@user2573378025415: #تصميم_فيديوهات🎶🎤🎬 #مجرد________ذووووووق🎶🎵💞 #اكسبلورexplore #ادعموني_عشان_نستمر_وانزلكم_اكتر🥰 #مشاعر

مشاعر
مشاعر
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 05 September 2026 21:07:42 GMT
25854
1478
10
66

Music

Download

Comments

user5662227680170
mohamed :
يا رب 💞
2026-09-06 00:02:28
0
user7853839101422
-ام ميلا🎀• :
ييييييييييييييييارب.
2026-09-05 23:08:03
0
user8047874345096
✨زهره الظلام✨ :
يارب تسعدنا برحمتك
2026-09-06 00:39:11
0
tya200569
✌︎t҈Ꙭt҈✌︎ :
اللهم امين
2026-09-05 23:14:11
0
user61713904
ما؏ــلى الدنــيــاء ؏ــتـ :
يارب مالي غيرك
2026-09-05 23:15:39
0
ra971025
Ra~🍀 :
يارب
2026-09-05 22:30:30
0
noor.alhoody
Noor alhoody :
يارب اجعل الفرح قريبا مني وارحمني برحمتك يارب
2026-09-05 22:05:52
0
sjjfjfhb
🌚🤎ZaKia :
انتبهي الفيديو فيه موسيقى وهذا لا يجوز
2026-09-05 21:44:31
0
canna_74
˚✿ Rana 🦢 :
يارب العالمين 🤲
2026-09-05 21:16:38
0
user1770313175874
. :
اللهم امين يارب العالمين
2026-09-05 21:19:52
0
To see more videos from user @user2573378025415, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

Sometimes, naa gyud tay mga butang nga bisan pila na ka times nato ma-experience, dili gihapon ta kapuyan. 🥹❤️ Para nako, sila gyud. **@TJ Monterde ug @KZ .** 🎶 Naka-attend na ko sa ilang Sarili Nating Mundo Concert pag-July 2025 — Day 1 ug Day 2 pa gyud.** Naka-Fan Meet pa ko nila pag-November 2025. And now, after all those beautiful memories, naa na pud ko diri… watching them perform live again, this time sa **SM Seaside Arena.** 🥹✨ Kung hunahunaon, murag sobra na kaayo. 😂 Kay 4 na ka times… pero ang tinuod? Dili gyud ko mapul-an. 🥹 Every time nga madungog nako ilang mga kanta, every time nga makita nako sila sa stage, naa gihapon tong same nga feeling kanang kalipay nga dili gyud nako ma-explain. Murag naa gyud silay special nga place sa akong heart nga bisag balik-balikan nako, dili gyud mawala ang excitement. ❤️ And maybe, one of the reasons nganong makahimo ko ani kay because **I am blessed with a husband who understands my happiness.** 🥹❤️ Pa, thank you. Thank you kay wala nimo ko pugngi sa mga butang nga makapalipay nako. Thank you kay bisag naka-attend na ko before supportive gihapon ka sa akong gusto. 🥹 You may not understand completely nganong ganahan gihapon ko motan-aw nila balik-balik, pero you understand me. And for me, that means so much. ❤️ Dili man kinahanglan nga pareho ta ug ganahan sa tanan. Sometimes, enough na kaayo nga naa kay partner nga moingon, “Go, enjoy yourself❤️ Maybe someday, when I look back at these videos, dili na lang ang concert akong mahinumduman. Ma-recall nako ang feeling nga  happy kaayo ko, free ko to enjoy something I love, and I had someone who supported me every step of the way.❤️❤️ This concert was more than just another concert for me. It was another dream come true  🥹✨ From Day 1 and Day 2 of Sarili Nating Mundo, to the Fan Meet, and now this moment at SM Seaside Arena 😍😍😍grabe kaayo akong heart full of gratitude. 🥹🤍 Thank You, Lord, for allowing me to experience these moments. For giving me memories that I know I will treasure for a very long time. And most especially, for giving me a husband who continues to support even the little things that make me happy. ❤️ TJ & KZ, four times na ta… pero dili pa gyud ko pul-an ninyo. ❤️❤️ 🥹😂❤️ And if someday naa na pud koy chance nga makita mo again… Well, basin naa na pud ko didto.😂🥹❤️ Because sometimes, happiness doesn't have to make sense to everyone. As long as it makes your heart happy.** 🤍✨ Another beautiful memory. Another dream fulfilled. Another moment I will forever be grateful for. 🥹❤️ Thank you, Pa, for always supporting my happiness. You are my favorite part of every dream come true.** 🥹🤍  #CapCut #inbetween #tjmonterde #kztandingan
Sometimes, naa gyud tay mga butang nga bisan pila na ka times nato ma-experience, dili gihapon ta kapuyan. 🥹❤️ Para nako, sila gyud. **@TJ Monterde ug @KZ .** 🎶 Naka-attend na ko sa ilang Sarili Nating Mundo Concert pag-July 2025 — Day 1 ug Day 2 pa gyud.** Naka-Fan Meet pa ko nila pag-November 2025. And now, after all those beautiful memories, naa na pud ko diri… watching them perform live again, this time sa **SM Seaside Arena.** 🥹✨ Kung hunahunaon, murag sobra na kaayo. 😂 Kay 4 na ka times… pero ang tinuod? Dili gyud ko mapul-an. 🥹 Every time nga madungog nako ilang mga kanta, every time nga makita nako sila sa stage, naa gihapon tong same nga feeling kanang kalipay nga dili gyud nako ma-explain. Murag naa gyud silay special nga place sa akong heart nga bisag balik-balikan nako, dili gyud mawala ang excitement. ❤️ And maybe, one of the reasons nganong makahimo ko ani kay because **I am blessed with a husband who understands my happiness.** 🥹❤️ Pa, thank you. Thank you kay wala nimo ko pugngi sa mga butang nga makapalipay nako. Thank you kay bisag naka-attend na ko before supportive gihapon ka sa akong gusto. 🥹 You may not understand completely nganong ganahan gihapon ko motan-aw nila balik-balik, pero you understand me. And for me, that means so much. ❤️ Dili man kinahanglan nga pareho ta ug ganahan sa tanan. Sometimes, enough na kaayo nga naa kay partner nga moingon, “Go, enjoy yourself❤️ Maybe someday, when I look back at these videos, dili na lang ang concert akong mahinumduman. Ma-recall nako ang feeling nga happy kaayo ko, free ko to enjoy something I love, and I had someone who supported me every step of the way.❤️❤️ This concert was more than just another concert for me. It was another dream come true 🥹✨ From Day 1 and Day 2 of Sarili Nating Mundo, to the Fan Meet, and now this moment at SM Seaside Arena 😍😍😍grabe kaayo akong heart full of gratitude. 🥹🤍 Thank You, Lord, for allowing me to experience these moments. For giving me memories that I know I will treasure for a very long time. And most especially, for giving me a husband who continues to support even the little things that make me happy. ❤️ TJ & KZ, four times na ta… pero dili pa gyud ko pul-an ninyo. ❤️❤️ 🥹😂❤️ And if someday naa na pud koy chance nga makita mo again… Well, basin naa na pud ko didto.😂🥹❤️ Because sometimes, happiness doesn't have to make sense to everyone. As long as it makes your heart happy.** 🤍✨ Another beautiful memory. Another dream fulfilled. Another moment I will forever be grateful for. 🥹❤️ Thank you, Pa, for always supporting my happiness. You are my favorite part of every dream come true.** 🥹🤍 #CapCut #inbetween #tjmonterde #kztandingan

About