@entahsiapadia98: Kita ni asyik nak kesian dekat perempuan je kan? 🥹 Apa salahnya kadang-kadang kita kesian dekat lelaki juga. Lelaki pun ada hati, ada perasaan, ada masa dia penat dan terluka. Tak semua benda lelaki kena telan seorang diri. 🤍#Lirik #fyp #4upage #masukberanda
aku ni bukan nak kata apa eh , walaupun tkde duit nak kuar dgn dye aku tetap cari duit tu biar dapat kuar dgn dia aku jual barang moto semua , aku tak bagitahu dia yang aku tkde duit , tapi itula dia kata aku tkde effort haha kecewa doh
2026-09-06 10:29:10
113
Azuddin :
betul tuu..kita dah buat segalanya untuk dia tapi tak penah dihargai..sangguh habis keja malam tak tidur nak chat orang lain dengan kita macam2 alasan penat la ngntok la semua ada..
2026-09-06 07:14:58
31
Yihaa's :
ayat abg ni tersentuh plk, k la saya pujuk dia balik😪
2026-09-06 08:32:12
18
R𝔦ss :
man down
2026-09-06 16:02:17
0
:
macam mana pulak dengan perempuan yang selalu ada untuk dia , biasanya juga yang paling dia lupa untuk hargai
2026-09-06 10:20:59
13
arepdhoo :
makin kita usahakan untuk dia,makin dia jauh dan berubah,
2026-09-06 12:53:46
24
emptyyyhere :
entahla kita sama sama ada silap tapi untuk masa ni biarlah saya alihkan segala pengharapan abadi pada Ilahi. Biar saya betulkan diri kekurangan dan kesilapan yang pernah ada selama pernah berpeluang dengan awak sebelumni. Kadang bukan kita taknak tunjuk lagi usaha tapi kita belajar sedar diri dan tahu dekat mana kedudukan kita masih belum layak untuk memiliki. Andai nanti antara saya atau ada yang lebih tulus dari saya maka terimalah dia ya. kalau dulu impian saya untuk kita nak bila keluarga kecil dengan awak tapi sekarang mungkin saya perlu belajar lebih lagi makna tulus dan ikhlas dalam sebuah perasaan. Terima kasih ng saya. Awak banyak menjadi asbab mengubah dan menyedarkan insan yang masih banyak perlu diperbaiki ni. Saya serah pada Illahi. Saya letak semuanya yang saya tak mampu usahakan dalam doa ya. Izinkan saya terus jaga dan simpan nama awak dalam jiwa sampai masa dunia saya kata tamat. Sayang awak sentiasa, jaga diri wanita terbaik. ❤️✨
2026-09-06 14:58:41
2
𝓐𝓡𝓤𝓛🍁 :
aku x nak pon duit dia test market ke ape aku cuma nk perhatian dan masa itu je ckup dan temani hari ii ku sehingga tiba hari kemenangan itu☺️
2026-09-06 14:04:15
2
aetulismail :
maaf awak sebab tak pernah hargai sebetulnya dulu , sekarang saya dah menyesal , tapi semua nya dah terlambat kan ?😊
2026-09-06 12:20:15
2
🦋 :
andai dia nampak posting and comment ni, saya as perempuan saya mintak maaf sangat,sebab tak mampu untuk membalas kasih sayang dari awak, awak seorang lelaki yang hebat
2026-09-06 10:43:40
3
GG yeng :
smpaii skrng msih ingt kat dia ... sedih cokk 🥺🥺
2026-09-06 12:07:50
1
THIARNA BEAUTY SUZEN SALEH :
Ok la bng hati2 blik nnti elok2, hrgai klu dia hargai ngerti🤣😅
2026-09-06 11:41:41
1
_____yayaaa4 :
mcm mna plk terbalik bang,laki yg buat ppm mcm tu tklarat mkn hati dh🙂
2026-09-06 11:14:36
1
️ :
2026-09-06 13:58:29
1
usernotfound :
paling terguris kan , dia takde perasaan dia layan macam dia duduk atas motor bawak grab 12 jam bang 😂
2026-09-06 09:33:03
2
ᰔᩚ :
kalau dah curang macam mana pula ? kena hargai ? kena ingat semua kebaikkan dia ke ?
2026-09-06 14:09:44
1
Famiiiii :
2026-09-06 09:25:17
1
:
hany ingin masa dia je tk lebih 😞
2026-09-06 10:21:09
1
kudakularigagahberani :
aduu jangan sampai di post bang , mana nak letak maruah saya sebagai lelaki
2026-09-06 12:29:13
1
To see more videos from user @entahsiapadia98, please go to the Tikwm
homepage.