@zuwafa4lyf: First time meeting her in RL and I was like… GIRL?! 😭😍 She’s SO pretty, so soft, so adorable 🥹💗 Too cute to handle, seriously! Macam mana tak adore dengan seketul Najla Zulaikha ni 🥹😍 Soft girl energy dia tu memang lain macam… terus melting! 🫠💕 One thing for sure, meeting her in real life hits different 🥹✨ @˖⁺‧₊˚ 𝒩𝒶𝒿𝓁𝒶˚₊‧⁺˖ #Zuwafa #Ainajla #lajlazulaikha ##xyzbca##fyp

Zuwafa4lyf 🐝
Zuwafa4lyf 🐝
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 06 September 2026 01:06:56 GMT
7441
1037
97
29

Music

Download

Comments

cikinkin_
ikin 𝜗𝜚。˚ :
Najla, she’s young but such a softie 🥹 Whatever comes next, keep going, our baby Naji! We’ll always be here cheering for you 🫶🏻🥹
2026-09-06 03:17:04
38
nadyrah26
nadyrah :
Masya-Allah cantiknya seketul najla zulaikha niii🥹…semoga sentiasa didalam jagaan Allah dan sentiasa kuat melalui cabaran dunia hiburan!🤍😘
2026-09-06 03:12:51
48
_d.sarahbah
S🌻 :
Comeback yg tak sia-sia. Thank you so much zuwafa sbb hargai fans. Comeback yg version lagi terbaik👍 Comeback yg konsisten post content tak sidai fans yg menantikan korang. Thank you so much zuwafabeez semoga terus success both of you and moga segala urusan korang dpermudahkan ✨✨🥰❤️. Untuk Baby Naji i love you so much. Semoga baby naji dapat terbang lebih tinggi lagi&bahagia selalu! We will always support baby naji ok💪🥰❤️fighting!!
2026-09-06 04:10:46
39
2l_forever
luvlynaa :
My strong baby gurl 💖
2026-09-06 04:36:12
9
anizah.sahrin
Izzarinn :
naji... tetap kuat tetap semangat dan jangan putus asa ya!!! wpun banyak yang menyakiti tapi lebih ramai yg mengasihi & menyayangi... plus ada sidia yg tulus mencintai🥹❤️❤️❤️doa kami agar naji bahagia dan tersenyum selalu... Love u so much baby naji!🫶🏻
2026-09-06 01:51:54
42
luvly.farisha
isyaa♡ :
OMG PRETYYNYAAA BABYGIRL KAMIIIII🫶🏻🥹!!! WE ALWAYS LOVE YOU NAJI !!
2026-09-06 01:30:30
30
_laraarjuna
✿ LAURA ✿ :
ade yg repost tp bukan tuan badan😝..shoo shanntikkk baby orang ni tau 😍 smg dijauhkan dr perkara2 yg tak baik utkmu najla.. fly high ok🫰🏼🫰🏼
2026-09-06 03:43:50
42
ctrohayuz
@re_yu Ok 🦄🐝 :
yeszaa bila tengok depan2 waahh kite yang tengok ni betol² jatuh hati dengan sikicik najla ni..orangnya memang sangat soft..betol lah kata Aie..baby naji ni tak layak dimarah²..memang dia seorang yg penyejuk hati bila dilihat secara depan²...🥰
2026-09-06 04:29:45
21
aminatuuzzahrah
aminatuuzzahrah :
Patut la Si Aie tak lepaskan seketul Najie🥰🥰🥰
2026-09-06 01:51:41
53
waniemaniskitchen90
Saya suka ayam goreng :
Caption dia buat yg xpegi super duper jaelous lqhhhhh… please buat 2.0 cocoblack
2026-09-06 04:20:51
18
iamfinneapple
eya. :
gerammmnya nak cubit pipi pau diaa 😭
2026-09-06 01:50:01
31
nur_insyirah3
syira :
cantiknya seorang najla zulaikaha ni, semoga terus kuat yer untuk sentiasa berkembang dalam bidang ni 🤍
2026-09-06 04:09:24
18
nixhamaeyn
nixhamaeyn🐰🐥🐝 :
Terharunya baca komen. All the best untuk naji. Terus menjadi sweet & soft tetapi kuat jiwanya.
2026-09-06 04:57:53
11
wanfieza2
NorHa🦈🕸️🐝 :
for real!! rasa kasih tak tahu nak cakap macam mana.. fly high both of you najla & rievaie .. zuwafabeez sentiasa support uoll❤️.. semoga mereka sentiasa dlm lindungan dan rahmat Allah & jugak beez2 semuanyaa❤️
2026-09-06 01:50:26
70
rsgrafix
RS GRAFIX :
bakal penganti karina
2026-09-06 02:28:25
57
ashiela76
ash :
baby girl pwetty yerr😍🦋bestt yer dapat jumpaa depan2🥺
2026-09-06 02:47:22
20
To see more videos from user @zuwafa4lyf, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About