-09-06 06:59:29
0
🥰Rai Sajjad kharal 🥰 :
class 8
😍
2026-09-06 01:35:15
3
Khan Baba :
sir 10 class ki exercise 1.1
2026-09-06 05:48:21
1
WW ARHAM :
abhi me 8 me hu
2026-09-06 01:49:04
2
Imran Khan official :
aap 8th class ka bhi shuru karo math
2026-09-06 03:36:40
1
Jugnu :
sir clasa 8 ke be shuru karo math
2026-09-06 03:56:51
1
1.دا.بنڑ👑👿 :
sir division method
2026-09-06 02:07:54
1
Muhammad Aslam :
sir clear question number 1
2026-09-06 02:44:29
1
Islamicqueen👑👑 :
ex 1.2
2026-09-06 02:01:21
1
Rana Pervez :
Great method sir I am engineer by profession but ma AP ke her video dhkta ho Kun k AP k passion ko dakh k mujy apna zamna yad ah jata ha bary rahaty lagany party thy but concepts ka apna he maza hota ha
2026-09-05 19:24:58
1
M.Raheel Sabir :
zbrdst Sr g bht Acha maths krwate hain ap hr digit ko smjhate hain .Allah ap ko jza de ameen
2026-09-06 10:54:56
1
IRTAZA Shah :
Sir ap ki academy Kidr ha mujha math ka ak Kabil sir chaihye
2026-09-06 14:29:25
1
Mubeen Adnan :
Sir please ap sari exercise ki videos upload kar dn
2026-09-06 17:23:49
0
Z🚩 :
sir plz app mujy 9th class ky federal bord ky group ma add krdo ❤️
2026-09-06 17:12:15
0
MANDI ALA :
srae AP kae damage ha kae 2,3,4 part kab krna ha
2026-09-06 17:33:55
0
ZK Kakar 5 :
balochistan board class 11th
2026-09-06 07:18:52
0
To see more videos from user @khurram.foundation, please go to the Tikwm
homepage.