Bai 1 lakh ka konsa airpords hai apple ka apple ka store ma be Itna ka ni hai yahi mera pass hai Laken 1 lakh ka tu nahi hai
2026-09-06 04:51:51
9
💸MALIK🇺🇸 :
Vartu Meta 2 lay Sakta hai
2026-09-06 09:10:22
17
𝙎𝙖𝙢𝙞⚡ :
I like your mindset, and I also use this kind of strategy. I believe in investing in my gadgets and tools because they help me improve my work and skills.
2026-09-06 14:27:49
0
Captured Chapters ✨ 😉 :
share your Journey
2026-09-06 15:18:06
0
Shahzeb Raja :
Jiski cheezen dikha rahe usay pata?
2026-09-06 12:12:08
4
Iƚx Rαʝρσσƚ :
zero k Le lo 6k k ate same ase ee hain sec main change kr leta device 😁
2026-09-06 11:06:06
0
Soul Apple :
Macbook pro m2 max
2026-09-06 06:12:51
18
MujahidKhan✅ :
60k airbuds
2026-09-06 12:49:19
6
Wa Qas :
air pods 😂
2026-09-06 13:53:22
0
😉 Waris 😙 :
mere mohly mein same headphones 650 ky hy
2026-09-06 10:49:49
4
Wazeeer Khan :
Kuch bi😂😂
2026-09-06 12:25:50
2
𓆰⟵̠̽͢𝙑𝙄𝘾𝙆𝙔ꫂ⎯꯭̽🐼💋 :
🥲Ma to pkg he apke video dakna ka Liye invest karta hu
2026-09-06 11:53:13
3
zanishbutt49 :
kia Kam karty ho bhi
2026-09-06 06:08:41
3
Raja Kashif :
Don't 😂
2026-09-06 10:57:10
1
btw.haseeb :
Masallah
2026-09-06 03:22:22
5
Siyyam Khan621 :
Allah pak mujhe bhi ap ki tarha kamiyab kre Ameen taake main Apne waledain ko proud feel kra sku ap mare Liye ek motivation ho Saad Bhai 💙💙💙🤲🤲🤲
2026-09-06 03:27:35
11
ShoaibZarDari :
Keep it up brother 😊
2026-09-06 04:53:38
9
Forex with Sir Shahzad :
KEEP GROWING BROTHER ♥️
2026-09-06 11:58:41
2
Muneeb :
2800 mujhe batana chahie ho to
2026-09-06 08:44:10
1
🇦🇫 :
2026-09-06 14:37:14
1
Moon :
invest kr k kamana kidr hai
2026-09-06 10:05:39
3
To see more videos from user @saad_obaid_official, please go to the Tikwm
homepage.