@salmanmirzareal: #creatorsearchinsights #fifapresidentreactiontomessi Beware Before Travelling Abroad || New Restrictions on Work, Visit and Student Visa || Pak Airport #fyp #fypシ゚viral #foryoupage
o Bahi window seat k lye b pese dene parta ha 2 dpa muje se window seat k pese lye
2026-09-06 06:45:42
0
Omar afridi♌️ :
Yar mujy thu ofload nae Kia gya hy Likn mai bahot country visit ker chuka hn Phr b last 2 time they refer me to secondary profile Phr allow krtyty
2026-09-06 07:07:53
1
چوھدری سجیل چیمہ 🤫 :
muje bi offload kya tha faislabad airport se 19 Am gust ko without any reason
2026-09-06 06:59:20
0
Pearl Writes :
Brother kindly do share document list for study visa
2026-09-06 06:34:27
5
I am Xa!b! :
students kailiay b issue hy
2026-09-06 06:34:35
2
Life is Beautiful :
What about sponsor visit visa if someone sponsor you.
2026-09-06 08:01:08
0
Hifsa Babar :
koi jaye e na bahir rul jayein gy yeh sab govt waly yeh overseas ne izzat banayi howi hai ...
2026-09-06 07:38:29
3
Shakil🇵🇰 :
Insaf mile ga hahaha
2026-09-06 04:51:25
3
user8361146832580 :
پاکستان کا اللہ حافظ ہے
2026-09-06 07:59:27
2
Mano :
Yr offlod k bd ja skta ha k nhi
2026-09-06 08:35:00
0
م 🍂🦢 :
I had all the required documents, including my valid passport,student visa, university admission documents, and fee receipts. However the immigration officer did not ask me any questions or identify any document issue. I was simply told that I could not travel to as a student.
2026-09-06 06:41:01
0
𝐒𝐭𝐞𝐩 𝐅𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 ♛ :
Islamabad airport sy na jna baki khir h
2026-09-06 08:54:44
0
vite :
sir mubarik ho usa ka green card
2026-09-06 09:02:38
0
faheemzaidi :
Bhai Baat short kiya karo bohot ziada kheanchtay ho ap baat ko
2026-09-06 08:49:22
0
abbi :
sirf civilians k liye, warna government k chore to aisay aatay jatay hain jaisay apnay ghar may he ghoom rahay hoon
2026-09-06 04:00:52
1
Arslan khan :
hahaha yaar baat pata hai kia paisa awam ka visit admi nay karna hai inko kia masla hai wo ja raha hai wo inhoun nay paisy leny hain baat khatam
2026-09-06 08:20:00
0
vite :
sir this rule is 100 years old on visit visa of any country u can't buy ticket one side u have to purchase return ticket that means same airline on return
2026-09-06 05:22:26
0
AMAN KHATTAK ❤️💫💫💫 :
جب سے اف لوڈ کا سلسلہ شروع ہوا ہے ایف ائی او والوں نے بے تحاشہ دہاڑیاں لگائی ہیں یہ افریقہ والا حساب ہو گیا ہے کاؤنٹر سیٹنگ ہر ایئرپورٹ پر ہم کرنی پڑتی ہے
2026-09-06 06:58:10
2
Vaar Malik :
جب سے اف لوڈ کا سلسلہ شروع ہوا ہے ایف ائی او والوں نے بے تحاشہ دہاڑیاں لگائی ہیں یہ افریقہ والا حساب ہو گیا ہے کاؤنٹر سیٹنگ ہر ایئرپورٹ پر ہم کرنی پڑتی ہے
2026-09-06 05:22:15
1
ASMA MUNIR :
Pakistan me he trf ajeb attitude ha
2026-09-06 09:06:32
0
mafazal sports center :
عدالت جانے سے کچھ نہیں ہوتا پچاس سے ایک لاکھ دیتے ہیں اور آسانی سے کوڈنگ ہو جاتی ہے
2026-09-06 08:24:31
0
Nasir Hussain :
👍👍👍
2026-09-06 07:24:23
0
Omer Riaz :
😂😂😂
2026-09-06 06:27:22
0
ÑK💞✌️ :
❤️❤️❤️
2026-09-06 09:00:49
0
To see more videos from user @salmanmirzareal, please go to the Tikwm
homepage.